abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42919302
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:26 schreef Kleintje het volgende:

Persoonlijk vind ik haar een beauty, terwijl ik niet van vossen hou...
Blijft ze ook een voskleur houden?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_42947192
Hallo altesaam

Het gaat goed hier met iedereen zie ik al, fijne foto's!
Met ons ook, we zijn inmiddels M1 startgerechtigd! Voorlopig blijven we L2 starten tot de galop beter bevestigd is. Stap en draf gaan prima, ondanks dat de middendraf nog niet goed en sterk genoeg is. Gek eigenlijk, ze heeft een slechte middendraf en toch halen we 9 van de 10x een 7 op de draf. Qua takt loopt ze wel weer heel fijn gelukkig.
pi_42954170
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:19 schreef Juweel het volgende:
Hallo altesaam

Het gaat goed hier met iedereen zie ik al, fijne foto's!
Met ons ook, we zijn inmiddels M1 startgerechtigd! Voorlopig blijven we L2 starten tot de galop beter bevestigd is. Stap en draf gaan prima, ondanks dat de middendraf nog niet goed en sterk genoeg is. Gek eigenlijk, ze heeft een slechte middendraf en toch halen we 9 van de 10x een 7 op de draf. Qua takt loopt ze wel weer heel fijn gelukkig.
Wat bedoel je met slechte middendraf? De cijfers van de gangen gaan in eerste instantie over de takt namelijk; een paard wat met correcte takt loopt haalt gewoon een voldoende. Dan kun je nog hoger komen wat de gangen betreft door een mooiere, lossere beweging in combinatie met een erg goede takt.
Zolang een paard in de middendraf geen taktfouten maakt (en dat is in veel gevallen heel gemakkelijk op te lossen door ze goed aan elkaar te houden, en niet maar lekker uit elkaar te laten vallen en op de voorhand te laten komen) ben je al een heel eind, van wat ik altijd zie met jureren .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_42957911
Met slecht bedoel ik dat ze harder gaat ipv ruimer. Taktfouten hadden we in het begin vaak, nu eigenlijk bijna nooit meer.
We werken er kei en keihard aan en alhoewel ik weet dat ze nooit een spectaculaire midden of uitgestrekte draf gaat krijgen wordt het wel al steeds een heeeeel klein beetje beter. Ze gaat ook al steeds beter bij elkaar lopen en daardoor kan ik haar beter over haar rug laten draven. Middenstap is overigens wél goed, daar verruimt ze heel gemakkelijk en mooi. Als je nog tips en adviezen in de aanbieding hebt hou ik me natuurlijk graag aanbevolen
pi_42962692
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 16:52 schreef Juweel het volgende:
Met slecht bedoel ik dat ze harder gaat ipv ruimer. Taktfouten hadden we in het begin vaak, nu eigenlijk bijna nooit meer.
We werken er kei en keihard aan en alhoewel ik weet dat ze nooit een spectaculaire midden of uitgestrekte draf gaat krijgen wordt het wel al steeds een heeeeel klein beetje beter. Ze gaat ook al steeds beter bij elkaar lopen en daardoor kan ik haar beter over haar rug laten draven. Middenstap is overigens w�l goed, daar verruimt ze heel gemakkelijk en mooi. Als je nog tips en adviezen in de aanbieding hebt hou ik me natuurlijk graag aanbevolen
Dat is inderdaad moeilijk, als je paard meer gaat versnellen dan verruimen.
Meestal hebben ze te weinig kracht in het achterbeen als ze niet mooi verruimen, je paard moet ook goed op de achterhand komen (teveel op de voorhand dan kan hij moeilijker grote passen maken).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  FOK!fotograaf zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:00:51 #31
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_42999638
check justus

Lig Dood!
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_42999795
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:00 schreef fraubitch het volgende:
check justus
[afbeelding]
Lig Dood!
Je had hem zeker net gekamd, geborsteld en hoeven gekrabt.

Even weer lekker vies worden.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  FOK!fotograaf zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:08:36 #33
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_42999816
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:07 schreef buitenbeentje het volgende:

[..]

Je had hem zeker net gekamd, geborsteld en hoeven gekrabt.

Even weer lekker vies worden.
ja
pi_43004426
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:00 schreef fraubitch het volgende:
check justus
[afbeelding]
Lig Dood!

Faraj doet dat ook altijd als ik hem buiten laat. Net mijn best gedaan om 'm er helemaal mooi uit te laten zien

Nu ga ik lekker rijden, en mijn nieuwe stang- en trenshoofdstel eens passen. Benieuwd hoe dat 'm staat .
pi_43068172
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 19:48 schreef Elefes het volgende:

[..]

Dat is inderdaad moeilijk, als je paard meer gaat versnellen dan verruimen.
Meestal hebben ze te weinig kracht in het achterbeen als ze niet mooi verruimen, je paard moet ook goed op de achterhand komen (teveel op de voorhand dan kan hij moeilijker grote passen maken).
Klopt. We trainen er heel hard op om het achterbeen sneller te maken. Af en toe rijd ik (thuis dan he) zelfs een paar pasjes waarin ze mooi strekt, maar ze is nog niet sterk genoeg om het lang vol te houden. Maar alle stukjes helpen!
Morgenavond weer les, heb er zin in!
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:29:02 #36
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_43074403
- weg ermee -

[ Bericht 93% gewijzigd door Anne op 31-10-2006 09:05:46 ]
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 18:32:52 #37
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_43074508
- reactie op een idiote reactie, ook weg -

[ Bericht 81% gewijzigd door Anne op 31-10-2006 09:06:05 ]
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:33:43 #38
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_43074544
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:32 schreef fraubitch het volgende:

[..]

slotje, doei
Daar heb je een punt.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 19:07:38 #39
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_43075778
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:33 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Daar heb je een punt.
ik doelde inderdaad op jouw account
pi_43076005
Ik heb in Suriname een drietal Merenspaarden. Wil in Nederland eigenlijk ook graag weer gaan paardrijden, maar zijn er hier wel mannen die paard rijden? Ik zie altijd alleen vrouwen.
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 19:17:54 #41
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_43076257
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:12 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Ik heb in Suriname een drietal Merenspaarden. Wil in Nederland eigenlijk ook graag weer gaan paardrijden, maar zijn er hier wel mannen die paard rijden? Ik zie altijd alleen vrouwen.
er zijn geloof ik een stuk of 4 mannenmaneges in nederland, ik weet alleen niet waar ze liggen
Verder rijden er nog genoeg mannen paard, en zul je op elk manege hartelijk ontvngen worden
pi_43082619
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:17 schreef fraubitch het volgende:
er zijn geloof ik een stuk of 4 mannenmaneges in nederland, ik weet alleen niet waar ze liggen
Verder rijden er nog genoeg mannen paard, en zul je op elk manege hartelijk ontvngen worden
Hoewle het kan gebeuren dat mensen je aankijken alsof je gek bent als je als man vertelt paard te rijden. Gevolgd door de vraag of je herenliefde bedrijft. Maar dat is niet voor iedereen een issue.
pi_43083192
De groep waar ik in rijd bestaat voornamelijk uit mannen, en daar zijn echt geen nichten bij. Het is natuurlijk een uitstekend voorwendsel om achteraf de kroeg kantine in te duiken.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_43085518
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:17 schreef fraubitch het volgende:

[..]

mannenmaneges??
pi_43085607
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:29 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Bedrijven jullie nou ook wel eens de liefde met je beest bij gebrek aan beter? Aangezien jullie minimaal een paar keer per week zeer intiem zijn kan ik best begrijpen dat je in een geile bui dat hardwerkende paard ook een plezier doet.
Wat ben jij een zielig klein mannetje met waarschijnlijk een heeeeel zielig klein piemeltje
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 22:36:13 #46
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_43085608
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 22:34 schreef Juweel het volgende:

[..]

mannenmaneges??
het schijnt dat mannen zich schamen om tudden de vrouwen te rijden, en andersom, dus zijn er speciale mannenmaneges
pi_43085767
Haha! Ik dacht dat je ons in het ootje nam

Wat grappig zeg!
pi_43086647
Ik vind het wel prettig en gezellig, tussen vrouwen rjden. Ik zal misschien best wel een keer op een mannenmanege gaan kijken als ik er een weet te vinden, maar voorlopig blijf ik lekker rijden bij de huidige manege.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:43:26 #49
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_43088477
Ik wou graag een paard kopen voor m'n vriendin als kadootje, ik was van plan tussen de 75 en 125 euro uit te geven, wat raden jullie aan, een zwarte of een witte?
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 23:48:32 #50
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_43088673
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wou graag een paard kopen voor m'n vriendin als kadootje, ik was van plan tussen de 75 en 125 euro uit te geven, wat raden jullie aan, een zwarte of een witte?
sterf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')