Wilde ik dus ook weten!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
Nouja omdat het een nieuw topic is herhaal ik mijn vraag wel gewoon.
Ik heb wandhouders gekocht voor mijn gitaren.
één vriend van me zegt dat dat helemaal niet goed is voor je gitaar, de ander zegt dat het helemaal geen kwaad kan.
Wie weet hier meer van?
Is geen probleem...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
één vriend van me zegt dat dat helemaal niet goed is voor je gitaar, de ander zegt dat het helemaal geen kwaad kan.
Wie weet hier meer van?
ongeveer zoiets? tevens tvp.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:30 schreef VaderJacob het volgende:
Volgens mij is het niet slecht je gitaar aan de muur, maar een standaart met poten en een nekhouder lijkt me wel beter.
Heeft er hier iemand trouwens nog een bas te koop, ik wil er wel 1 hebben eigenljk![]()
Ow tvp![]()
Ja die en de playmate zijn de opties voor als ik geen 2e hands goede bas kan krijgen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ongeveer zoiets? tevens tvp.
Mischien eens een advertentie plaatsen op markplaats, bedanktquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:03 schreef Svyatagor het volgende:
Een tweedehands Squier jazz bas kun je ook wel voor 100-200 euro vinden, dat zijn best prima dingen.
Dat ding is lelijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb gisteren een fender jaguar gekocht! heb bij die winkel die dus uitverkoop had allerlei gitaren uitgeprobeerd (fender telecaster custom, gretsch telematic (erg coole gitaar om te zien trouwens, maar niks voor mij...) ), en toen zag ik die gitaar, en eens geprobeerd, en kreeg instant SRV geluid! voor 390 euro gekocht, en als ik hem weer verkoop kan ik er 500 euro ofzo nog wel voor krijgen!
foto komt van de week nog wel een keertje, nu moet je het maar doen met een plaatje
[afbeelding]
gisteren hele avond op gespeeld, en moet nu echt even uitzoeken waar al die schakelaartjes voor zijn!
[edit na opzoeken van manual]
het lijkt er op dat me volume knop een toneknop iskan dit?, of heeft niemand hier ervaring met deze gitaar
Komt welquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:02 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zit nou ook al een tijdje te pielen met mijn gitaar en versterker. ik snap er de ballen nog niet van
.
Alles is zo nieuw.
Mooie koop man! Is inderdaad een koopje, krijg je makkelijk voor tweedehands!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb gisteren een fender jaguar gekocht! heb bij die winkel die dus uitverkoop had allerlei gitaren uitgeprobeerd (fender telecaster custom, gretsch telematic (erg coole gitaar om te zien trouwens, maar niks voor mij...) ), en toen zag ik die gitaar, en eens geprobeerd, en kreeg instant SRV geluid! voor 390 euro gekocht, en als ik hem weer verkoop kan ik er 500 euro ofzo nog wel voor krijgen!
foto komt van de week nog wel een keertje, nu moet je het maar doen met een plaatje
[afbeelding]
gisteren hele avond op gespeeld, en moet nu echt even uitzoeken waar al die schakelaartjes voor zijn!
het lijkt er op dat me volume knop een toneknop iskan dit?, of heeft niemand hier ervaring met deze gitaar
Kan absoluut geen kwaad. De spanning die de snaren tov de hals leveren is zo groot dan het 'hangen' echt niets uithaalt!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
Wie weet hier meer van?
Jaah ik ga zeker blijven oefenenquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:23 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Komt welBlijven oefenen. Wat speel/oefen je nu ongeveer?
En wat wil je later graag spelen [stijl]?
Metallicaquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:40 schreef Desensitized het volgende:
Tijd voor een paar slaapkamer foto's.
