Als er Raven..... staat denk ik echt niet meteen aan Ravenstein als achternaam hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:23 schreef MarkPeterse het volgende:
hey niet blind gokken, doe dan zoals ik, ravenstein is tenminste nog een achternaam
ja! Apolonia van Ravenstein was het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:22 schreef MarkPeterse het volgende:
appalonia van ravenstein
sjoerd van ravenzwaaiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:23 schreef MarkPeterse het volgende:
hey niet blind gokken, doe dan zoals ik, ravenstein is tenminste nog een achternaam
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
sjoerd van ravenzwaai![]()
[afbeelding]
Welke filmquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef Soempie het volgende:
ravensburger
kee, ik ga naar de bios![]()
Dag allemaal
Welke film?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef Soempie het volgende:
ravensburger
Dag allemaal
Bios-ze!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef Soempie het volgende:
ravensburger
Dag allemaal
elementaire deeltjesquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef Soempie het volgende:
ravensburger
Dag allemaal
Inderdaad altijd mensen die zeggen dat ze weggaan en dan stiekum tog nog aanwezig zijn en het punt jattenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:36 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Heet jij wyccie
En jij ging naar de bios
Soempie +1
Ja, en dan zeggen, nee ik kan geen nieuwe vraag stellen, ik heb geen tijd, ik had al weg moeten zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad altijd mensen die zeggen dat ze weggaan en dan stiekum tog nog aanwezig zijn en het punt jatten![]()
![]()
Dan mag je bij deze mijn volgende vraag ook kiezen, type, en of het een makkelijke, gemiddelde of moeilijke moet zijnquote:
Mag ik dan ook het antwoord kiezen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:39 schreef MarkPeterse het volgende:
Dan mag je bij deze mijn volgende vraag ook kiezen, type, en of het een makkelijke, gemiddelde of moeilijke moet zijn
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag ik dan ook het antwoord kiezen?
Dan stel jij tog een vraag als goedmakertjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:44 schreef wyccie het volgende:
En Soempie is 'm gesmeerd!
Jazeker! en dat doet ze echt geweldig!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:51 schreef Homdeck het volgende:
is dat annet malherbe?
ga door ga doorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Maud, die limburgse maud? Waarvan ik de achternaam niet weet?
ze heeft een aantal tv-programma's gepresenteerd. Een jaar of 10 geleden ook een jeugdprogramma waar ik naar keek en stiekem was ik een beetje verliefd op haarquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:57 schreef MarkPeterse het volgende:
Net opgezocht op wiki en nog nooit van dat mens gehoord
Wat mij betreft reken je dit goed, ik denk dat er weinigen zijn die er een achternaam bij weten.....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ze heet maud. Ze heeft donker halflang haar, en een rond gezicht. Limburg, ik weet gewoon geen achternaam.
aangezien ik formule 1 ga kijken krijg jij het puntquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ze heet maud. Ze heeft donker halflang haar, en een rond gezicht. Limburg, ik weet gewoon geen achternaam.
Ik vind haar trouwens niet echt heeeeel aantrekkelijk om eerlijk te zijn....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ga door ga door
[..]
ze heeft een aantal tv-programma's gepresenteerd. Een jaar of 10 geleden ook een jeugdprogramma waar ik naar keek en stiekem was ik een beetje verliefd op haar. En haar accent vind ik ook geil mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |