Met meer dan 2 miljoen kijkers.quote:Op zaterdag 18 november 2006 10:23 schreef Roy_vdm het volgende:
Half 8 was ook het tijdstip waarop Domino Day 2006 begon op SBS6.
Nou, toch zeker ten dele. 2.070.000 kijkers is toch wat anders dan 900.000. Misschien is het (kijkers)publiek van beide programma's ook wel verschillend. Bovendien is dat domino slechts één keer per jaar, De Wereld Draait Door had natuurlijk zijn vaste schare kijkers. Die keken toch al nooit naar DGK.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:04 schreef SunChaser het volgende:
De Wereld Draait Door begon ook om half acht en had bijna 900.000 kijkers. Dus je kunt Domino Day niet de schuld geven.
DWDD haalt anders 700.000, nu 200.000 meer. En als je fan bent van DGK laat je je dat halfuur niet ontnemen door stenen die vallen. Dus het loopt gewoon terug.quote:
Wie is ze? Gossipsnol Wilma?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:22 schreef SunChaser het volgende:
Vandaag staat er een heel stuk in de Telegraaf, ze roepen nu dat het WEL een treitershow is
te laat.
Ik denk ook dat het terugloopt, maar jouw redenering deugt volgens mij niet.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:16 schreef SunChaser het volgende:
[..]
DWDD haalt anders 700.000, nu 200.000 meer. En als je fan bent van DGK laat je je dat halfuur niet ontnemen door stenen die vallen. Dus het loopt gewoon terug.
Misschien dat er kijkers zijn die maar 1 RLS intensief willen volgen en van ellende maar naar DGK switchen als BB stopt.quote:Op zaterdag 25 november 2006 15:32 schreef SunChaser het volgende:
Waarom zou t bijtrekken?
Huh?quote:Op zondag 26 november 2006 20:53 schreef flyguy het volgende:
vind het wel jammer dat ze zo weinig met het gebeuren doen. Elke dag zie je wat, maar niets geen presentatie of noem maar op. Als ze dat eens zouden doen...
quote:Op zondag 26 november 2006 20:53 schreef flyguy het volgende:
vind het wel jammer dat ze zo weinig met het gebeuren doen. Elke dag zie je wat, maar niets geen presentatie of noem maar op. Als ze dat eens zouden doen...
Ik stel me er het volgende bij voor:quote:Op zondag 26 november 2006 23:48 schreef Gert het volgende:
Huh?
Probeer het eens in andere bewoordingen?![]()
of je zit helemaal goedquote:Op maandag 27 november 2006 12:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik stel me er het volgende bij voor:
Geen liveshows, geen weeksamenvattingen, geen leuke interactieve dingen met kijkers (behalve dan dat Mundo-gedoe), geen diepte-interviews met ex-miljonairs, geen achtergrondverhalen rond thuiszittende al dan niet meelevende vrienden en -familieleden, geen georganiseerde busreizen naar en langs de villa.
Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
Ik denk dat ze er aanvankelijk vanuit zijn gegaan dat er genoeg vuurwerk van de bewoners zou komen om de kijkers die 2x 10 minuten per dag vast te houden.quote:Op maandag 27 november 2006 12:06 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik stel me er het volgende bij voor:
Geen liveshows, geen weeksamenvattingen, geen leuke interactieve dingen met kijkers (behalve dan dat Mundo-gedoe), geen diepte-interviews met ex-miljonairs, geen achtergrondverhalen rond thuiszittende al dan niet meelevende vrienden en -familieleden, geen georganiseerde busreizen naar en langs de villa.
Maar ik kan er natuurlijk naast zitten.
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind de uitzendingen doorgaans boeiend, en de casting uitstekend. Ook zijn er genoeg interessante verhaallijnen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:25 schreef shmoopy het volgende:
Helaas valt het allemaal nogal tegen, het zijn een stel luie, onderuitgezakte vegetables die voor weinig vermaak zorgen.
Ze hebben het concept overschat, denk ik.
Ja, op zich zijn er zeker wel boeiende verhaallijnen, al moet de redactie die er soms geforceerd inrammen, zoals de opdracht destijds aan Stephan dat-ie achterbakser moest gaan worden met zijn exit-complotjes en aan Brian en Bart dat ze de punten van Nicolaas moesten verdonkeremanen. Ook komen de brieven van ex-en of bezorgde familieleden me soms iets te mooi getimed binnen.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:49 schreef Gert het volgende:
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind de uitzendingen doorgaans boeiend, en de casting uitstekend. Ook zijn er genoeg interessante verhaallijnen.
Yep, en Bart is ook goed gecast. Net als Lesley.quote:Op dinsdag 28 november 2006 12:37 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, op zich zijn er zeker wel boeiende verhaallijnen, al moet de redactie die er soms geforceerd inrammen, zoals de opdracht destijds aan Stephan dat-ie achterbakser moest gaan worden met zijn exit-complotjes en aan Brian en Bart dat ze de punten van Nicolaas moesten verdonkeremanen. Ook komen de brieven van ex-en of bezorgde familieleden me soms iets te mooi getimed binnen.
Niettemin, de casting is inderdaad dik in orde. Iemand als Natasia verzín je gewoon niet. Of Stephan. En Nena staat ook garant voor een hoop kijkplezier.
Oei!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:11 schreef Gert het volgende:
donderdag 30 nov
regulier: 279.000
herh: 57.000
Deze is zo mooi...quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vind de uitzendingen doorgaans boeiend, en de casting uitstekend. Ook zijn er genoeg interessante verhaallijnen.
Ik denk dat ze het concept niet hebben overschat, maar de vráág naar het concept. Het is passé, uit de mode. Er zijn nog een paarhonderdduizend diehards over, de echte liefhebbers van het genre.
En ik wilde net ook eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:01 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, daar trekken ze hooguit 10.000 hersenloze huisvrouwen extra mee. Niet echt een publiekje waar je trots op hoeft te zijn.
Je bedoelt als in "de uitzondering die de regel bevestigd?"quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:24 schreef Cynix ® het volgende:
Je hebt er ook goeie bij. Iig één en dat moet jij dan zijn.
Het schijnt iets te worden als Lijn 4 en dan in 2 delen waartussen DGK herhaald wordt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:33 schreef SunChaser het volgende:
Een ochtendshow betekent in dit geval denk ik een belspel met DGK in de HH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |