Dan stel jij tog een vraag als goedmakertjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:
En Soempie is 'm gesmeerd!
Jazeker! en dat doet ze echt geweldig!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:51 schreef Homdeck het volgende:
is dat annet malherbe?
ga door ga doorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maud, die limburgse maud? Waarvan ik de achternaam niet weet?
ze heeft een aantal tv-programma's gepresenteerd. Een jaar of 10 geleden ook een jeugdprogramma waar ik naar keek en stiekem was ik een beetje verliefd op haarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:57 schreef MarkPeterse het volgende:
Net opgezocht op wiki en nog nooit van dat mens gehoord
Wat mij betreft reken je dit goed, ik denk dat er weinigen zijn die er een achternaam bij weten.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ze heet maud. Ze heeft donker halflang haar, en een rond gezicht. Limburg, ik weet gewoon geen achternaam.
aangezien ik formule 1 ga kijken krijg jij het puntquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ze heet maud. Ze heeft donker halflang haar, en een rond gezicht. Limburg, ik weet gewoon geen achternaam.
Ik vind haar trouwens niet echt heeeeel aantrekkelijk om eerlijk te zijn....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ga door ga door
[..]
ze heeft een aantal tv-programma's gepresenteerd. Een jaar of 10 geleden ook een jeugdprogramma waar ik naar keek en stiekem was ik een beetje verliefd op haar. En haar accent vind ik ook geil mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |