Dat is inderdaad beter nieuws dan wat je eerst posttequote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou er zit gelukkig weer vebetering in de zaak, de dierenarts was tevreden en het been ziet er erg goed uit. Het is nog wel erg pijnlijk, maar minder dik. Goed nieuws dus
Gelukkig maar Leintjeuh.quote:Op zondag 11 februari 2007 12:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou er zit gelukkig weer vebetering in de zaak, de dierenarts was tevreden en het been ziet er erg goed uit. Het is nog wel erg pijnlijk, maar minder dik. Goed nieuws dus
Te vroeg gejuichd. De dierenarts komt dagelijks kijken, en vanmorgen was ze ontevreden. Apollo's been wordt dunner, maar nu is zijn koker vreselijk dik geworden. na telefonisch overleg met de dierenartsenkliniek in Utrecht is besloten dat we nu andere antibiotica krijgt, een keer per dag een injectie antibiotica en twee keer per dag een orale pasta. Ook geven we nog steeds 2 keer per dag prikken met plasmiddel om het vocht af te drijven. Je wordt er wel moedeloos vanquote:Op zondag 11 februari 2007 20:07 schreef Juweel het volgende:
Wat fijn leintjeuh!!!!Goed dat hij alweer zo snel opknapt
Ik heb nog niet echt een voorkeur, vind het ook onmogelijk om te voelen hoe een zadel echt zit als het op zo'n bok ligt in de winkel (vorige keer dus een Diamant tweedehands geprobeerd die daar lekker zat maar op mijn paard na een minuut al pijn deed). Verder heb ik ook alleen ervaring met mijn Ainsley Vanguard dressuurzadel (en een Kieffer veelzijdigheid daarvoor).quote:Op maandag 12 februari 2007 16:38 schreef Kleintje het volgende:
Elefes, naar wat voor soort zadel gaat je voorkeur uit?
Ik wil ook graag een ander zadel voor Treas. Mijn euroriding Diamant moet teveel aangepast worden, dus eigenlijk wil ik sparen voor een hulsebosch. Dat vind ik enorm fijne zadels. En anders ga ik voor een passier Grand Gilbert. Maar goed, dat is mijn smaak.... belangrijkste is dat het goed ligt op Treas...
Ai dat kan ik me voorstellen.. Ik hoop dat je paardje niet al te veel pijn heeft? En ik duim voor je dat het toch weer wat beter wordt!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Te vroeg gejuichd. De dierenarts komt dagelijks kijken, en vanmorgen was ze ontevreden. Apollo's been wordt dunner, maar nu is zijn koker vreselijk dik geworden. na telefonisch overleg met de dierenartsenkliniek in Utrecht is besloten dat we nu andere antibiotica krijgt, een keer per dag een injectie antibiotica en twee keer per dag een orale pasta. Ook geven we nog steeds 2 keer per dag prikken met plasmiddel om het vocht af te drijven. Je wordt er wel moedeloos van
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef Kleintje het volgende:
Klopt, veel meer keilkussens, veel meer het cair luchtsysteem en steeds vaker de 1e singelstoot verder naar voren ingebouwd, dus bij de wrong.
De zadels zijn sterk verbeterd.
Ik ben dus ook eigenlijk tegen hele dikke zadelleggers en bontjes. Want een goed zadel zit perfect zonder dekje. Dat dekje doe je alleen maar zodat je zadel schoon blijft en niet op een zwetende rug ligt. Want anders trekt het zweet in je leer en in je kussenvulling.
Dat ken ik ja, is zo fijn als het super goed gaat! Ik heb de laatste tijd niet super geweldige trainingen achter de rug, maar gelukkig wordt het langzaam aan weer beter. Ik moet nu echt meer gaan oefenen voor de galopchangementen, ik kan niet eeuwig in de Z1 blijven.. Dat wordt nog een hele kluif, aangezien we het allebei niet kennen.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:17 schreef Juweel het volgende:
gefeliciteerd Elefes, en wat fijn dat het weer beter gaat met Apollo, Lein!
Hier ook alles prima. Gisteren een van de allerfijnste lessen ooit gehad, in de galop lukte echt alles! We gaan vooruit(Niet te hard zeggen voor we weer 3 stappen terugvallen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |