Voor de mannen idd enkel 1000 en 15000 meter, dit omdat we besloten hadden dat van de worldcups we steeds slechts een paar afstanden zouden doen. Nu dus de 1000 meter, volgende keer weer de 5000 meter. Over het gehele seizoen is het evenwichtig verdeeld.quote:Op zondag 5 november 2006 14:28 schreef sturky100 het volgende:
gaat goed, bvo!
voorspelling volgende week: wel 1000 meter heren en géén 5000m of tikfout?
Ja, alles.quote:Op zondag 5 november 2006 14:26 schreef komrad het volgende:
is er volgende week voor de WB Heerenveen ook een sprintprogramma?
Ik weet het niet, ligt er aan wat jullie willen. Hetzijn er maar 3 en je bent natuurlijk heel erg afhankelijk van de teams steeds. Daarnaast is er geloof ik ook Nederland 1 en 2 enzo. Maar als jullie het willen doen we het. Dan hoeft het in ieder geval nog niet deze week, de eerste ploegenachtervolging is over 2 weken in Berlijn.quote:Op zondag 5 november 2006 14:13 schreef Mirri het volgende:
BVO, zullen we ook de ploegenachtervolging doen???![]()
Als geluk met de domme is, en je zoveel geluk hebt, moet je wel heel dom zijnquote:Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
En Bruce, de statsman. Oftewel, kom even kijken in Arcee! Bruce117! XFA Statistieken!
![]()
.
Maar idd, op de Idolsprono na (13e), was ik steeds op het podium. Twee keer 2e in de wielerprono, 3e in de OS-prono en 1e in de Wie is de Mol prono. Maar meeste was geluk
.
en die wielerprono was ook nog eens erg closequote:Op zondag 5 november 2006 18:45 schreef BVO het volgende:
En Bruce, de statsman. Oftewel, kom even kijken in Arcee! Bruce117! XFA Statistieken!
![]()
.
Maar idd, op de Idolsprono na (13e), was ik steeds op het podium. Twee keer 2e in de wielerprono, 3e in de OS-prono en 1e in de Wie is de Mol prono. Maar meeste was geluk
.
Er was dubbele punten gezegd geloof ik.quote:Op zondag 5 november 2006 21:36 schreef Mirri het volgende:
Zeg BVO, hoeveel punten kun je verdienen voor het eindklassement van de wereldbeker?
Ik kan me herinneren dat we daar vrij veel voor wilde rekenen, aangezien het belangrijk is.
verstandigquote:Op woensdag 8 november 2006 07:56 schreef sturky100 het volgende:
schopje naar boven
ik vind dubbel wel kunnen eigenlijk. het is namelijk heeeeeel moeilijk te voorspellen en dus extra kanp als het je lukt..quote:Op maandag 6 november 2006 11:01 schreef BVO het volgende:
Ik weet niet of we dubbele punten moeten doen, het weegt dan wel heel zwaar natuurlijk. Vooral omdat er acht wereldbekers te voorspellen zijn, is dan een heel groot deel van het totaal. Terwijl je er wel meer geluk bij nodig hebt dan andere voorspellingen (blessures, wie laat WB's schieten, enz.). Of jullie moeten het allemaal dubbel willen, dan doen we dat.
Maar dan wordt de invloed wel heel groot, terwijl er veel geluk bij nodig is. Stel, je hebt de nummer 1en 2 omgedraaid en dat loopt net aan fout, kost dat je al 18 punten op iemand die het net aan wel goed heeft. Maar goed, ik sluit me aan bij de meerderheidquote:Op woensdag 8 november 2006 18:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vind dubbel wel kunnen eigenlijk. het is namelijk heeeeeel moeilijk te voorspellen en dus extra kanp als het je lukt..
"Wachten op deelnemers" staat er.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:02 schreef MiLalaa het volgende:
Veel nieuwe namen bij de deelnemerslijst, leukik ga ze aanmoedigen, die Bgroep
huh?quote:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:34 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
huh?Gisteren stond het er wel.
Ik weet het dus alMaar ik hoop dat er nog veranderingen in komen, want ik miste al 1 leuke.
JRquote:
Jan Ros doet niet meequote:Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
JR![]()
En jij? Toch nog stille hoop dat Cindy er ineens bij is?
Oh de lijst is weer bekend! Grijp allen je kans voor ie weer weg is. Ik ga snel naar huis om erover na te denken.
Nee hoor, ik was ook al voor.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:02 schreef MiLalaa het volgende:
De meerderheid is tot nu toe alleen Jelle?
Ik ben voor enkele punten, ook al vanwege het almaar toenemende koffiedikkijkengehaltequote:Op donderdag 9 november 2006 09:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dan wordt de invloed wel heel groot, terwijl er veel geluk bij nodig is. Stel, je hebt de nummer 1en 2 omgedraaid en dat loopt net aan fout, kost dat je al 18 punten op iemand die het net aan wel goed heeft. Maar goed, ik sluit me aan bij de meerderheid.
Mazzelkutjequote:Op donderdag 9 november 2006 20:31 schreef Mirri het volgende:
wacht geduldig op de loting voor de 1500 m mannen
die lotingen van za en zo worden pas later bekend.
trouwens, ik moet toch vrijdag al mijn voorspellingen inleveren, want ik ga naar Heerenveen en ik neem de laptop niet mee ...![]()
![]()
![]()
Er word volgensmij geen klassement opgemaakt, dus ik zou gewoon de eerste doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Oh, er zijn er twee..?? De eerste maar dan? Of de twee tezamen?
haha, ik vind 't ook zielig voor jouw namen als je ze er nu nog uitgooitquote:Op donderdag 9 november 2006 21:57 schreef MiLalaa het volgende:
Shit ik zie nu alweer een heleboel namen die ik er ook in had willen gooienIk vind het zo zielig voor degene die ik niet kies
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |