Sex sells....quote:Op woensdag 8 november 2006 12:42 schreef Cynix ® het volgende:
Maar nu hebben we wel een dilemma:
Enerzijds gunnen we Talpa voldoende hoge kijkcijfers om het programma iig niet voortijdig te beëindigen, maar anderzijds willen we Sjonnie natuurlijk niet beloond zien worden voor zijn gekunstelde ingrepen in het concept. Dan is straks het hek helemáál van de dam en wordt het inderdaad een suf belspelletje.
Moeilijk, moeilijk.
Neehoor, eraf met die troep. Beetje friemelen in vage zwartwitbeelden, als ik seks wil zien zet ik SBS6 wel op.quote:
Ik meen dat Brian en Stephan het er gisteren nog over hadden en dat in hun contract staat dat JdM 2x per jaar iemand eruit kan zetten. Ook Stephan dacht dat de wat spectaculaire exit gewoon erbij bedacht is omdat De Mol sowieso Angelique of Sylvia eruit wilde hebben en de uitslag van de poll daar goed bij aansloot. Als dat klopt is er een kans dat er nog een geforceerde exit zal plaatsvinden. Ik heb daar zelf niet zo'n moeite mee eigenlijk. Zeker niet als het een saai iemand betreft.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:08 schreef Cynix ® het volgende:
Het gaat hier niet om sex, maar om liefde.
Maar ik bedoel eigenlijk dat ik hoop dat de hogere kijkcijfers geen gevolg zijn van de geforceerde exit.
269.000quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:20 schreef Cynix ® het volgende:
Tamelijk stabiel, zakt niet nog verder in, maar klimt ook niet echt uit het dal.
Correctie: Het zakt wél in.quote:
Geen idee, ik kijk nooitquote:Op zondag 12 november 2006 22:13 schreef kreuk050 het volgende:
Leuk he?..............
Wat er dit weekend gebeurd is staat morgen in alle kranten, dus dat zal maandagavond wel de nodige extra kijkers opleveren. Helaas voor die kijkers zullen ze de nachtelijke avonturen tussen Brian, Nena en Natasia pas woensdag uitzenden. Dus zullen ze genoeg teasers moeten laten zien om de kijkers deze week vast te houden.quote:Op zondag 12 november 2006 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Wat moet er dan gebeuren wil DGK meer kijkers krijgen?
Denk dat dat wel losloopt hoor.quote:Op zondag 12 november 2006 23:28 schreef Tibo_GK het volgende:
[..]
Wat er dit weekend gebeurd is staat morgen in alle kranten]
Vind je? Een zoen- en vingerscene tussen een 32 jarige vrouw die thuis twee kinderen heeft zitten en haar vriend ten huwelijk heeft gevraagd en een 19 jarige meid, lijkt me wereldschokkend genoeg voor de Telegraaf om op de voorpagina te zetten.quote:Op zondag 12 november 2006 23:30 schreef Gert het volgende:
Er is wat semi-gesext met drank op. Niets wereldschokkends.
Er staat nu nog niks. Waarschijnlijk zal de Telegraaf er wel enige aandacht aan besteden, die hebben immers overduidelijk een deal met John de Mol, maar het zou me verbazen als AD, Trouw of Volkskrant dit 'nieuws' melden.quote:Op zondag 12 november 2006 23:37 schreef Tibo_GK het volgende:
[..]
Vind je? Een zoen- en vingerscene tussen een 32 jarige vrouw die thuis twee kinderen heeft zitten en haar vriend ten huwelijk heeft gevraagd en een 19 jarige meid, lijkt me wereldschokkend genoeg voor de Telegraaf om op de voorpagina te zetten.
http://www.trouw.nl/laats(...)je_in_De_Gouden_Kooi In ieder geval online welquote:Op zondag 12 november 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
[..]
..., maar het zou me verbazen als AD, Trouw of Volkskrant dit 'nieuws' melden.
Verrek.quote:Op zondag 12 november 2006 23:47 schreef Tibo_GK het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/laats(...)je_in_De_Gouden_Kooi In ieder geval online wel
Jeu, die herhaling.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:56 schreef happyme28 het volgende:
Maandag 13 november
Regulier 341.000
Herhaling 64.000
Deal or no Deal dat direct na DGK komt gaat praktisch dagelijks over de 500.000 heen.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:40 schreef scanman01 het volgende:
Ach, 400.000 kijkers per dag. Voor Talpa lijkt dat wel zo ongeveer het maximum te zijn (op dit moment).
Dan zetten we Beau in De Gouden Kooiquote:Op woensdag 15 november 2006 14:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Deal or no Deal dat direct na DGK komt gaat praktisch dagelijks over de 500.000 heen.
Dat meen je niet? Nou, dat valt nog mee dan. Tegenover oa GTST dus. Niet slecht.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Deal or no Deal dat direct na DGK komt gaat praktisch dagelijks over de 500.000 heen.
Hoort niet echt hier maar achquote:Op woensdag 15 november 2006 17:13 schreef wauzie het volgende:
Weet iemand eigenlijk of de villa te zien is op Google Earth? Heb al zitten kijken maar ik zie 'm niet. Het is toch in |Eemnes???
Ik weet niet hoe snel ik dat weg moet zappen. Twee of drie keer geprobeerd en het is niets, he-le-maal niets. Beau is inmiddels een soort omgekeerde Midas: wat hij aanraakt flopt. Hoewel Talpa wel tevreden zal zijn met dat aantal kijkers...quote:Op woensdag 15 november 2006 14:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Tja smaken verschillen. Ik vind het een super programma, en de kijkcijfers van DOND blijven stijgen.quote:Op donderdag 16 november 2006 01:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel ik dat weg moet zappen. Twee of drie keer geprobeerd en het is niets, he-le-maal niets. Beau is inmiddels een soort omgekeerde Midas: wat hij aanraakt flopt. Hoewel Talpa wel tevreden zal zijn met dat aantal kijkers...
Inclusief deelnemerquote:Op donderdag 16 november 2006 03:43 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, da's meer iets voor een ander topic.
Dit wordt een slecht kijkcijferweekje.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:50 schreef happyme28 het volgende:
woensdag 15 november (met ned. elftal op sbs6)
regulier 289.000
herhaling 97.000
Ik moet bekennen dat ik het niet meer echt volg.. 19:30 is voor mij gewoon een erg lastig tijdtipquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:54 schreef Gert het volgende:
Er zijn echt kijkers afgehaakt, in de afgelopen week..
Ik begin ook afleveringen te missen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:54 schreef Gert het volgende:
Er zijn echt kijkers afgehaakt, in de afgelopen week..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |