Dan stel jij tog een vraag als goedmakertjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:
En Soempie is 'm gesmeerd!
Jazeker! en dat doet ze echt geweldig!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:51 schreef Homdeck het volgende:
is dat annet malherbe?
ga door ga doorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maud, die limburgse maud? Waarvan ik de achternaam niet weet?
ze heeft een aantal tv-programma's gepresenteerd. Een jaar of 10 geleden ook een jeugdprogramma waar ik naar keek en stiekem was ik een beetje verliefd op haarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:57 schreef MarkPeterse het volgende:
Net opgezocht op wiki en nog nooit van dat mens gehoord
Wat mij betreft reken je dit goed, ik denk dat er weinigen zijn die er een achternaam bij weten.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ze heet maud. Ze heeft donker halflang haar, en een rond gezicht. Limburg, ik weet gewoon geen achternaam.
aangezien ik formule 1 ga kijken krijg jij het puntquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ze heet maud. Ze heeft donker halflang haar, en een rond gezicht. Limburg, ik weet gewoon geen achternaam.
Ik vind haar trouwens niet echt heeeeel aantrekkelijk om eerlijk te zijn....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ga door ga door
[..]
ze heeft een aantal tv-programma's gepresenteerd. Een jaar of 10 geleden ook een jeugdprogramma waar ik naar keek en stiekem was ik een beetje verliefd op haar. En haar accent vind ik ook geil mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |