quote:
Op woensdag 13 juni 2007 14:26 schreef Juweel het volgende:Wat rot dat het blijft schuiven Elefes, goed dat je het in de gaten houdt
![]()
Ik vind die kleur laarzen erg mooi, maar heb alleen ervaring met zwarte laarzen. Ik loop al 10 jaar op mijn trouwe Cavallo's, t wordt binnenkort ook eens tijd voor nieuwe voor op concours.
Wat voor singel heb je? Daisy heeft daar ook sneller last van als ze een anders soort singel draagt dan neopreen. Mijn ervaring verder daarmee is eigenlijk dat je het de tijd moet geven om te herstellen, omdat je toch de wrijving houdt.
Mijn zadel bevalt erg goed, het heeft een stevige kniewrong en ik zit er erg rechtop in. Het is niet zo'n lekkere leunstoel als de Daaleman, maar toch erg prettig. Dit is hem trouwens:
[
afbeelding]
Dan weet ik het Erosjuhh! Dat gebruikt Anky ook in haar kur: Michel Sardou - Les lacs du Connemara
Hmm ja, daarom twijfel ik ook.. Ken ook alleen zwarte laarzen, en waar Faraj nu staat heeft ook niemand deze bruine. Dus kan het niet zo gemakkelijk navragen
![]()
Toch vind ik het wel erg mooi.. Heb nu ook een rijbroek gekocht met klepjes achterop, dat is ook wel charmanter dan die zonder achterzakjes
![]()
moest toch een nieuwe hebben...
Voor op wedstrijd heb ik ook zwarte leren laarzen, maar die wil ik niet elke dag aan met rijden, daar blijven ze ook niet heel mooi onder, en dat vind ik dan zonde omdat ik er op wedstrijd extra netjes uit wil zien altijd
![]()
Het zadel schuift niet heel erg, maar af en toe wel nog een beetje. Misschien ook omdat ik dan te laat en te weinig aansingel. Heb wel al meerdere opmerkingen gehad dat het beter ligt nu, dat ik beter zit, ook van mensen die niet wisten dat ik een nieuw zadel had. Zondag op wedstrijd nog iemand die er iets over zei
![]()
Ik rij met een neopreen singel, en hij is elke keer ook vrij goed schoon
![]()
Ga maar eens het talkpoeder proberen, en anders krijgt Faraj eventjes een dagje rust een keer... Over 2 weken ga ik toch op vakantie, dan kan het twee weken helemaal bijtrekken
![]()
zolang het maar niet veel erger wordt.
Nog een paar foto's van een maandje geleden, kwaliteit is niet top, maar het gaat om het idee
![]()
:
![]()
![]()
![]()
Erosjuhh, ik zou het niet weten, heb wel een deuntje in mijn hoofd als ik er aan denk wat inderdaad op dat nummer lijkt, maar ik zou niet weten hoe het heet...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.