[verkapte pimp-met-je-slaapkamer post]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OK, vertel op, waar heb je dat heineken dekbed vandaan?!?!?!?!? Die is echtquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:40 schreef Desensitized het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Supervet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[edit]
fototjes gemaakt, tjek ook me hippe gitaarband
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, ik speel beter gitaar dan ik foto's schiet
Vertel eens wat meer over die Telecaster Custom!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[edit]
[afbeelding]
[afbeelding]
nogal ja, pimperdquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:40 schreef Desensitized het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[edit]
[afbeelding]
[afbeelding]
danku!quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over die Telecaster Custom!![]()
Oja, mooie jag hoor![]()
mooi mooiquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:50 schreef Prep2Fight het volgende:
Vriend van mij heeft deze weer verkocht (speelde er nooit op, ging bassen) voor 600,-
Oeh hip! nou je maakt nog betere foto's dan ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
*knip*
Ze hebben niet eens Jazzmasters...quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:52 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
danku!
die tele zag er echt mega cool uit, speelde ook heerlijk, maar het geluid was niet echt het telecaster geluid door de humbucker (toch?) in de nek, en als ik een tele wil moet die dus echt dat geluid hebben. die tele custom koste 590 euro geloof ik. www.brugmanmuziek.nl, die winkel heeft dus die aanbieding. ze gaan zich alleen maar richten op blaasinstrumenten![]()
http://www.brugmanmuziek.nl/assortiment/gitaren/IMG_1865.JPG die zilveren gretsch heb ik dus ook even bespeeld, en gaat ook weg voor 590
[..]
mooi mooi
London city schijnt gelijk te staan aan squier, ik heb er gister iig goeie dingen over gehoord.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:05 schreef VaderJacob het volgende:
Hoi beste gitaristen.
k heb net een mailtje gehad van iemand die me een bas wil verkopen.
Het gaat om deze London city, de vraagprijs is 125 euro. Nou heb ik op internet eens gezocht maar kan er niet zoveel over vinden (zegmaar niks). Dus mischien dat 1 van jullier me kan adviseren!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik vind hem ook wel wat hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
London city schijnt gelijk te staan aan squier, ik heb er gister iig goeie dingen over gehoord.
Ik vind em wel heel mooi.
Hmm 125 is toch niet zoveel? ik zou het gewoon doen hoor!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook wel wat hebben. en om te beginnen is 125 euro ik ook zoveel.
Ja dat bedoelde ik, typo enzoquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hmm 125 is toch niet zoveel? ik zou het gewoon doen hoor!
Ik dacht alquote:
Ik een ibanez van dezelfde prijsklasse. Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik dacht al!
Ik betaalde iets van 300 voor mijn eerste elektrische.
klopt, ik ook... maar heb nu een weekje een les paul, en die heeft bijna dezelfde hals lengte (24"geloof ik?), dus dat wend nu wel, alleen even afwachten hoe het speelt als ik volgende week me strat wer terug heb... snaar spanning is ook heel erg anders iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens Jazzmasters...![]()
Jaguar is heel mooi, maar ik kan slecht wennen aan de korte hals en de snaarspanning...![]()
Wat een piemol...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=v4xGQ49Qij8&mode=related&search=
zit die tremolo nou tussen 2 snaren?quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[edit]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is daar trouwens zo raar aan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef Jorikjet het volgende:
jep!
Een buil zul je er niet aan kunnen vallen, maar voor 100 euro heb je wel een professionele kaart met lage latency!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:11 schreef Neidropje het volgende:
he mensen, zou dit wat wezen om simpel mn gitaar een beetje redelijk op te nemen?
http://www.feedback.nl/?id=55&b=UCA202
[afbeelding]
Behringer UCA 202
Met deze ultracompacte interface kun je je Mac of PC verbinden met elk gewenst audio apparaat. Je hebt geen drivers nodig, plug de interface simpel in een USB poort en je kunt beginnen. Uitgevoerd met stereo i/o, optische SP/DIF en hoofdtelefoonuitgang.
voor 29 euro zou ik me daar toch geen buil aan kunnen vallen?
trilt de snaar dan niet tegen dat ijzeren balkje aan/zit het niet in de weg?quote:
Nee, zit niet in de weg... En je tremelo in de weg zit bij het spelen, dan draai je em er toch gewoon uit?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:23 schreef Maaark het volgende:
[..]
trilt de snaar dan niet tegen dat ijzeren balkje aan/zit het niet in de weg?
Bij mij zitten tremolo's trouwens altijd in de weg... als ik op les op zo'n fender met tremolo moet spelen vind ik het maar een onding...
Als ik de online reviews mag geloven, is het nog best een aardig apparaatje, zeker voor die prijs. Er wordt een latency van 10 ms opgegeven, is dat een beetje goed?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:11 schreef Neidropje het volgende:
he mensen, zou dit wat wezen om simpel mn gitaar een beetje redelijk op te nemen?
http://www.feedback.nl/?id=55&b=UCA202
[afbeelding]
Behringer UCA 202
Met deze ultracompacte interface kun je je Mac of PC verbinden met elk gewenst audio apparaat. Je hebt geen drivers nodig, plug de interface simpel in een USB poort en je kunt beginnen. Uitgevoerd met stereo i/o, optische SP/DIF en hoofdtelefoonuitgang.
voor 29 euro zou ik me daar toch geen buil aan kunnen vallen?
fender blender yeah!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:24 schreef ibaneX het volgende:
Hoi![]()
Hier:
Ibanez Grg 170Dx
[afbeelding]
Roland Cube 30
[afbeelding]
Fender Blender Reissue
[afbeelding]
Stagg metal bas![]()
![]()
De bas gaat woensdag weg en dan komt dit er bij:
Cort M600:
[afbeelding]
Vox Valvestate AD50Vt:![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Style die ik speel is: Nirvana De grunge muziekjes maar ook de acoustiche nummers
Met de band spelen we vooral: Classic rock: Pear jam, White stripes, Queens of the stone age, nirvana,Iron maiden, Japanse punk, ect ect
Dat was het,,
Oe ja die ziet er mooi uitquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oeh hip! nou je maakt nog betere foto's dan ik.
[afbeelding]
Ja het stickertje moet er nog vanaf.
Dankuquote:
Of je bent even een smerige postopkrikkerquote:
Neeup bij Mels in Hoorn. Het is de hemel zeg ik jequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Feedback Rotterdam gekocht teovallig zeker he![]()
Heb je ook al een versterker erbijquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neeup bij Mels in Hoorn. Het is de hemel zeg ik je.
Ja, een roland microcube!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je ook al een versterker erbij![]()
Ah een leuke versterker om mee te beginnenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja, een roland microcube!
mijn budget liet even niks anders toe.
Hij is zeker leuk! ik ben er erg content meequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah een leuke versterker om mee te beginnen
Mijn eerste was echt bagger
Zijn best okay om mee te beginnenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja, een roland microcube!
mijn budget liet even niks anders toe.
Linkquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hij is zeker leuk! ik ben er erg content mee.
Waar begon jij mee dan?
Aghja, je moet ergens op beginnenquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
goedzo
Ibanez
Al die homo's met hun fenders![]()
brian
![]()
Haha, looser, je hebt een Ibanez gehad!quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Aghja, je moet ergens op beginnen
Ik heb ook een Ibanez gehad!
Nu ben ik goed genoeg voor een echte Fender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Ik ben géén homo'squote:Op maandag 23 oktober 2006 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
goedzo
Ibanez
brian
![]()
Ik heb er wel 1, maar speel er nooit op.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
goedzo
Ibanez
brian
![]()
Zou je em dan niet eens verkopenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:14 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1, maar speel er nooit op.![]()
Ja hij staat ook op marktplaats voor een veel te hoog bedrag, misschien moet ik de prijs maar eens verlagen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zou je em dan niet eens verkopen!?
Hoeveel staat ie? en zet eens een foto hierquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:24 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja hij staat ook op marktplaats voor een veel te hoog bedrag, misschien moet ik de prijs maar eens verlagen.![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hoeveel staat ie? en zet eens een foto hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |