quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Instructies zijn altijd onleesbaar....er zal waarschijnlijk gestaan hebben dat je de punt van de spuit er met een stanleymes moet afrossen en dan je gang kan gaan....
weet jij wat voor opening dat geeft?![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen
![]()
Wat denk je van een bus purschuim in de magnetron op hoog vermogen![]()
ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan me er iets bij voorstellen
![]()
Wat denk je van een bus purschuim in de magnetron op hoog vermogen![]()
... wat weet jij daarvan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, je was toch heel oraal ingesteld?![]()
Niet dat ik weet, we hebben het jaren geleden een keer gedaan op het werk met een ouwe magnetronquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:12 schreef Jappie het volgende:
[..]![]()
Is daar niet een filmpie van online ?![]()
![]()
![]()
de boodschap komt evengoed wel over denk ik!quote:
Veel plezier oortjes...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef puntoortje het volgende:
maar ik ga pleite ...straks lekker uiteten ..![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Iemand die drie topics vol weet te lullen over een tand...![]()
![]()
quote:
veel plezier!! en tot morgen..?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef puntoortje het volgende:
maar ik ga pleite ...straks lekker uiteten ..![]()
![]()
![]()
oeps sorry die zitten allang in me holle kies...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Veel plezier oortjes...![]()
Bewaar je een loempia voor mij?![]()
Ik moet ff op zoek; maar volgens mij bestaat er daadwerkelijk een site die allerlei "user" tests met filmpjes van spullen die je niet in de magnetron hoort te stoppen is gemaakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, we hebben het jaren geleden een keer gedaan op het werk met een ouwe magnetron![]()
![]()
Hij klapt echt uit elkaar![]()
Of wedstrijdjes houden met bandschuurmachines![]()
Je weet van geen ophouden meer!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oeps sorry die zitten allang in me holle kies...![]()
Kom ik ze er straks wel uitzoenen dan....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
oeps sorry die zitten allang in me holle kies...![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef demins het volgende:
[..]
Iemand die drie topics vol weet te lullen over een tand...![]()
![]()
Had ook even gezocht, het moet echt vaker gedaan zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik moet ff op zoek; maar volgens mij bestaat er daadwerkelijk een site die allerlei "user" tests met filmpjes van spullen die je niet in de magnetron hoort te stoppen is gemaakt.![]()
Laten we het beste er maar van hopenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de boodschap komt evengoed wel over denk ik!
hoi eend
![]()
we hebben een beetje vertraging...ben dus nog niet weg....hihihquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
veel plezier!! en tot morgen..?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had ook even gezocht, het moet echt vaker gedaan zijn![]()
Ik weet nu wel wat ik met onze magnetron ga doen als we een nieuwe gaan aanschaffen![]()
Absoluutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |