hm, schopje naar sex?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De volgene keer gooi ik mn zak voor de trein!
Ik zal er met plezier overheen rijden, een paar keerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
besef je wel wat je getypt hebtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is dan WEL de bedoeling hier? Ik zie links en recht allerlei slotjes vallen dat ik denk "Hoezo nou weer?quote:
Dan halen ze het slotjes quotem niet en betaald danny de drank niet bij de volgende meet...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is dan WEL de bedoeling hier? Ik zie links en recht allerlei slotjes vallen dat ik denk "Hoezo nou weer?"
Met weinig meer rechtvaardiging dan "Bagger"
Word dan geen mod of zo![]()
"Oh jee een topic waar we geen raad mee weten. Nou ja, het staat niemand in de weg of zoMaar er moet wel KWALITEIT geklaagd worden. Of zo. Kom, we noemen het bagger en gooien het dicht. Klaar
"
Niet alleen virtueel gaarne.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:29 schreef opgebaarde het volgende:
maikuul is de schuldige, laten we hem virtueel stenigen![]()
Die bluawe kuttekop hep geleikquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
FB Fles, tenzij je je commentaar in een tas van de C1000 stopt
Nou, hij ligt nu naast me, met de folders die er in zaten er bboven op. En we hebben een kat die plastic eet, dus ik moet als een leeuwin over haaar welpen die tas bewaken, voor hij op word gegeten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar Lexxxxxie beeb, heb je nog veel last gehad van die zak?![]()
Wat zat er allemaal in bijvoorbeeld? Iets nuttigs? Een (waardebon voor een gratis) krat bier? Of alleen maar van die zut waar je niks aan hebt, zoals proefverpakkingen eiershampoo en zakjes witte wijn voor in de soep? Deel je leed met onsWe zijn er voor je
Pies ent luf mên
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |