Als er Raven..... staat denk ik echt niet meteen aan Ravenstein als achternaam hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:23 schreef MarkPeterse het volgende:
hey niet blind gokken, doe dan zoals ik, ravenstein is tenminste nog een achternaam
ja! Apolonia van Ravenstein was het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:22 schreef MarkPeterse het volgende:
appalonia van ravenstein
sjoerd van ravenzwaaiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:23 schreef MarkPeterse het volgende:
hey niet blind gokken, doe dan zoals ik, ravenstein is tenminste nog een achternaam
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef Homdeck het volgende:
[..]
sjoerd van ravenzwaai![]()
[afbeelding]
Welke filmquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef Soempie het volgende:
ravensburger
kee, ik ga naar de bios![]()
Dag allemaal
Welke film?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef Soempie het volgende:
ravensburger
Dag allemaal
Bios-ze!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef Soempie het volgende:
ravensburger
Dag allemaal
elementaire deeltjesquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef Soempie het volgende:
ravensburger
Dag allemaal
Inderdaad altijd mensen die zeggen dat ze weggaan en dan stiekum tog nog aanwezig zijn en het punt jattenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:36 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Heet jij wyccie
En jij ging naar de bios
Soempie +1
Ja, en dan zeggen, nee ik kan geen nieuwe vraag stellen, ik heb geen tijd, ik had al weg moeten zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad altijd mensen die zeggen dat ze weggaan en dan stiekum tog nog aanwezig zijn en het punt jatten![]()
![]()
Dan mag je bij deze mijn volgende vraag ook kiezen, type, en of het een makkelijke, gemiddelde of moeilijke moet zijnquote:
Mag ik dan ook het antwoord kiezen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:39 schreef MarkPeterse het volgende:
Dan mag je bij deze mijn volgende vraag ook kiezen, type, en of het een makkelijke, gemiddelde of moeilijke moet zijn
Tuurlijk!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mag ik dan ook het antwoord kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |