Wilde ik dus ook weten!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
Nouja omdat het een nieuw topic is herhaal ik mijn vraag wel gewoon.
Ik heb wandhouders gekocht voor mijn gitaren.
één vriend van me zegt dat dat helemaal niet goed is voor je gitaar, de ander zegt dat het helemaal geen kwaad kan.
Wie weet hier meer van?
Is geen probleem...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
één vriend van me zegt dat dat helemaal niet goed is voor je gitaar, de ander zegt dat het helemaal geen kwaad kan.
Wie weet hier meer van?
ongeveer zoiets? tevens tvp.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:30 schreef VaderJacob het volgende:
Volgens mij is het niet slecht je gitaar aan de muur, maar een standaart met poten en een nekhouder lijkt me wel beter.
Heeft er hier iemand trouwens nog een bas te koop, ik wil er wel 1 hebben eigenljk![]()
Ow tvp![]()
Ja die en de playmate zijn de opties voor als ik geen 2e hands goede bas kan krijgen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ongeveer zoiets? tevens tvp.
Mischien eens een advertentie plaatsen op markplaats, bedanktquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:03 schreef Svyatagor het volgende:
Een tweedehands Squier jazz bas kun je ook wel voor 100-200 euro vinden, dat zijn best prima dingen.
Dat ding is lelijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb gisteren een fender jaguar gekocht! heb bij die winkel die dus uitverkoop had allerlei gitaren uitgeprobeerd (fender telecaster custom, gretsch telematic (erg coole gitaar om te zien trouwens, maar niks voor mij...) ), en toen zag ik die gitaar, en eens geprobeerd, en kreeg instant SRV geluid! voor 390 euro gekocht, en als ik hem weer verkoop kan ik er 500 euro ofzo nog wel voor krijgen!
foto komt van de week nog wel een keertje, nu moet je het maar doen met een plaatje
[afbeelding]
gisteren hele avond op gespeeld, en moet nu echt even uitzoeken waar al die schakelaartjes voor zijn!
[edit na opzoeken van manual]
het lijkt er op dat me volume knop een toneknop iskan dit?, of heeft niemand hier ervaring met deze gitaar
Komt welquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:02 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zit nou ook al een tijdje te pielen met mijn gitaar en versterker. ik snap er de ballen nog niet van
.
Alles is zo nieuw.
Mooie koop man! Is inderdaad een koopje, krijg je makkelijk voor tweedehands!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb gisteren een fender jaguar gekocht! heb bij die winkel die dus uitverkoop had allerlei gitaren uitgeprobeerd (fender telecaster custom, gretsch telematic (erg coole gitaar om te zien trouwens, maar niks voor mij...) ), en toen zag ik die gitaar, en eens geprobeerd, en kreeg instant SRV geluid! voor 390 euro gekocht, en als ik hem weer verkoop kan ik er 500 euro ofzo nog wel voor krijgen!
foto komt van de week nog wel een keertje, nu moet je het maar doen met een plaatje
[afbeelding]
gisteren hele avond op gespeeld, en moet nu echt even uitzoeken waar al die schakelaartjes voor zijn!
het lijkt er op dat me volume knop een toneknop iskan dit?, of heeft niemand hier ervaring met deze gitaar
Kan absoluut geen kwaad. De spanning die de snaren tov de hals leveren is zo groot dan het 'hangen' echt niets uithaalt!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
Wie weet hier meer van?
Jaah ik ga zeker blijven oefenenquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:23 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Komt welBlijven oefenen. Wat speel/oefen je nu ongeveer?
En wat wil je later graag spelen [stijl]?
Metallicaquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:40 schreef Desensitized het volgende:
Tijd voor een paar slaapkamer foto's.
[verkapte pimp-met-je-slaapkamer post]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OK, vertel op, waar heb je dat heineken dekbed vandaan?!?!?!?!? Die is echtquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:40 schreef Desensitized het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Supervet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[edit]
fototjes gemaakt, tjek ook me hippe gitaarband
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, ik speel beter gitaar dan ik foto's schiet
Vertel eens wat meer over die Telecaster Custom!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[edit]
[afbeelding]
[afbeelding]
nogal ja, pimperdquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:40 schreef Desensitized het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[edit]
[afbeelding]
[afbeelding]
danku!quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over die Telecaster Custom!![]()
Oja, mooie jag hoor![]()
mooi mooiquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:50 schreef Prep2Fight het volgende:
Vriend van mij heeft deze weer verkocht (speelde er nooit op, ging bassen) voor 600,-
Oeh hip! nou je maakt nog betere foto's dan ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
*knip*
Ze hebben niet eens Jazzmasters...quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:52 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
danku!
die tele zag er echt mega cool uit, speelde ook heerlijk, maar het geluid was niet echt het telecaster geluid door de humbucker (toch?) in de nek, en als ik een tele wil moet die dus echt dat geluid hebben. die tele custom koste 590 euro geloof ik. www.brugmanmuziek.nl, die winkel heeft dus die aanbieding. ze gaan zich alleen maar richten op blaasinstrumenten![]()
http://www.brugmanmuziek.nl/assortiment/gitaren/IMG_1865.JPG die zilveren gretsch heb ik dus ook even bespeeld, en gaat ook weg voor 590
[..]
mooi mooi
London city schijnt gelijk te staan aan squier, ik heb er gister iig goeie dingen over gehoord.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:05 schreef VaderJacob het volgende:
Hoi beste gitaristen.
k heb net een mailtje gehad van iemand die me een bas wil verkopen.
Het gaat om deze London city, de vraagprijs is 125 euro. Nou heb ik op internet eens gezocht maar kan er niet zoveel over vinden (zegmaar niks). Dus mischien dat 1 van jullier me kan adviseren!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik vind hem ook wel wat hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
London city schijnt gelijk te staan aan squier, ik heb er gister iig goeie dingen over gehoord.
Ik vind em wel heel mooi.
Hmm 125 is toch niet zoveel? ik zou het gewoon doen hoor!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook wel wat hebben. en om te beginnen is 125 euro ik ook zoveel.
Ja dat bedoelde ik, typo enzoquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hmm 125 is toch niet zoveel? ik zou het gewoon doen hoor!
Ik dacht alquote:
Ik een ibanez van dezelfde prijsklasse. Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik dacht al!
Ik betaalde iets van 300 voor mijn eerste elektrische.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |