: Kan hosten en is getest.
Mijn fifa club, NEEEE!!!!quote:
Misschien is het inderdaad een idee om een multi toernooi (ooit) op te zetten.quote:
Heb je het al eens gehost? Anders hoeven we natuurlijk niet te testen, als je het zeker weet dat je het kanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:34 schreef Rekkie het volgende:
Ik kan ook hosten.....::Y
Testen kan eventueel morgenavond of dit weekend
Yep.... meerdere keren zelfsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je het al eens gehost? Anders hoeven we natuurlijk niet te testen, als je het zeker weet dat je het kan.
Yup, schrijf je even in via de sitequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:31 schreef 2Drix het volgende:
Gaan de wedstrijden gewoon via DirectIP? Dan doe ik ook wel mee![]()
quote:
Ik wil wel eens een oefenpotje tegen jequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben er klaar voor.
Misschien straks. Eerst even wat dingetjes doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een oefenpotje tegen je.
wat is je online naam bij fifa? Dan voeg ik je wel eens toe als ik online, misschien kan ik zo nog ffquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:51 schreef -J-D- het volgende:
Iemand zin in een online potje?
De speler met de bal probeert de bal te passen naar de meest dichtsbijzijnde medespeler, dit wordt onmogelijk gemaakt door de tegenstander.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:29 schreef PrinceSL het volgende:
[..]
ik bewonder je creatieve uitspatting, maar snap het nog steeds niet![]()
Oh, zoquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:33 schreef Messenga het volgende:
[..]
De speler met de bal probeert de bal te passen naar de meest dichtsbijzijnde medespeler, dit wordt onmogelijk gemaakt door de tegenstander.
Als je gelijk paast dan heeft de tegenstander geen tijd om ervoor te gaan staan. Als je eerst 10 sec nodig hebt om te kijken naar wie je wil pasen is het je eigen schuld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tweede puntje is meer wat persoonlijks, misschien ook meer een voordeel (of nadeel) voor mij is het stil blijven staan bij vrije trappen en doeltrappen. Dus zorgen dat iemand de vrije trap of doeltrap ook kort kan nemen ipv ervoor gaan staan of bij de rand van de 16 de bal gaan opwachten. Dat maakt het ook iets beter speelbaar en leuker, dat je een aanval kan opbouwen ipv zo'n lange bal meteen waar je eigenlijk alleen maar kan hopen dat ie goed valt.
Het gaat mij ook niet om het af en toe dribbelen. Tuurlijk moet dat af en toe; dat doe ik ook wel eens. Het gaat mij vooral om het direct en instant dribbelen zoals bijv JD doet. Die trapt af, en die rent naar voren en hopen dat ie er in gaat. Keer op keer. Dat vind ik persoonlijk niet leuk om tegen te spelen als dat is wat je als enige kan. Wissel het af met passen, afstandsschoten, dribbelen en voorzetten. Maar elke keer hetzelfde truukje omdat je anders niet kan winnen en dan dus vooral het vanaf de aftrap recht vooruit dribbelen, dan hoeft het voor mij niet hoor. Dan heb je eerst 4 goals tegen voordat je er een of twee kan voorkomen maar waarna er vast nog tig ingaan om het even te overdrijven.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:23 schreef Filay het volgende:
Ik ben het ook deels eens met BliksemSchigt. Echter niet met het stilstaan bij vrije trappen rond de 16. Je gaat je tegenstander toch niet de kans geven om even rustig iemand in de 16 aan te spelen neem ik aan? En het dribbelen? Tsja dat gebeurt in het echt ook wel eens en het is wel te verdedigen, het is niet makkelijk maar het is best te doen.
Het is niet altijd realistisch hoe je tegenstander FIFA speelt, een voorbeeldje is Salmanpack, hij heeft een bepaalde tactiek die prima werkt en niet makkelijk te verdedigen lijkt maar uiteindelijk is het best te bestrijden.
Ja tuurlijk. Het gaat mij ook meer om de opbouw. Dat je niemand rand 16 vrij gaat laten staan snap ik ook wel. Al trapt Raymania elke vrije trap er toch wel inquote:Op woensdag 1 november 2006 19:57 schreef Filay het volgende:
Ik bedoelde trouwens dit;
Stel dat jij een vrije trap krijgt bij mijn 16 en die kort wilt nemen. Ik laat je dan echt niet zomaar even iemand in mijn 16 meter aanspelen
Updates zijn gewoon op EA te krijgen?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:44 schreef PrinceSL het volgende:
Ik merk net trouwens dat als je direct-ip doet, dat iedereen wel de laatste versie moet hebben. Mensen met de minder legale versie moeten dus ook ff updaten. Het is niet mogelijk om met een oudere versie tegen een nieuwe te spelen
Hey! Ik geef niet op, verzin wel iets. Ga niet mijn tijd die ik erin heb gestoken opgeven natuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 21:04 schreef Rekkie het volgende:
Dus deze competitie is nu al gedoemd te mislukken.... lekker is dat
Maar je blijft met het probleem illegaal versus legaal zitten......quote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey! Ik geef niet op, verzin wel iets. Ga niet mijn tijd die ik erin heb gestoken opgeven natuurlijk.
Hier zit een illegale.quote:Op zondag 3 december 2006 17:23 schreef RayMania het volgende:
Zoals jullie weten zijn/waren er wat problemen met de league. Users die een legale versie hebben kunnen niet spelen tegen mensen met een illegale versie. Hosten lukte niet bij iedereen, dus het schiet allemaal niet op.
Toch vind ik het zonde van de site en wil ik nog wel iets op poten zetten. Omdat er geen problemen zijn als je via matchup speelt via Online Play lijkt het mij misschien een goed idee om via daar te spelen. Helaas zouden dan degene met de illegale versie niet mee kunnen doen, maar een andere oplossing weet ik niet zo 1, 2, 3.
Ben dus benieuwd wie van de legale spelers er interesse heeft in de league. Opzet zou ongeveer hetzelfde kunnen zijn.
Ik heb je gePMdquote:Op zondag 3 december 2006 17:30 schreef Devrim_ het volgende:
Mensen met illegale versie kunnen gewoon update installeren en gebruik maken van een mini image
Als de ander kan hosten is er toch geen probleem?quote:Op zondag 3 december 2006 17:32 schreef RayMania het volgende:
Dan nog zit je met het host probleem.
quote:Op zondag 3 december 2006 17:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als de ander kan hosten is er toch geen probleem?
legaal of illegaal..maakt niet uit..met allebei kan je hostenquote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
ik denk namelijk dat er nogal wat "minder legale" versies in omloop zijn
Illegaal kan niet tegen legaal.quote:Op zondag 3 december 2006 17:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
legaal of illegaal..maakt niet uit..met allebei kan je hosten
illegaal kan je ook patchen en spelenquote:Op zondag 3 december 2006 17:52 schreef RayMania het volgende:
Illegaal kan wel tegen legaal, mits legaal niet gepatcht heeft.
jepquote:Op zondag 3 december 2006 18:01 schreef Rekkie het volgende:
Illegaal gepatched tegen legaal gepatched, kan dat?
50 euro met als meerwaarde dat crappy FIFA Onlinegeblaat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef Messenga het volgende:
Probleem wordt steeds kleiner, ook ik heb em officieel
Ik heb ook officieel hoor... maar dan wel de minder legale versiequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef Messenga het volgende:
Probleem wordt steeds kleiner, ook ik heb em officieel
De Fifa interactive podcasts zijn coolquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
50 euro met als meerwaarde dat crappy FIFA Onlinegeblaat?
Damn
Gekregen voor sinterklaas!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
50 euro met als meerwaarde dat crappy FIFA Onlinegeblaat?
Damn
1-1-2007 is een mooie datum.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:35 schreef Messenga het volgende:
Wanneer beginnen we?
Het lukt me aardig.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1-1-2007 is een mooie datum.
Vooraf nog flink wat tijd op te oefenen en fine te tunen
Al vind ik dit topic wel verdacht stil.quote:
Moet kunnen, Vaduz,Ray en Bos speel ik geregeld tegen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Al vind ik dit topic wel verdacht stil.
Ik vraag me af hoeveel er daadwerkelijk mee gaan doen uiteindelijk.
Hoop op minimaal 16
Geen legale versie, en geen patch draaiende... Tot ziensquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef RayMania het volgende:
Okay, ik wil het best nog een keer proberen. Even de animo checken dan maar.
Wie, met een legale versie, of met een versie met de nieuwste patch (en kan dus hosten), heeft interesse in de league?![]()
1. RayMania
Helaas. Kan ook niet op een andere manier. Kan moeilijk vragen of degene met een legale versie niet willen patchenquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen legale versie, en geen patch draaiende... Tot ziens
Ditoquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Geen legale versie, en geen patch draaiende... Tot ziens
Hosten nee, rest jaquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef RayMania het volgende:
Wie, met een legale versie, of met een versie met de nieuwste patch (en kan dus hosten), heeft interesse in de league?![]()
1. RayMania
Ik en ik heb een legale versie tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef RayMania het volgende:
1. RayMania
Zet anders iets nieuws op en doe 't gewoon met de spelers die je kan krijgen.quote:
Ik zal eens overleggen met Ray.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:53 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
[..]
Zet anders iets nieuws op en doe 't gewoon met de spelers die je kan krijgen.
Niet te lang wachten dan krijg je veel afhakers.
is goed, zorg maar dat ik mee kan doenquote:
Ik ga van het weekend de site updaten, maandag proberen te startenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Kom op. Dit moet toch eindelijk van de grond komen.
En toch ben ik Engelandquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |