Ja, en nu nog steeds, hoezo?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Je was toch thuis?
Voor een hippie is iedere plastic tas er één te veel, ja?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Open ff een topic als er geen kenker aan de hand is of zo
dalek krijg ik een note omdat ik het verbagger terwijl het allemaal jouw gore kloteschuld is
Jank niet zo over wat folders en een plestik zak. Neem m volgende keer mee naar de spar/AH/Super de boer/Edah en wees blij dat je 20 cent voor een tasje uitspaart. Sjonge.
Je kan toch wel betere klaagtopics maken Alex, asjeblieft
Ow da was serieus?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor een hippie is iedere plastic tas er één te veel, ja?Er zijn bovendien hele wijkopstanden geweest toen in Leeuwarde de gemeente tasjes aan deuren ging hangen, ivm het inbrekersrisico!
Ik heb geeneens een rijbewijs hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:09 schreef Bob-B het volgende:
maar je hebt wel een auto, echte geitenwollensokkenbreiers gaan met het ov....dat zal ze leren
Phiets, Trapwagentjes en Autopeds?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een rijbewijs hoor
Hij kan toch machinist zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Phiets, Trapwagentjes en Autopeds?
Modje noemt zich dat![]()
Hij is de machinistquote:
Wabliefquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
* Zo kan een potentiële inbreker precies zien wie niet thuis is!
In de hele straat is bij iedereen een tas aan de deur gehangen.... Als ik nu door de straat loop kan ik precies zien wie niet thuis is. Want daar hangt de tas nog buiten.quote:
Daarvoor is die 'nee-nee'-sticker. Een beetje hippie is niet alleen tegen plastic maar ook tegen de tropisch-regenwoud-verwoestende-folder-rommel enzo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:24 schreef Alexxxxx het volgende:
En wat was er wel niet gebeurd als ik toevallig net een week op vakantie was geweest? Dan had er een tas met papierdrab aan de deur gehangen, die aangeeft 'deze bewoner is er al een week niet'
Ja, of je kan zien wie nooit buiten komt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In de hele straat is bij iedereen een tas aan de deur gehangen.... Als ik nu door de straat loop kan ik precies zien wie niet thuis is. Want daar hangt de tas nog buiten.
Ja dat zeg ik toch dat die er komt!quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:47 schreef 700MB het volgende:
[..]
Daarvoor is die 'nee-nee'-sticker. Een beetje hippie is niet alleen tegen plastic maar ook tegen de tropisch-regenwoud-verwoestende-folder-rommel enzo.
Hoi. Ik woon in een dorp. We hebben hier frisse lucht ook. Hie rkomen mensen wel buiten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:48 schreef 700MB het volgende:
[..]
Ja, of je kan zien wie nooit buiten komt.
Erg raar... Eerst loop je te zeiken van tasje..plastic..slecht...blablabla.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De volgene keer gooi ik mn zak voor de trein!
Kijk, en DAT was dan weel WEL een grapje.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:58 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Erg raar... Eerst loop je te zeiken van tasje..plastic..slecht...blablabla.
En daarna zeg je dat je hem voor de trein (lees: In de natuur) gooit...
Beetje raar voor een hippie, niet?
je kan de zak zelf ook als prullenbak zak gebruiken, spaar je weer een zak uitquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kijk, en DAT was dan weel WEL een grapje.
Ik ga de zak in de prullenbak stoppen om afval op te vangen, zodat ik een vuilniszak bespaar schatjeKun jij ook weer met een gerust hart slapen.
dat zeg ik toch net?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:18 schreef Bob-B het volgende:
[..]
je kan de zak zelf ook als prullenbak zak gebruiken, spaar je weer een zak uit
mits gevuld met vleesquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:10 schreef DeToXiC het volgende:
Ik heb ook zo'n zak gekregen...moet ik hem opsturen? heb je er twee...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |