het moet wel erg slecht gaan met ONM als je haar mist........quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Komt Jasmine Sendar eigenlijk nog terug? Ik zag haar vanavond weer bij TROS Vermist zitten.
Klopt. Er schiet me opeens te binnen dat RTL4 destijds de uitzendvolgorde gewijzigd heeft i.v.m. de actualiteit. Ze hebben toen 'De Cock en de motorclubmoord' uitgezonden i.p.v. 'De Cock en de moord op het bureau'.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was volgens mij de eerste... tenminste op de dvd-reeks.
Ik vroeg het meer omdat ik haar afwezigheid een mooie aanleiding vind om haar uit de leader te schrappen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:13 schreef Wup het volgende:
het moet wel erg slecht gaan met ONM als je haar mist........
er zou toch een hele zooi acteurs weggaan voor een paar maanden vanwege een of andere vage wet?
ze staat ook op de nieuwe castfoto....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vroeg het meer omdat ik haar afwezigheid een mooie aanleiding vind om haar uit de leader te schrappen.![]()
Nikkie (Plessen) ook. Erg vreemd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze staat ook op de nieuwe castfoto....
Niet tochquote:
Wat heeft ze de schrijvers dan geflikt? Als ze zo gestraft wordt...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
die 's nieuw, wordt gespeeld door Sara Chronis....
arm kind, moet met Joost aan de haal
Waarom is Niels terug bij Iris?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
Eindelijk geen aflevering met dat EEUWIGE babygezeik.
Nee, Nikkie mag niet meer terug komen van de schrijvers. Godzijgeprezen.quote:
Wat flik je me nou???quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:14 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Nee, Nikkie mag niet meer terug komen van de schrijvers. Godzijgeprezen.
ik vond Nikkie wel oke. beter dan de Iris-Sanne-Ilyas en overige bagger generatie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:14 schreef Miss_Bitchy het volgende:
Nee, Nikkie mag niet meer terug komen van de schrijvers. Godzijgeprezen.
hoe kom je daar nou bij?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:38 schreef Airelle het volgende:
Nikkie (Plessen) ook. Erg vreemd.
zich op laten sluiten in de koelcel van het azb en zn tong laten vast vriezenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:02 schreef babette21 het volgende:
waarom ligt Joost in godsnaam in 't ziekenhuis...?! alsof hij thuis niet kan liggen zwijgen...
lekker rustig....quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:15 schreef pberends het volgende:
Nu gaat Joost 3 maanden doen alsof ie niet kan praten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |