Wilde ik dus ook weten!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
Nouja omdat het een nieuw topic is herhaal ik mijn vraag wel gewoon.
Ik heb wandhouders gekocht voor mijn gitaren.
één vriend van me zegt dat dat helemaal niet goed is voor je gitaar, de ander zegt dat het helemaal geen kwaad kan.
Wie weet hier meer van?
Is geen probleem...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
Nouja omdat het een nieuw topic is herhaal ik mijn vraag wel gewoon.
Ik heb wandhouders gekocht voor mijn gitaren.
één vriend van me zegt dat dat helemaal niet goed is voor je gitaar, de ander zegt dat het helemaal geen kwaad kan.
Wie weet hier meer van?
ongeveer zoiets? tevens tvp.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:30 schreef VaderJacob het volgende:
Volgens mij is het niet slecht je gitaar aan de muur, maar een standaart met poten en een nekhouder lijkt me wel beter.
Heeft er hier iemand trouwens nog een bas te koop, ik wil er wel 1 hebben eigenljk![]()
Ow tvp![]()
Ja die en de playmate zijn de opties voor als ik geen 2e hands goede bas kan krijgen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ongeveer zoiets? tevens tvp.
Mischien eens een advertentie plaatsen op markplaats, bedanktquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:03 schreef Svyatagor het volgende:
Een tweedehands Squier jazz bas kun je ook wel voor 100-200 euro vinden, dat zijn best prima dingen.
Dat ding is lelijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb gisteren een fender jaguar gekocht! heb bij die winkel die dus uitverkoop had allerlei gitaren uitgeprobeerd (fender telecaster custom, gretsch telematic (erg coole gitaar om te zien trouwens, maar niks voor mij...) ), en toen zag ik die gitaar, en eens geprobeerd, en kreeg instant SRV geluid! voor 390 euro gekocht, en als ik hem weer verkoop kan ik er 500 euro ofzo nog wel voor krijgen!
foto komt van de week nog wel een keertje, nu moet je het maar doen met een plaatje
[afbeelding]
gisteren hele avond op gespeeld, en moet nu echt even uitzoeken waar al die schakelaartjes voor zijn!
[edit na opzoeken van manual]
het lijkt er op dat me volume knop een toneknop iskan dit?, of heeft niemand hier ervaring met deze gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |