Bron?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:51 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dat woord kennen ze in Engeland niet, en ze spreken daar toch wel meestal Engels.![]()
of negeriaansquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:51 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dat woord kennen ze in Engeland niet, en ze spreken daar toch wel meestal Engels.![]()
Em is wel grapzigquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Sorry, ik MOET even offtopic
A Greek and an Italian were drinking coffee one day discussing who had the superior culture.
Over triple lattes the Greek guy says, "Well, we have the Parthenon".
Arching his eyebrows the Italian replies, "We have the Coliseum."
The Greek retorts, "We Greeks gave birth to advanced mathematics." The Italian, nodding in agreement, says, "But we built the Roman Empire."
And so on and so on until the Greek comes up with what he thinks will end the discussion.
With a flourish of finality he says, "We invented sex!"
The Italian replies, "That is true, but it was the Italians who introduced it to women."
Schitterend.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Husband and wife are waiting at the bus stop with their nine children. A blind man joins them after a few minutes. When the bus arrives, they find it overloaded and only the wife and the nine kids are able to fit onto the bus.
So the husband and the blind man decide to walk. After a while, the husband gets irritated by the ticking of the stick of the blind man as he taps it on the sidewalk, and says to him, "Why don't you put a piece of rubber at the end of your stick? That ticking sound is driving me crazy." The blind man replies, "If you would've put a rubber at the end of YOUR stick, we'd be riding the bus... so shut the hell up."
Dies net zo flauw als een dove op zijn smoel staan en zeggen "Wie niet horen wil moet maar voelen".quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:13 schreef El_Rolando het volgende:
Een blinde keihard op z'n bek rammen en zeggen: die zag je niet aankomen he?
Ik dacht, laat ik maar een standaardgrap voorbij komen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dies net zo flauw als een dove op zijn smoel staan en zeggen "Wie niet horen wil moet maar voelen".
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Je had een tijdje terug de site www.lolstoel.nl maar die lijkt niet meer te bestaan, jammer. Die site was van iemand met een handicap die de meest grove grappen hierover maakte. Is een hele ophef over geweest, google wilde de site niet plaatsen omdat het niet door de beugel kon en kwetsend was. Onzin, die jongen was zelf gehandicapt en de grappen waren gewoon leuk.![]()
Een voorbeeldje van zijn site:
Een mooie meid kijkt me na als ik voorbij rijd. "Lekker kontje!" roept ze plagend. Ik draai me om en reageer boos: "Hoe kan je dat nou zien!??" Haar antwoord: "Ik ruik het!"
Een gezonde jonge vrouw vraagt aan me: "Heb jij een vriendin?" Ik antwoord trots: "Jazeker!" En, euh, die verzorgt jou?" vraagt ze voorzichtig. "Nee," antwoord ik, "daar NEUK ik mee!"
![]()
juist, of een lepra patient een ram geven en zeggen: ja daar heb je niet van terug hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:18 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik maar een standaardgrap voorbij komen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zie je dat een mongool waterpas is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood, zit in een hoekje en wordt steeds kleiner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:30 schreef DemonRage het volgende:
Hoe kun je Koos Alberts laten dansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zie je dat een mongool waterpas is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood, zit in een hoekje en wordt steeds kleiner.Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JOHNNY HEITINGA![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:20 schreef YoshiBignose het volgende:
A man and his wife go to their honeymoon hotel for their 25th anniversary. As the couple reflected on that magical evening 25 years ago, the wife asked the husband, "When you first saw my naked body in front of you, what was going through your mind?"
The husband replied, "All I wanted to do was to f*ck your brains out, and suck your t*ts dry."
Then, as the wife undressed, she asked, "What are you thinking now?"
He replied, "It looks as if I did a pretty good job."![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: