Blijft ze ook een voskleur houden?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:26 schreef Kleintje het volgende:
Persoonlijk vind ik haar een beauty, terwijl ik niet van vossen hou...
Wat bedoel je met slechte middendraf? De cijfers van de gangen gaan in eerste instantie over de takt namelijk; een paard wat met correcte takt loopt haalt gewoon een voldoende. Dan kun je nog hoger komen wat de gangen betreft door een mooiere, lossere beweging in combinatie met een erg goede takt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:19 schreef Juweel het volgende:
Hallo altesaam
Het gaat goed hier met iedereen zie ik al, fijne foto's!
Met ons ook, we zijn inmiddels M1 startgerechtigd! Voorlopig blijven we L2 starten tot de galop beter bevestigd is. Stap en draf gaan prima, ondanks dat de middendraf nog niet goed en sterk genoeg is. Gek eigenlijk, ze heeft een slechte middendraf en toch halen we 9 van de 10x een 7 op de draf. Qua takt loopt ze wel weer heel fijn gelukkig.
Dat is inderdaad moeilijk, als je paard meer gaat versnellen dan verruimen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:52 schreef Juweel het volgende:
Met slecht bedoel ik dat ze harder gaat ipv ruimer. Taktfouten hadden we in het begin vaak, nu eigenlijk bijna nooit meer.
We werken er kei en keihard aan en alhoewel ik weet dat ze nooit een spectaculaire midden of uitgestrekte draf gaat krijgen wordt het wel al steeds een heeeeel klein beetje beter. Ze gaat ook al steeds beter bij elkaar lopen en daardoor kan ik haar beter over haar rug laten draven. Middenstap is overigens w�l goed, daar verruimt ze heel gemakkelijk en mooi. Als je nog tips en adviezen in de aanbieding hebt hou ik me natuurlijk graag aanbevolen
Je had hem zeker net gekamd, geborsteld en hoeven gekrabt.quote:
jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:07 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Je had hem zeker net gekamd, geborsteld en hoeven gekrabt.![]()
Even weer lekker vies worden.![]()
quote:
Klopt. We trainen er heel hard op om het achterbeen sneller te maken. Af en toe rijd ik (thuis dan he) zelfs een paar pasjes waarin ze mooi strekt, maar ze is nog niet sterk genoeg om het lang vol te houden. Maar alle stukjes helpen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:48 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad moeilijk, als je paard meer gaat versnellen dan verruimen.
Meestal hebben ze te weinig kracht in het achterbeen als ze niet mooi verruimen, je paard moet ook goed op de achterhand komen (teveel op de voorhand dan kan hij moeilijker grote passen maken).
Daar heb je een punt.quote:
ik doelde inderdaad op jouw accountquote:
er zijn geloof ik een stuk of 4 mannenmaneges in nederland, ik weet alleen niet waar ze liggenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:12 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Ik heb in Suriname een drietal Merenspaarden. Wil in Nederland eigenlijk ook graag weer gaan paardrijden, maar zijn er hier wel mannen die paard rijden? Ik zie altijd alleen vrouwen.
Hoewle het kan gebeuren dat mensen je aankijken alsof je gek bent als je als man vertelt paard te rijden. Gevolgd door de vraag of je herenliefde bedrijft. Maar dat is niet voor iedereen een issue.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:17 schreef fraubitch het volgende:
er zijn geloof ik een stuk of 4 mannenmaneges in nederland, ik weet alleen niet waar ze liggen
Verder rijden er nog genoeg mannen paard, en zul je op elk manege hartelijk ontvngen worden![]()
mannenmaneges??quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
er zijn geloof ik een stuk of 4 mannenmaneges in nederland, ik weet alleen niet waar ze liggen
Verder rijden er nog genoeg mannen paard, en zul je op elk manege hartelijk ontvngen worden![]()
Wat ben jij een zielig klein mannetje met waarschijnlijk een heeeeel zielig klein piemeltjequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bedrijven jullie nou ook wel eens de liefde met je beest bij gebrek aan beter? Aangezien jullie minimaal een paar keer per week zeer intiem zijn kan ik best begrijpen dat je in een geile bui dat hardwerkende paard ook een plezier doet.
quote:
sterfquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wou graag een paard kopen voor m'n vriendin als kadootje, ik was van plan tussen de 75 en 125 euro uit te geven, wat raden jullie aan, een zwarte of een witte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |