Wilde ik dus ook weten!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
Nouja omdat het een nieuw topic is herhaal ik mijn vraag wel gewoon.
Ik heb wandhouders gekocht voor mijn gitaren.
één vriend van me zegt dat dat helemaal niet goed is voor je gitaar, de ander zegt dat het helemaal geen kwaad kan.
Wie weet hier meer van?
Is geen probleem...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
één vriend van me zegt dat dat helemaal niet goed is voor je gitaar, de ander zegt dat het helemaal geen kwaad kan.
Wie weet hier meer van?
ongeveer zoiets? tevens tvp.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:30 schreef VaderJacob het volgende:
Volgens mij is het niet slecht je gitaar aan de muur, maar een standaart met poten en een nekhouder lijkt me wel beter.
Heeft er hier iemand trouwens nog een bas te koop, ik wil er wel 1 hebben eigenljk![]()
Ow tvp![]()
Ja die en de playmate zijn de opties voor als ik geen 2e hands goede bas kan krijgen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ongeveer zoiets? tevens tvp.
Mischien eens een advertentie plaatsen op markplaats, bedanktquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:03 schreef Svyatagor het volgende:
Een tweedehands Squier jazz bas kun je ook wel voor 100-200 euro vinden, dat zijn best prima dingen.
Dat ding is lelijkquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb gisteren een fender jaguar gekocht! heb bij die winkel die dus uitverkoop had allerlei gitaren uitgeprobeerd (fender telecaster custom, gretsch telematic (erg coole gitaar om te zien trouwens, maar niks voor mij...) ), en toen zag ik die gitaar, en eens geprobeerd, en kreeg instant SRV geluid! voor 390 euro gekocht, en als ik hem weer verkoop kan ik er 500 euro ofzo nog wel voor krijgen!
foto komt van de week nog wel een keertje, nu moet je het maar doen met een plaatje
[afbeelding]
gisteren hele avond op gespeeld, en moet nu echt even uitzoeken waar al die schakelaartjes voor zijn!
[edit na opzoeken van manual]
het lijkt er op dat me volume knop een toneknop iskan dit?, of heeft niemand hier ervaring met deze gitaar
Komt welquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:02 schreef Bizznitch het volgende:
Ik zit nou ook al een tijdje te pielen met mijn gitaar en versterker. ik snap er de ballen nog niet van
.
Alles is zo nieuw.
Mooie koop man! Is inderdaad een koopje, krijg je makkelijk voor tweedehands!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb gisteren een fender jaguar gekocht! heb bij die winkel die dus uitverkoop had allerlei gitaren uitgeprobeerd (fender telecaster custom, gretsch telematic (erg coole gitaar om te zien trouwens, maar niks voor mij...) ), en toen zag ik die gitaar, en eens geprobeerd, en kreeg instant SRV geluid! voor 390 euro gekocht, en als ik hem weer verkoop kan ik er 500 euro ofzo nog wel voor krijgen!
foto komt van de week nog wel een keertje, nu moet je het maar doen met een plaatje
[afbeelding]
gisteren hele avond op gespeeld, en moet nu echt even uitzoeken waar al die schakelaartjes voor zijn!
het lijkt er op dat me volume knop een toneknop iskan dit?, of heeft niemand hier ervaring met deze gitaar
Kan absoluut geen kwaad. De spanning die de snaren tov de hals leveren is zo groot dan het 'hangen' echt niets uithaalt!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef Bizznitch het volgende:
Wie weet hier meer van?
Jaah ik ga zeker blijven oefenenquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:23 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Komt welBlijven oefenen. Wat speel/oefen je nu ongeveer?
En wat wil je later graag spelen [stijl]?
Metallicaquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:40 schreef Desensitized het volgende:
Tijd voor een paar slaapkamer foto's.
[verkapte pimp-met-je-slaapkamer post]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OK, vertel op, waar heb je dat heineken dekbed vandaan?!?!?!?!? Die is echtquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:40 schreef Desensitized het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Supervet!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[edit]
fototjes gemaakt, tjek ook me hippe gitaarband
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, ik speel beter gitaar dan ik foto's schiet
Vertel eens wat meer over die Telecaster Custom!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[edit]
[afbeelding]
[afbeelding]
nogal ja, pimperdquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:40 schreef Desensitized het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk!quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[edit]
[afbeelding]
[afbeelding]
danku!quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over die Telecaster Custom!![]()
Oja, mooie jag hoor![]()
mooi mooiquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:50 schreef Prep2Fight het volgende:
Vriend van mij heeft deze weer verkocht (speelde er nooit op, ging bassen) voor 600,-
Oeh hip! nou je maakt nog betere foto's dan ikquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
*knip*
Ze hebben niet eens Jazzmasters...quote:Op zondag 22 oktober 2006 11:52 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
danku!
die tele zag er echt mega cool uit, speelde ook heerlijk, maar het geluid was niet echt het telecaster geluid door de humbucker (toch?) in de nek, en als ik een tele wil moet die dus echt dat geluid hebben. die tele custom koste 590 euro geloof ik. www.brugmanmuziek.nl, die winkel heeft dus die aanbieding. ze gaan zich alleen maar richten op blaasinstrumenten![]()
http://www.brugmanmuziek.nl/assortiment/gitaren/IMG_1865.JPG die zilveren gretsch heb ik dus ook even bespeeld, en gaat ook weg voor 590
[..]
mooi mooi
London city schijnt gelijk te staan aan squier, ik heb er gister iig goeie dingen over gehoord.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:05 schreef VaderJacob het volgende:
Hoi beste gitaristen.
k heb net een mailtje gehad van iemand die me een bas wil verkopen.
Het gaat om deze London city, de vraagprijs is 125 euro. Nou heb ik op internet eens gezocht maar kan er niet zoveel over vinden (zegmaar niks). Dus mischien dat 1 van jullier me kan adviseren!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja ik vind hem ook wel wat hebbenquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
London city schijnt gelijk te staan aan squier, ik heb er gister iig goeie dingen over gehoord.
Ik vind em wel heel mooi.
Hmm 125 is toch niet zoveel? ik zou het gewoon doen hoor!quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:16 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja ik vind hem ook wel wat hebben. en om te beginnen is 125 euro ik ook zoveel.
Ja dat bedoelde ik, typo enzoquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hmm 125 is toch niet zoveel? ik zou het gewoon doen hoor!
Ik dacht alquote:
Ik een ibanez van dezelfde prijsklasse. Erg goede prijs/kwaliteitsverhouding.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik dacht al!
Ik betaalde iets van 300 voor mijn eerste elektrische.
klopt, ik ook... maar heb nu een weekje een les paul, en die heeft bijna dezelfde hals lengte (24"geloof ik?), dus dat wend nu wel, alleen even afwachten hoe het speelt als ik volgende week me strat wer terug heb... snaar spanning is ook heel erg anders iddquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:14 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens Jazzmasters...![]()
Jaguar is heel mooi, maar ik kan slecht wennen aan de korte hals en de snaarspanning...![]()
Wat een piemol...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef Jorikjet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=v4xGQ49Qij8&mode=related&search=
zit die tremolo nou tussen 2 snaren?quote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[edit]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is daar trouwens zo raar aan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 15:49 schreef Jorikjet het volgende:
jep!
Een buil zul je er niet aan kunnen vallen, maar voor 100 euro heb je wel een professionele kaart met lage latency!quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:11 schreef Neidropje het volgende:
he mensen, zou dit wat wezen om simpel mn gitaar een beetje redelijk op te nemen?
http://www.feedback.nl/?id=55&b=UCA202
[afbeelding]
Behringer UCA 202
Met deze ultracompacte interface kun je je Mac of PC verbinden met elk gewenst audio apparaat. Je hebt geen drivers nodig, plug de interface simpel in een USB poort en je kunt beginnen. Uitgevoerd met stereo i/o, optische SP/DIF en hoofdtelefoonuitgang.
voor 29 euro zou ik me daar toch geen buil aan kunnen vallen?
trilt de snaar dan niet tegen dat ijzeren balkje aan/zit het niet in de weg?quote:
Nee, zit niet in de weg... En je tremelo in de weg zit bij het spelen, dan draai je em er toch gewoon uit?quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:23 schreef Maaark het volgende:
[..]
trilt de snaar dan niet tegen dat ijzeren balkje aan/zit het niet in de weg?
Bij mij zitten tremolo's trouwens altijd in de weg... als ik op les op zo'n fender met tremolo moet spelen vind ik het maar een onding...
Als ik de online reviews mag geloven, is het nog best een aardig apparaatje, zeker voor die prijs. Er wordt een latency van 10 ms opgegeven, is dat een beetje goed?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:11 schreef Neidropje het volgende:
he mensen, zou dit wat wezen om simpel mn gitaar een beetje redelijk op te nemen?
http://www.feedback.nl/?id=55&b=UCA202
[afbeelding]
Behringer UCA 202
Met deze ultracompacte interface kun je je Mac of PC verbinden met elk gewenst audio apparaat. Je hebt geen drivers nodig, plug de interface simpel in een USB poort en je kunt beginnen. Uitgevoerd met stereo i/o, optische SP/DIF en hoofdtelefoonuitgang.
voor 29 euro zou ik me daar toch geen buil aan kunnen vallen?
fender blender yeah!quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:24 schreef ibaneX het volgende:
Hoi![]()
Hier:
Ibanez Grg 170Dx
[afbeelding]
Roland Cube 30
[afbeelding]
Fender Blender Reissue
[afbeelding]
Stagg metal bas![]()
![]()
De bas gaat woensdag weg en dan komt dit er bij:
Cort M600:
[afbeelding]
Vox Valvestate AD50Vt:![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Style die ik speel is: Nirvana De grunge muziekjes maar ook de acoustiche nummers
Met de band spelen we vooral: Classic rock: Pear jam, White stripes, Queens of the stone age, nirvana,Iron maiden, Japanse punk, ect ect
Dat was het,,
Oe ja die ziet er mooi uitquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Oeh hip! nou je maakt nog betere foto's dan ik.
[afbeelding]
Ja het stickertje moet er nog vanaf.
Dankuquote:
Of je bent even een smerige postopkrikkerquote:
Neeup bij Mels in Hoorn. Het is de hemel zeg ik jequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Feedback Rotterdam gekocht teovallig zeker he![]()
Heb je ook al een versterker erbijquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Neeup bij Mels in Hoorn. Het is de hemel zeg ik je.
Ja, een roland microcube!quote:Op maandag 23 oktober 2006 01:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je ook al een versterker erbij![]()
Ah een leuke versterker om mee te beginnenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja, een roland microcube!
mijn budget liet even niks anders toe.
Hij is zeker leuk! ik ben er erg content meequote:Op maandag 23 oktober 2006 01:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah een leuke versterker om mee te beginnen
Mijn eerste was echt bagger
Zijn best okay om mee te beginnenquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja, een roland microcube!
mijn budget liet even niks anders toe.
Linkquote:Op maandag 23 oktober 2006 01:54 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hij is zeker leuk! ik ben er erg content mee.
Waar begon jij mee dan?
Aghja, je moet ergens op beginnenquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
goedzo
Ibanez
Al die homo's met hun fenders![]()
brian
![]()
Haha, looser, je hebt een Ibanez gehad!quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Aghja, je moet ergens op beginnen
Ik heb ook een Ibanez gehad!
Nu ben ik goed genoeg voor een echte Fender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Ik ben géén homo'squote:Op maandag 23 oktober 2006 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
goedzo
Ibanez
brian
![]()
Ik heb er wel 1, maar speel er nooit op.quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:26 schreef Dribbel_ het volgende:
goedzo
Ibanez
brian
![]()
Zou je em dan niet eens verkopenquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:14 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1, maar speel er nooit op.![]()
Ja hij staat ook op marktplaats voor een veel te hoog bedrag, misschien moet ik de prijs maar eens verlagen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Zou je em dan niet eens verkopen!?
Hoeveel staat ie? en zet eens een foto hierquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:24 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja hij staat ook op marktplaats voor een veel te hoog bedrag, misschien moet ik de prijs maar eens verlagen.![]()
quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Hoeveel staat ie? en zet eens een foto hier.
Ik zou em voor 100 euro minder aanbieden als ik jou was.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:36 schreef -Beer- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Had hem voor 850 aangeboden, rekening houdend met afdingen etc.![]()
Wellicht één goed idee.quote:Op maandag 23 oktober 2006 11:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik zou em voor 100 euro minder aanbieden als ik jou was.
Roland microcube. gewoon doenquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:04 schreef puNxje het volgende:
Ik zoek nog een mooi versterkertje. Alleen ik heb er de ballen verstand van.
Een vriend van mij had me verteld dat een microcube ( marshall geloof ik ) wel gaaf was.
Zelf dacht ik aan een line6 ( 30 w )
wat zou ik doen?
gitaren kunnen nooit zwart genoeg zijnquote:Op maandag 23 oktober 2006 13:16 schreef guitarist.nl het volgende:
Hmmz, 700/750 raak je hem vast wel voor kwijt!
Wel een leuk gitaartje, behalve dan dat 'ie zwart is.
Mja hij word overbodig als men vox er isquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:48 schreef Neidropje het volgende:
[..]
fender blender yeah!
hum in je setup zie ik hem niet helemaal passen, maar bij je muziekstijl wel weer. Kan je omschrijven hoe je hem gebruikt?
die pakt je geluid, en maakt het een octaaf lager... of hogerquote:Op maandag 23 oktober 2006 20:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat is een octaver precies ?
Dat is wel vetquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:00 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
die pakt je geluid, en maakt het een octaaf lager... of hoger
maar dan (optioneel?) met je originele geluid erdoor
Hij klinkt lekker jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:07 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
die had ik ook, nu gebruikt een vriend van me hem op de bas gitaar
is alleen een beetje duurquote:Op maandag 23 oktober 2006 22:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
kun je hele toffe dingen mee doen idd..![]()
Iddquote:Op maandag 23 oktober 2006 18:19 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gitaren kunnen nooit zwart genoeg zijn![]()
ja, en dan doet ie het, en dan doet ie het ineens lekker weer niet. Fok! is gay!quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:16 schreef Bizznitch het volgende:
Zohee fok heeft er bij mij een fucking lange tijd uit gelegen.
geil!!! heb er even geen andere woorden voor:)quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:28 schreef TeleluvR het volgende:
Morgen mijn Jazzmaster ophalen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Wat was de naam?quote:Op maandag 23 oktober 2006 23:20 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, en dan doet ie het, en dan doet ie het ineens lekker weer niet. Fok! is gay!
maar soort van ontopic:
heb ik een band, na lang zoeken eindelijk een naam gevonden.
blijkt die dus ook al door minstens 2 bands bezet te zijn ( terwijl het eigenlijk gewoon een kutnaam is )
en ik heb de hele wereld al afgezocht naar namen
Hey, de tremolo-arm zit in het verkeerde gat!!!quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:28 schreef TeleluvR het volgende:
Morgen mijn Jazzmaster ophalen![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Een vriend van mij had z'n dingentje, ik vond er niet veel aanquote:Op maandag 23 oktober 2006 11:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Roland microcube. gewoon doen. 110 euro
.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 15:58 schreef Svyatagor het volgende:
We zijn er weer!
Downtime sucks ass.![]()
Ik zit toch meer te fokken dan ik had gedacht![]()
So truequote:Op dinsdag 24 oktober 2006 15:58 schreef Svyatagor het volgende:
We zijn er weer!
Downtime sucks ass.![]()
Ik zit toch meer te fokken dan ik had gedacht![]()
quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 08:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hey, de tremolo-arm zit in het verkeerde gat!!!
![]()
Krijg je nog wel op dezelfde dag les? Ik kan namelijk echt niet op dinsdagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei ik ben met gitaarles overgezet naar een ander klasjeZit ik nu tenminste bij mensen die wel voldoen aan m'n niveau en muziek interesses
Mensen die alleen blues willen spelen zijn gay![]()
Ik ben nu op het 3e uur gezet op de dinsdagquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:19 schreef SNArky het volgende:
[..]
Krijg je nog wel op dezelfde dag les? Ik kan namelijk echt niet op dinsdag.
Ukelelequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:29 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga 5 februarie een half jaar naar australie. Mijn electrisch gitaar meenemen is geen optie. Weten jullie een goed lichtgewicht klein gitaartje? Ik heb al zitten kijken naar van die 3/4 kinder gitaartjes, maar heb je ze nog kleiner?
Ik kan toch niet een half jaar lang niet spelen?
Ok dat biedt dan goede hoopquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben nu op het 3e uur gezet op de dinsdag![]()
Ziet er wel tof uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:31 schreef Svyatagor het volgende:
gaat er dit weekend nog iemand naar MILE eigenlijk? Ik zou best willen, maar heb al afgesproken om te gaan zeilenTenzij het kutweer is, dan gaat het niet door.
![]()
Nadeel is wel dat mensen je meteen aan gaan zien als troebadoer en dan overal meteen liedjes moet gaan zingen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat hij dus zegt voor een paar tientjes heb je een akkoestisch ding
En dan vraag je daar geld voor en koop je een electrishequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat mensen je meteen aan gaan zien als troebadoer en dan overal meteen liedjes moet gaan zingen.![]()
Ik weet het niet precies, ben er ook nog nooit geweest, maar aan het lijstje standhouders te zien kun je zeker wel een paar uur plezier hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit
Hoe groot is het ? Of ben je er redelijk snel uitgekeken ?
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dan vraag je daar geld voor en koop je een electrishe![]()
Eens kijken of ik tijd heb dit weekendquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ben er ook nog nooit geweest, maar aan het lijstje standhouders te zien kun je zeker wel een paar uur plezier hebben.
Ik had dus hetzelfde probleem, maar dan met Amerika en ik ging maar een maandquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:29 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga 5 februarie een half jaar naar australie. Mijn electrisch gitaar meenemen is geen optie. Weten jullie een goed lichtgewicht klein gitaartje? Ik heb al zitten kijken naar van die 3/4 kinder gitaartjes, maar heb je ze nog kleiner?
Ik kan toch niet een half jaar lang niet spelen?
Leg eens uit? Fungeert je mp3-speler ook als amp?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik kon er toch op spelen omdat mijn MP3-speler hem kon versterken voor mn koptelefoon of boxjes.
??
Nou, ik heb een iRiver H340 en die heeft een line-in en een opneemfunctie. Als je de opneemfunctie op standby zet dan hoor je het geluid wat uit de line-in komt over je koptelefoon.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Leg eens uit? Fungeert je mp3-speler ook als amp?
En wat voor Ibanez?
Purple Hazequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar je kunt er wel allemaal toffe dingen op spelen![]()
en ze kosten ook nog es zowat niks.
Silm idee!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:10 schreef Maaark het volgende:
[..]
Nou, ik heb een iRiver H340 en die heeft een line-in en een opneemfunctie. Als je de opneemfunctie op standby zet dan hoor je het geluid wat uit de line-in komt over je koptelefoon.
Als jem dan te hard zet krijg je zelfs een lekkere "bite" of overdrive zelfs.
Deze Ibanez
Ja ik heb daar wel lekker buitengezeten bij Bryce, Grand Canyon, etc. beetje jammen![]()
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, de markt ervoor is gewoon te klein.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Silm idee!
Het is nog een kwestie van tijd voordat de eerste mediaspelers met ingebouwde amp-simulators op de markt komen, denk ik.Andersom heb je't al wel: op mijn pod zit ook een line-in om mee te spelen met een externe geluidsbron.
Mooi gitaartje, btw.
Ik heb een iPod. Heb ik met die alternatieve firmware ook een ander progje nodig om muziek erop te zetten?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:33 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, de markt ervoor is gewoon te klein.
Voor mijn iriver gebruik ik alternatieve firmware, ook voor iPods, etc. , en daar op de fora van misticriver hebben ze het er wel eens over gehad. It just might happen.
Ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eens kijken of ik tijd heb dit weekend![]()
Nee! en dat is de wondere wereld van Rockbox! gewoon mappen erop slepen in plaats van dat klote-Itunes.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een iPod. Heb ik met die alternatieve firmware ook een ander progje nodig om muziek erop te zetten?
Cool! Dat ga ik er maar eens opzetten dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:59 schreef Maaark het volgende:
[..]
Nee! en dat is de wondere wereld van Rockbox! gewoon mappen erop slepen in plaats van dat klote-Itunes.![]()
Alleen daarom al de moeite waard! Ik gebruik nu een third-party programma ipv Itunes...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:59 schreef Maaark het volgende:
[..]
Nee! en dat is de wondere wereld van Rockbox! gewoon mappen erop slepen in plaats van dat klote-Itunes.![]()
Voordat je begint wel even inlezen op rockbox.org en misticriver.netquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:07 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Cool! Dat ga ik er maar eens opzetten dan.
Hoop ook dat het (ooit) een voicerecorder-optie gaat ondersteunen, want de iPod heeft natuurlijk geen line in.![]()
Yep, kon het niet laten... Best een duur geintje voor zo'n kutgitaar als je de elementen moet vervangen (Jazzmaster is 700 euro + 160 euro elementen + 35 mustangbrug)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:11 schreef guitarist.nl het volgende:
Tele, toch maar 1 gekocht?
Waar en hoeduur?
Ik snapquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:10 schreef Maaark het volgende:
[..]
Voordat je begint wel even inlezen op rockbox.org en misticriver.net
Lekker prijzigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:12 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Yep, kon het niet laten... Best een duur geintje voor zo'n kutgitaar als je de elementen moet vervangen (Jazzmaster is 700 euro + 160 euro elementen + 35 mustangbrug)![]()
Tweedehands zijn ze heel weinig te krijgen in sunburst, staan er maar zelden op!
Toevallig, ik heb ook een iriver. Werkt inderdaad, net even uitgeprobeerd!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef Maaark het volgende:
[..]
Ik had dus hetzelfde probleem, maar dan met Amerika en ik ging maar een maand
Toen ben ik daar dus een Guitar Center binnengestapt (in San Francisco) en dacht dus een akoustisch gitaartje te kopen voor onderweg, maar kwam uit de winkel met mn geile Ibanez (+hardcase!! samen maar 300 euro!). (Besloten in ca. 20 minuten
, maarja, geen geld met die koers dollar-euro!)
Ik kon er toch op spelen omdat mijn MP3-speler hem kon versterken voor mn koptelefoon of boxjes.
Bij het vliegveld moet je ff wat stickers op dat ding laten plakken, een paar handdoeken in die hardcase en je snaren lostunen, en dan kun je gaan.
In plaats van dat ie dan met zo'n karretje daarheen gereden word en ze er mee gaan gooien, word ie dus door iemand gedragen naar het vliegtuig en voorzichtig in de aparte ruimte gezet.
In Brussel aangekomen ff de snaren aangedraaid, thuis aangekomen uitgeprobeerd en alles was er okee mee!![]()
Dus als ik jou was zou ik daar een gitaartje kopen. (kweenie wat de wisselkoers is?)
Anyway;
Ik kan de Marshall Bluesbreaker II van iemand kopen voor e40,- , is dit een fatsoenlijke prijs?
[afbeelding]
??
Maar dan heb je ook wat!quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:44 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb ook een iriver. Werkt inderdaad, net even uitgeprobeerd!![]()
FIPO!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar je kunt er wel allemaal toffe dingen op spelen![]()
en ze kosten ook nog es zowat niks.
Ik heb alleen de H120quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:14 schreef Maaark het volgende:
[..]
![]()
Die H340 is echt de beste speler ooit gemaakt... ik zou alleen willen dat ie de helft kleiner was
Ik weul ook een bandquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo ff m'n zooi bij elkaar rapen en dan weer oefenen met de band![]()
Ja maar ik ga over 3 maanden weg, dus dat heeft geen zin. Komt daarna wel weer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:15 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dan moet je er een zoeken natuurlijk!
Van een dooie Kurt?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef VaderJacob het volgende:
En nog een stuk gelezen dat Kurt Cobain de meest verdienende dode is![]()
Foto's volgen![]()
quote:
Ik gok onder het bewegende gedeelte waar je je voet zeg maar op zet.. Tenminste, zo zit het bij BOSS pedalen..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:47 schreef maxor het volgende:
Afgelopen zaterdag gekocht en al bruut gebruikt:
[afbeelding]
Stelletje hoeren van Behringer mogen wel eens duidelijk op de verpakking zetten waar de batterij er in moet
Bruut?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:47 schreef maxor het volgende:
Afgelopen zaterdag gekocht en al bruut gebruikt:
[afbeelding]
Stelletje hoeren van Behringer mogen wel eens duidelijk op de verpakking zetten waar de batterij er in moet
Hij ziet er puick uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
![]()
nee van mijn bas![]()
Op de 1e pagina staan al wat foto's die ik gemaild had gekregen. In het begin was ik matig optimistisch maar als je hem ziet is het wel een mooi ding![]()
Ik zou even naar Sony bellen als ze nog bands zoeken, dan heb je het snelst een optreden.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:33 schreef Dribbel_ het volgende:
we kunnen nu 5 van onze 8 eigen nummer goed spelen
Als we 10 nummers goed kunnen gaan we op zoek om op te treden.
Maar hoe regelen jullie eigenlijk je optreden ?
Ja die is er we doen begin volgend jaar ook mee aan de popprijs daarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik zou even naar Sony bellen als ze nog bands zoeken, dan heb je het snelst een optreden.
Gewoon in de buurt kijken als er ergens een openpodium is.
Nopequote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:42 schreef Desensitized het volgende:
En ik kan ook eindelijk weer Fok!ken. Hehe.
Nog wat gemist?
waar ergens?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Dit jaar gaan we nog een demo opnemenheb er nu al zin in
![]()
![]()
Ja idd, nadat ik op de site van behringer de handleiding gevonden had.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:03 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik gok onder het bewegende gedeelte waar je je voet zeg maar op zet.. Tenminste, zo zit het bij BOSS pedalen..
Jij kent het staan-op-een-doos-eieren-princiepe duidelijk niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:04 schreef guitarist.nl het volgende:
Niet te bruut, dan gaat 'ie stuk. Hij is van plastic.
'k Ga er zondag heen, samen met m'n bandgenoten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:31 schreef Svyatagor het volgende:
gaat er dit weekend nog iemand naar MILE eigenlijk? Ik zou best willen, maar heb al afgesproken om te gaan zeilenTenzij het kutweer is, dan gaat het niet door.
![]()
Hier op de TU bij het cultureel centrum hebben ze een professionele opname studio die je als student voor echt weinig geld kan gebruiken, ik heb net gemaild voor de tarieven maar ik geloof dat het echt maar iets van 30 euro per uur was. Dat is practisch gratis dusquote:Op donderdag 26 oktober 2006 05:44 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
waar ergens?
heb je een linkje naar de studio?
![]()
Ik hoop maar dat ie fantastisch klinkt. Want van zijn uiterlijk moet 'ie het niet hebben, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:08 schreef SlaggY het volgende:
Iemand toevallig ervaring met deze gitaar?
[afbeelding]
Dit is de eerste gitaar die ik vast had toen ik ging beginnen met spelen, toen ik het prijskaartje van �1400 zag heb ik hem maar meteen weer neergezet.
Nou heb ik hem eergister in actie gezien bij deInfadels
, en ben toch weer even opnieuw gaan kijken. Blijkt dat mijn gitaarboer of een flinke marge (
)heeft op deze gitaar, of dat er speciaals aan die gitaar was. Want bij de meeste winkels wordt deze nu tussen de 500 en 600 aangeboden.
Ow, het is trouwens een Italia Maranello Speedster.
gitaarmuziekquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:15 schreef Hammet het volgende:
He Dribbel, wat voor muziek maken jullie dan?
compleet origineel, huh?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Rock/punk achtig met meer pop achtige catchy lyrics Weet neit hoe ik het precies verder moet omschrijven, ik weet ook totaal geen band waarmee het eigenlijk te vergelijken valt![]()
Nee het is absoluut niet orgineel dat zeg ik ook nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Maaark het volgende:
[..]
compleet origineel, huh?
Het enige wat echt origineel in mijn oren klonk de afgelopen jaren is Astrosoniq![]()
www.feedback.nlquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:49 schreef Lunar het volgende:
Hallo hier
Graag wil ik ook eens beginnen met gitaar leren spelen. Er zijn best wat mensen in de buurt die het ook kunnen, maar dan heb ik nog een gitaar nodig.
Dus, waar hebben jullie je gitaar vandaan toen je begon? Ik wil graag een akoustisch gitaar, en niet te duur uiteraard, een duurder gitaar kan altijd nog komen als het bevalt.
Zoiets dan? http://www.feedback.nl/?id=55&b=21172quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
www.feedback.nl
Kijk hier eens rond
of zoek een lokale gitaarzaak in de buurt
Zo gaaf!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hier op de TU bij het cultureel centrum hebben ze een professionele opname studio die je als student voor echt weinig geld kan gebruiken, ik heb net gemaild voor de tarieven maar ik geloof dat het echt maar iets van 30 euro per uur was. Dat is practisch gratis dusGrote studio met goed drumstel versterkers en backline aanwezig
![]()
Bijvoorbeeld, ik zou als ik jou was net als deze idd wel voor een staalsnarige gaatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:55 schreef Lunar het volgende:
[..]
Zoiets dan? http://www.feedback.nl/?id=55&b=21172
Om het eens te proberen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:55 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Zo gaaf!
ben benieuwd! wel ff wat laten horen he als ie af is!!!
Duidelijk de onderstequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat vinden jullie hiervan ?
[afbeelding]
zo ziet ie er nog vetter uital zeg ik het zelf:
[afbeelding]
Okido, thanksquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, ik zou als ik jou was net als deze idd wel voor een staalsnarige gaatEn anders kan je altijd naar de winkel toegaan en vragen of de verkoper wat uitleg kan geven en wat je het beste kan kopen, en eventueel een stukje voor je kan spelen dat je kan horen hoe het klinkt
![]()
Lees dit maar eens ter voorbereiding, erg handige tips!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Eerst nog maar goed oefenen nog tot alles foutloos gaat en weer nieuwe nummers maken enzo![]()
Ok Thnx ik ga ff lezenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Lees dit maar eens ter voorbereiding, erg handige tips!
http://www.lagrangestudio(...)ngstips_laGrange.pdf
Shit, ik krijg ZIN om op te nemen en de hele dag in een studio te hangen als ik dit lees!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:24 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Lees dit maar eens ter voorbereiding, erg handige tips!
http://www.lagrangestudio(...)ngstips_laGrange.pdf
Ga gewoon voor jezelf na of jij hem fijn vind spelen en of jij vind of er een mooi geluid uit komtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:52 schreef SlaggY het volgende:
Niemand die iets nuttigs kan zeggen over die Italia? Ik speel zelf nog te kort om te kunnen oordelen of het het geld waard is denk ik.
Het lettertype past helemaal niet bij de rest van het design. Je probeert iets stoers uit te stralen (zwart en wit en grijs, 'in scherven', met barsten enzo), maar de letters zijn veel te rond en lief en cartoonachtig. Neem een hoekige letter, dat ziet er vast beter uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Welke vinden jullie de mooiste, of welke spreekt je het meest aan op het eerste gezicht.
Of eventueel tips voor verbetereing![]()
[afbeelding]
Het moet niet té metal achtig worden juistquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:58 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Het lettertype past helemaal niet bij de rest van het design. Je probeert iets stoers uit te stralen (zwart en wit en grijs, 'in scherven', met barsten enzo), maar de letters zijn veel te rond en lief en cartoonachtig. Neem een hoekige letter, dat ziet er vast beter uit.
Ja sinds gister hadden we nog geen naam, maar vandaag moesten we een bandnaam hebben om ons in te shcrijven voor de popprijs, en we hadden net I like it Shattered gespeeldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:00 schreef -Beer- het volgende:
Ik vind de naam eerlijk gezegd ook een beetje flauw.
Nee, dat snap ik ook wel, maar nu is het wel erg braafjes.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het moet niet té metal achtig worden juist![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja sinds gister hadden we nog geen naam, maar vandaag moesten we een bandnaam hebben om ons in te shcrijven voor de popprijs, en we hadden net I like it Shattered gespeelddus vandaar. Dus dat houden we aan tot we eventueel iets beters verzinnen
![]()
Rage against the machine is natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik ook wel, maar nu is het wel erg braafjes.
bv Dit logo is ook cool en serieus, zonder dat het metal is:
[afbeelding]
Of zoiets:
[afbeelding]
los van of je hun muziek iets vindt.
Pak gewoon 2 of 3 willekeurige woorden uit de krant, hussel ze doorelkaar en zet ze achter elkaar en je hebt een naam.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een naam verzinnen is serieus het kutste van een band hebben![]()
Ja pik 8 letters uit het alfabet en zet ze in een volgorde en je hebt ook een naamquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:51 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Pak gewoon 2 of 3 willekeurige woorden uit de krant, hussel ze doorelkaar en zet ze achter elkaar en je hebt een naam.![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Dutroux' cellar choire is dan wel weer een mooie naam
of hoe je het ook moet schrijven
Dutroux' kelder koortje![]()
Truequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hehe wij hebben het zelfde probleemquote:
Tsja, mijn vorige band heeft een tijd "51 One-legged bitches in a row" geheten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb van de week de documentaire gezien van dime's laatste optreden. Echt heel indrukwekkendquote:
Dialectquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:34 schreef Desensitized het volgende:
Ik ook, was er gisteren voor geloof ik. Ik was toen aan het werk, maar medio oktober was hij er ook al eens voor.
Inderdaad indrukwekkend.
Ik bedoel het niet negatiefquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:45 schreef Desensitized het volgende:
Ouwe zeikerd![]()
Ben Fries ja, en er trots op ook!
1 2 3 4 5 6 | |----------------7|-8---7-----------|----------------7|-8---7-----------| |-----------7-7-9-|---9---7-9/12~---|-----------7-7-9-|---9---7-9/12b14-| |-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| |-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| |-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| |
je gaat door voor de magnetron, lekker catchy is het welquote:
Een goede vingertrainingquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef VaderJacob het volgende:
Zo ik heb me vanavond weer eens lekker achter mijn bas geinstalleert![]()
Dat bassen bevalt me erg goed eigenlijk tog wel![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind "op" tv weer zo apartquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet negatief
Het klinkt gewoon grappig, als mensen zeggen dat een bepaald tv-programma 'voor' is.
Iedereen weet toch dat het gewoon 'in' de tv is?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:36 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ik vind "op" tv weer zo apart
Maar jij bent een arme sloeber die het geld niet heeftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Waarom Jorikjet, ik wil hem ook wel hoor![]()
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar jij bent een arme sloeber die het geld niet heeft![]()
Fender fm65 Rquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Oooooit komt er die Blues Breaker
Wat voor versterker heb jij nu eigenlijk?
TVP, want naar deze heb ik in het begin ook zitten kijkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef -Menn0- het volgende:
Kan iemand mij nadelen van van een Marshall MG100DFX vertellen? Of zeggen waarom ik die niet zou kopen?
Niet om de pret te drukken maar U96 is een band uit de jaren negentig met een hele rits hitjes, ook hier in Nederland.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:53 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Stuka Zwei (geen onderliggende gedachte) werd ook afgekeurd. Toen kwam me drummer met U96 (oeh zechsundneunzig) en dat vind ik ook wel tof klinken, heeft ook geen onderliggende gedachte hoor, is zon film over een U-boot uit WO2
Nu nog goedkeuring van de bassist en dan is alles goed
oja, een toffe zanger vinden is ook niet makkelijk imho.
Buizen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef -Menn0- het volgende:
Kan iemand mij nadelen van van een Marshall MG100DFX vertellen? Of zeggen waarom ik die niet zou kopen?
Welk deel van mijn vraag over de nadelen snap je niet ?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:21 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Buizen?
Koop maar een Vox AD50VT of een AD100VT.
Die heeft ook een stukje modeling, maar dan wel met een buisje in de voorversterker.
En meer mogelijkheden.
Tsja die effectjes erin... het is het allemaal gewoon nèt niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:54 schreef -Menn0- het volgende:
Het klinkt zo transistor, en het heeft vergeleken met z'n concurenten niet zo heel veel mogelijk heden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Welk deel van mijn vraag over de nadelen snap je niet ?!
Ik vraag wat de nadelen zijn, niet welke alternatieven er zijn...
Hmmz 't geluid kan dus tegenvallen, maar ik heb het eigelijk niet op heel veel mogelijkheden.. Heb bij een maat van me op een versterker gespeeld met gigantisch veel mogelijkheden en daar werd ik schijt ziek van..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Het klinkt zo transistor, en het heeft vergeleken met z'n concurenten niet zo heel veel mogelijk heden.
Koop die versterker dan!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:49 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hmmz 't geluid kan dus tegenvallen, maar ik heb het eigelijk niet op heel veel mogelijkheden.. Heb bij een maat van me op een versterker gespeeld met gigantisch veel mogelijkheden en daar werd ik schijt ziek van..
Dat is dan stom, hè!quote:Maar waarschijnlijk gaat het hele verhaal al niet meer door omdat ik net een nieuwe iPod heb besteld
Ja maar ik mn geld boompje is net kort gewiektquote:
Nou ik wou toch al een nieuwequote:[..]
Dat is dan stom, hè!![]()
Vetquote:Op zondag 22 oktober 2006 09:44 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[edit]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was er ook wel blij mee...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:34 schreef Desensitized het volgende:
Geluid valt zeker niet tegen hoor!! Speel er nu zo'n 2 jaar mee, en blijf het supervet vinden. Legio instelmogelijk heden, vrachtwagenladingen gain/distortion. En loeihard natuurlijk. Maar ook op zachte volumes klinktie heerlijk.
Nadelen? Heb ze nog niet gevonden.
Ik wou eerst een andere. Maar deze gaat niet weg voorlopig. Ja, wanneer ik geld heb voor een buizenbak, maar dat duurt nog een paar jaar. Maar hij ging zeker niet weg omdat hij tegen valt ofzo, totaal niet.
Of ik moet een goed bod krijgen, want uiteindelijk is alles te koop
[jaja, behalve liefde, bla, bla]
Niet zeiken, gewoon kopen...quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Had ik al gezegt dat hier bij de gitaar winkel een ongelooflijke geile JTM60 staat?
Ik heb ook het plezier gehad om op deze dingen te spelen en ik vond het geluid dus niet wat ik er van verwacht had. Ik heb het idee dat de ingebouwde modeling dingen het geluid van de versterker zelf ontzettend vervuilen. Het leek dus alsof ik de modeling niet weg kon krijgen zeg maar, er bleef altijd nog iets van die effecten hangen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:34 schreef Desensitized het volgende:
Geluid valt zeker niet tegen hoor!! Speel er nu zo'n 2 jaar mee, en blijf het supervet vinden. Legio instelmogelijk heden, vrachtwagenladingen gain/distortion. En loeihard natuurlijk. Maar ook op zachte volumes klinktie heerlijk.
Nadelen? Heb ze nog niet gevonden.
Ik wou eerst een andere. Maar deze gaat niet weg voorlopig. Ja, wanneer ik geld heb voor een buizenbak, maar dat duurt nog een paar jaar. Maar hij ging zeker niet weg omdat hij tegen valt ofzo, totaal niet.
Of ik moet een goed bod krijgen, want uiteindelijk is alles te koop
[jaja, behalve liefde, bla, bla]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |