Als ze nu tenminste nog wat Ajacieden geblesseerd hadden met al die kaarten...quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*pikt een traantje weg*![]()
![]()

quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:49 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Als ze nu tenminste nog wat Ajacieden geblesseerd hadden met al die kaarten...

Kan me voorstellen, 1 keer hebben wij 0-2 voorgestaan in de arena, rest nooit jullie elk jaarquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:24 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Lekker dagje hoor

Dat lijkt me onmogelijk, aangezien fnoord wekelijks in de kuip speeltquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:27 schreef VoreG het volgende:
En inmiddels hebben wij vaker in de Kuip gewonnen dan Feyenoord. Ook wel aardig.

Ik wist dat er zo'n wijsNeus zou komen..quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:29 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat lijkt me onmogelijk, aangezien fnoord wekelijks in de kuip speelt.

Het eerste deel van je zin snap ik, maar daarna wordt het een beetje warrig. Doet eens typen zin leesbaar?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, 1 keer hebben wij 0-2 voorgestaan in de arena, rest nooit jullie elk jaar![]()

quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik wist dat er zo'n wijsNeus zou komen..

Waar is je prachtige avatar van voor de wedstrijd gebleven?? Er stond toch verneder 020?? Het is zeker een vernedering dat je maar met 4-0 van Feyenooit wint.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef jorienvdherik het volgende:
Iemand foto's van aankomst 2e trein ?

Wat een fantastische middagquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:57 schreef Kvaky het volgende:
[afbeelding]
Wat een heerlijke dag! Het is alleen erg jammer dat we ze niet helemaal vernederd hebben het had toch zeker wel 0-10 kunnen worden vandaag![]()

quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:01 schreef the_hunter het volgende:
Ben ook weer terug uit rotterdam.
Heb me best vermaakt daar haha

Hehe iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:03 schreef the_hunter het volgende:
Het zingen van hun goaltune blijft geniaal!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |