Hey! Ik geef niet op, verzin wel iets. Ga niet mijn tijd die ik erin heb gestoken opgeven natuurlijkquote:Op woensdag 8 november 2006 21:04 schreef Rekkie het volgende:
Dus deze competitie is nu al gedoemd te mislukken.... lekker is dat
Maar je blijft met het probleem illegaal versus legaal zitten......quote:Op woensdag 8 november 2006 23:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey! Ik geef niet op, verzin wel iets. Ga niet mijn tijd die ik erin heb gestoken opgeven natuurlijk.
Hier zit een illegale.quote:Op zondag 3 december 2006 17:23 schreef RayMania het volgende:
Zoals jullie weten zijn/waren er wat problemen met de league. Users die een legale versie hebben kunnen niet spelen tegen mensen met een illegale versie. Hosten lukte niet bij iedereen, dus het schiet allemaal niet op.
Toch vind ik het zonde van de site en wil ik nog wel iets op poten zetten. Omdat er geen problemen zijn als je via matchup speelt via Online Play lijkt het mij misschien een goed idee om via daar te spelen. Helaas zouden dan degene met de illegale versie niet mee kunnen doen, maar een andere oplossing weet ik niet zo 1, 2, 3.
Ben dus benieuwd wie van de legale spelers er interesse heeft in de league. Opzet zou ongeveer hetzelfde kunnen zijn.
Ik heb je gePMdquote:Op zondag 3 december 2006 17:30 schreef Devrim_ het volgende:
Mensen met illegale versie kunnen gewoon update installeren en gebruik maken van een mini image
Als de ander kan hosten is er toch geen probleem?quote:Op zondag 3 december 2006 17:32 schreef RayMania het volgende:
Dan nog zit je met het host probleem.
quote:Op zondag 3 december 2006 17:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als de ander kan hosten is er toch geen probleem?
legaal of illegaal..maakt niet uit..met allebei kan je hostenquote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
ik denk namelijk dat er nogal wat "minder legale" versies in omloop zijn
Illegaal kan niet tegen legaal.quote:Op zondag 3 december 2006 17:37 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
legaal of illegaal..maakt niet uit..met allebei kan je hosten
illegaal kan je ook patchen en spelenquote:Op zondag 3 december 2006 17:52 schreef RayMania het volgende:
Illegaal kan wel tegen legaal, mits legaal niet gepatcht heeft.
jepquote:Op zondag 3 december 2006 18:01 schreef Rekkie het volgende:
Illegaal gepatched tegen legaal gepatched, kan dat?
50 euro met als meerwaarde dat crappy FIFA Onlinegeblaat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef Messenga het volgende:
Probleem wordt steeds kleiner, ook ik heb em officieel
Ik heb ook officieel hoor... maar dan wel de minder legale versiequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef Messenga het volgende:
Probleem wordt steeds kleiner, ook ik heb em officieel
De Fifa interactive podcasts zijn coolquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
50 euro met als meerwaarde dat crappy FIFA Onlinegeblaat?
Damn
Gekregen voor sinterklaas!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
50 euro met als meerwaarde dat crappy FIFA Onlinegeblaat?
Damn
1-1-2007 is een mooie datum.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:35 schreef Messenga het volgende:
Wanneer beginnen we?
Het lukt me aardig.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1-1-2007 is een mooie datum.
Vooraf nog flink wat tijd op te oefenen en fine te tunen
Al vind ik dit topic wel verdacht stil.quote:
Moet kunnen, Vaduz,Ray en Bos speel ik geregeld tegen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Al vind ik dit topic wel verdacht stil.
Ik vraag me af hoeveel er daadwerkelijk mee gaan doen uiteindelijk.
Hoop op minimaal 16
Geen legale versie, en geen patch draaiende... Tot ziensquote:Op zaterdag 30 december 2006 12:58 schreef RayMania het volgende:
Okay, ik wil het best nog een keer proberen. Even de animo checken dan maar.
Wie, met een legale versie, of met een versie met de nieuwste patch (en kan dus hosten), heeft interesse in de league?![]()
1. RayMania
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |