we hebben een coup gepleegdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:17 schreef MarkPeterse het volgende:
Het wetenschapentechniekuurtje is nog niet afgelopen
Weg met die omegavragen!
quote:
1. Wyccie maakt de vraagquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:21 schreef Jayhawk het volgende:
Soempie is ook goed in biologie, dus mss hebben we nog geluk..
haten is een heel groot woord..Hitler haatte Jodenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:22 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
1. Wyccie maakt de vraag
2. Ik ben slecht in biologie
3. Ze haat jou
4. Ja nog wat dingen enzo
zeg, wel een beetje je best doen hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:23 schreef Jayhawk het volgende:
als je dit slijmen noemt..
gruwelijke, onomkeerbare, diepgaande takkehekel dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:24 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
haten is een heel groot woord..Hitler haatte Joden
van Dalequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:24 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
haten is een heel groot woord..Hitler haatte Joden
hoe laagdrempelig ben je dan als individu dat je je op een forum zonder reden zo gek laat maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
van Dale
ha·ten (ov.ww.)
1 langdurig en hevig verafschuwen => de pik hebben op iem., het voorzien hebben op iem., iem. het licht in de ogen niet gunnen, iem. niet lusten
![]()
heeft iets te maken met een bepaalde kutuser.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:26 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
hoe laagdrempelig ben je dan als individu dat je je op een forum zonder reden zo gek laat maken.
Wellicht tijd voor een mediatief/relativerend momentje?quote:Index / Mens erger je niet
PI Algemene Kennis Quiz deel 351
naja, ik vind het oppervlakkigquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
heeft iets te maken met een bepaalde kutuser.
Mét reden![]()
helemaal mee eens, bovendien ben ik niet begonnenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:28 schreef MarkPeterse het volgende:
Willen de dames ergens anders hun catfight uitvechten? Hier zijn serieuze mensen bezig met serieuze algemene kennisvragen, ja!!!
niet begonnen met googlen? nou lieg je wéér!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:29 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
helemaal mee eens, bovendien ben ik niet begonnen
laten we verder gaan
Vals vogeltje hoor. Ik neem trouwens een rood wijntje. Bier heb ik genoeg gedronken. Ik heb vandaag trouwens Rotterdam bewonderd. Was erg onder de indruk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:28 schreef MarkPeterse het volgende:
ik pak ff een biertje erbij, ook eentje roofingburner, catfights zijn altijd leuk om naar te kijken.
Ik zet mijn geld op Jayhawk, die lijkt me vals....
zucht..met de discussie in topicquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
niet begonnen met googlen? nou lieg je wéér!
Hmm, nu je het zegt. Misschien vakantie, in het buitenland? Internet afgesloten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zeg, ik heb AntonDingemans al een tijdje niet gezien. Weet iemand of er een reden voor is?
hoe draaien en spiegelen bedoel je precies? Op welke manier kan het gelezen worden zeg maarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:31 schreef MarkPeterse het volgende:
een woord dat hetzelfde is als je hem draait
je hebt ze die je moet draaien en die je moet spiegelen
dat suggereer ik ook nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
ik ben wel blond maar niet achterlijk![]()
jayhawk is een windei. Mijn geld gaat op Lienquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:28 schreef MarkPeterse het volgende:
Catfights zijn altijd leuk om naar te kijken. Ik pak ff een biertje erbij, ook eentje roofingburner?
Ik zet mijn geld op Jayhawk, die lijkt me vals....
ondersteboven en als spiegelbeeld?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
hoe draaien en spiegelen bedoel je precies? Op welke manier kan het gelezen worden zeg maar
het is niet exact een spiegelbeeld, je kan 'm 180 graden draaienquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:33 schreef MarkPeterse het volgende:
nou je hebt ze die hetzelfde zijn als je het op zijn kop leest
en je hebt ze die hetzelfde blijven als je ze spiegelt door hun midden (dus spiegelbeeld)
ondersteboven dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:35 schreef RoofingBurner het volgende:
Of 180 graden draaien.
hoeveel?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
jayhawk is een windei. Mijn geld gaat op Lien![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |