He's back!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:40 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ludo + zuurstofmasker was de enige noemenswaardige cliffhanger vandaag.
De koning van Meerdijk is herrezen, nu de koning van Ulft nog!![]()
quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:06 schreef Viper20 het volgende:
Ylias, blijft hij nou in Turkije of toch niet ?![]()
Hij is toch in den beginne vermoord door Bettina's zoonquote:Op maandag 13 november 2006 19:21 schreef pberends het volgende:
Nu hopen dat er achter Frank een ontzettende engerd zit.
quote:Op maandag 13 november 2006 19:29 schreef Svensational het volgende:
Hij is toch in den beginne vermoord door Bettina's zoon?
Frank is toch die rechterquote:
Ik vind het een gladde Aal brrrrrquote:Op maandag 13 november 2006 19:21 schreef pberends het volgende:
Nu hopen dat er achter Frank een ontzettende engerd zit.
Ja, toen Frank, Bento en Ravi de boel bezeken bij FC Hermes.quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
Frank is toch die rechter? Of heb ik het nu helemaal mis?
rechter Erik-Jan van Puffelenquote:Op maandag 13 november 2006 19:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, toen Frank, Bento en Ravi de boel bezeken bij FC Hermes.
Dat was volgens mij ene van Luyn ofzo...quote:Op maandag 13 november 2006 19:42 schreef Svensational het volgende:
rechter Erik-Jan van Puffelen
John Serkei
1997 / 1998 / 1999 / 2000
Vermoord door Serge toch?
hij zat ook achter de taakstraf voor Babette en Ticho....quote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef Svensational het volgende:
Frank is toch die rechter? Of heb ik het nu helemaal mis?
hij zit in 'n reclame van (volgens mij) Vodaphone: "vergeet niet af en toe naar kantoor te komen"quote:Op maandag 13 november 2006 20:00 schreef Wup het volgende:
waar is Wim Bax eigenlijk gebeleven
ik vond hem geweldig
ow dat had ik nog niet gezien, ik zal eens op gaan lettenquote:Op maandag 13 november 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
hij zit in 'n reclame van (volgens mij) Vodaphone: "vergeet niet af en toe naar kantoor te komen"
aha, wat leuk:)quote:en hij is scenarioschrijver, schreef o.a. mee aan "Samen" (ik denk dat hij de rol Elianne had verzonnen hihi)
quote:Op maandag 13 november 2006 20:05 schreef babette21 het volgende:
hij zit in 'n reclame van (volgens mij) Vodaphone: "vergeet niet af en toe naar kantoor te komen"
Sander de heer of Sander Foppele? Ik heb niet goed op die reclame gelet.quote:Op maandag 13 november 2006 20:40 schreef Svensational het volgende:
Sander zit trouwens in de Mora-reclame.
Sander die Daphne zwanger maakte.quote:Op maandag 13 november 2006 20:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sander de heer of Sander Foppele? Ik heb niet goed op die reclame gelet.
Roel Fooy? Die speelt wel vaker in reclames, bijvoorbeeld die van Citroën.quote:Op maandag 13 november 2006 20:47 schreef Svensational het volgende:
Sander die Daphne zwanger maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |