quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:16 schreef Phoenixjuh het volgende:
Dido 5 euro incl.?
excl of incl?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:19 schreef zovty het volgende:
- Predator 1 (2dvd slipcover) 7 euro *kartonnen hoekjes beschadigingen*
- Predator 2 (2dvd slipcover) 7 euro *kartonnen hoekjes beschadigingen*
- Alien vs. Predator 8 euro
Deze 3 voor 20?
dealquote:
En mail terugquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:29 schreef zovty het volgende:
Gemaild.
motorcyscle diaries is helaas verkocht.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:23 schreef BitetheBullet het volgende:
Had je deze niet wat eerder kunnen posten?![]()
Ik heb wel interesse in:
bubba ho-tep
motorcycle diaries
20 euro?
bedoel je trouwens deze matrix-versie (maar dan R1)?
http://www.play.com/DVD/D(...)lection/Product.html
Apocalypse now is helaas verkochtquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:49 schreef Mainport het volgende:
Butch Cassidy en Apocalypse Now voor 14 inc.?
Ja dat is goedquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:32 schreef Vonkenboer het volgende:
Path to war en Casulties of war - 12,- incl. verzenden ?
Disc 1 en 2 niet nederlands... dan heb je gelezen? Dus volledig engels en geen nederlandse regioquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Disc 1 en 2 niet nederlands... dan heb je gelezen? Dus volledig engels en geen nederlandse regio
Voor jou inclusief omdat je een lieverd bentquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Is niet erg, mn engels is goed
Zal ik u even mailen ?was het incl of excl verzendkosten die 10 euro ?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor jou inclusief omdat je een lieverd bent
Mail me maar
incl / ecxl?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:53 schreef znarch het volgende:
5 euris voor donnie darko
1,56. de envelop krijg je van mijquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:03 schreef znarch het volgende:
Exl (heb je een indicatie van de kosten btw ?)
Neequote:Op zondag 22 oktober 2006 21:15 schreef SuizzeJonnais het volgende:
je bent toch diegene die de dvd's reviewde?
je hebt mailquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Super, mail me maar naar dizer@fok.nl
Mail gestuurdquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat is goed
Mail me maar naar dizer@fok.nl
Nee helaas.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:00 schreef TheBoogieMan het volgende:
Is Scarface er nog?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En in prima staat ontvangen![]()
Één van de films zat zelfs nog in seal![]()
En 850 eurocent overgemaaktquote:
Hoe bedoel je dat? Ik heb de R1 versie...je wilt alleen het stuk plastic ruilen??quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:55 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
- Deze is alleen te ruil tegen de 10 disc editie R2 UK edition of R1 Edition, met behoud van eigen NL dvd's Dus eigenlijk omruilen van verpakking...
Ik was van plan om inderdaad alleen de verpakkingen te ruilen. Maar ik heb inmiddels de R2 UK versie gekocht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:19 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Ik heb de R1 versie...je wilt alleen het stuk plastic ruilen??
OMGquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:37 schreef Buttercup het volgende:
Ik wil graag House of flying daggers en Crouching tiger, hidden dragon van je overnemen!
Voor, ehm, 11 inclusief verzenden?
(ooftopic): ook raad ik je aan je James Bond titels te herzien, dr staat een lullig foutje tussen
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:49 schreef Buttercup het volgende:
Haha, ik dacht al dat je dat misschien met opzet had gedaan
Anyhoo, you got mail
Sorry, dat is me te weinig. Waar kom je hem voor die prijs tegen? uit nieuwsgierigheid...quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:08 schreef SpookY22 het volgende:
Ik heb interesse in Blade, maar kom hem nieuw ook tegen voor 20 euro......ik bied 12,50 incl verzending
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:13 schreef SpookY22 het volgende:
bolbolbolbol.comdoe maar zoeken op blade dan is het de 5 of 6
ff offtopic unagi........ah salmonskinroleje usericon
bwhahahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:34 schreef mgerben het volgende:
Ahem, hoe weten we dat deze DVDs niet gestolen zijn?
Een maat van mij is DVD verzamelaar en verzamelt vooral van dit soort 'Special Editions' die hier worden aangeboden.
Zijn verzameling van 1000 DVDs is een keer gestolen. De dief zal die verzameling natuurlijk ten gelde willen maken en zal de DVDs los verkopen.
Punt is dat mijn maat die DVDs, als verzamelaar zijnde, nooit zou verkopen...
En hier vinden we dus een post van een verzamelaar die zijn interesse in een aantal DVDs heeft verloren.
Dat vind ik vreemd, want de toegevoegde waarde van de 'special edition' maakt het ding nu juist aantrekkelijk om te hebben.
Ik wil dus zeggen: Geen dieven zonder heling. Pas op met internet kopen. Voor je het weet zet een Klaasje Jatvaak jouw spullen op het internet.
Last note:
Hij geeft wel weer de mogelijkheid om per bank af te rekenen, dus dat spreekt weer voor hem.
Dus misschien is hij wél helemaal bonafide.
Jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:52 schreef Nonneke het volgende:
Heb je al die dvd's gepikt Dizer ?
![]()
my gawd, hoe verzint iemand het![]()
Ter verdediging van Dizer, het is heel goed mogelijk dat iemand zijn interesse in zijn verzameling verliest. Ik heb zelf ook een aantal jaren de meest exclusieve edities aangeschaft, maar de interesse daarin heeft bij mij ook enigszins plaats moeten maken voor andere dingen. En zodoende gooi ik zelf ook weleens een (erg) exclusieve editie in de verkoop.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:34 schreef mgerben het volgende:
En hier vinden we dus een post van een verzamelaar die zijn interesse in een aantal DVDs heeft verloren.
Dat vind ik vreemd, want de toegevoegde waarde van de 'special edition' maakt het ding nu juist aantrekkelijk om te hebben.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
JaEn daarom heb ik mijn fotoboek vol met foto's van mij, plus waar ik woon en zo
En heb ik 40.000 posts met mijn ip adres erin![]()
Inderdaad. Omdat ik zelf meer van de series ben, heb ik bijvoorbeeld wel nog mijn exclusieve X-Files, Buffy en Angel , Friends... nog in mijn verzameling. Die zou ik dus niet wegdoen. Overigens heb ik nog na deze verkoop nog iets van 200+ dvd'squote:Op maandag 30 oktober 2006 12:14 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ter verdediging van Dizer, het is heel goed mogelijk dat iemand zijn interesse in zijn verzameling verliest. Ik heb zelf ook een aantal jaren de meest exclusieve edities aangeschaft, maar de interesse daarin heeft bij mij ook enigszins plaats moeten maken voor andere dingen. En zodoende gooi ik zelf ook weleens een (erg) exclusieve editie in de verkoop.
Haha, wat kansloosquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:34 schreef mgerben het volgende:
Een maat van mij is DVD verzamelaar en verzamelt vooral van dit soort 'Special Editions' die hier worden aangeboden.
Zijn verzameling van 1000 DVDs is een keer gestolen. De dief zal die verzameling natuurlijk ten gelde willen maken en zal de DVDs los verkopen.
Ik wil dus zeggen: Geen dieven zonder heling. Pas op met internet kopen. Voor je het weet zet een Klaasje Jatvaak jouw spullen op het internet.
Last note:
Hij geeft wel weer de mogelijkheid om per bank af te rekenen, dus dat spreekt weer voor hem.
Dit is écht om te lachenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:34 schreef mgerben het volgende:
[KNIP]
Last note:
Of Dizer is zo'n geniaal meesterbrein dat hij ons allemaal voor het lapje houdt door ons te laten denken, nee dan zou die wel een hele domme dief zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan nog iets, Sherlock: echte dieven en boeventuig staan meestal niet met hun kop op internet. Je moet voor de grap eens kijken hoeveel foto's er van Dizer te vinden zijn. Inclusief gegevens over waar hij werkt, woont en dagelijks verkeert. Owkee, hij kan een dief zijn (zou zomaar kunnen), maar zo'n domme dief? Neh, dat is écht een belediging
Samenvatting: je zit er naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |