huldequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:12 schreef postmortum het volgende:
Er zijn steeds weer moraalridders die vinden dat je geen grappen mag maken over gehandicapten en je ze moet behandelen als ieder ander, maar wel met respect
Nou ik maak dus ook over iedereen en alles grappen dus ook over gehandicapten.
Dus moraalriddels , jullie zijn een stelletje josti's![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dit alles na aanleiding van dit topic soms?
Lucille Werner sexy @ Lingo met Jensen
Het kan raar lopen..........quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Lekker wijf, boejje gehandicaptquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kijk..dat is grappigquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:16 schreef milagro het volgende:
A man was wheeling himself frantically down the hall of the hospital in his wheelchair, just before his operation. A nurse stopped him and asked,
"What's the matter?"
He said,
"I heard the nurse say, 'It's a very simple operation, don't worry, I'm sure it will be all right."
"She was just trying to comfort you, what's so frightening about that?"
"She wasn't talking to me. She was talking to the doctor!"
Ik maak ook overal grappen overquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:12 schreef postmortum het volgende:
Er zijn steeds weer moraalridders die vinden dat je geen grappen mag maken over gehandicapten en je ze moet behandelen als ieder ander, maar wel met respect
Nou ik maak dus ook over iedereen en alles grappen dus ook over gehandicapten.
Dus moraalriddels , jullie zijn een stelletje josti's![]()
Als ze d'r beste beentje maar voor zet....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:24 schreef mazaru het volgende:
Zit een man met een bochel in de trein.
Komt er een jongetje naar hem toe, en die vraagt waarom hij zo boos is.![]()
Nou zegt de man, ik ben helemaal niet boos![]()
Waarom zet je dan zo'n hoge rug op vraagt de jongen![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:26 schreef milagro het volgende:
A deaf mute walks into pharmacy to buy condoms. He has difficulty communicating with the pharmacist and cannot see condoms on the shelf.
Frustrated, the deaf mute finally unzips his pants, places his dick on the counter and puts down a five dollar bill next to it.
The pharmacist unzips his pants, does the same as the deaf mute, then picks up both bills and stuffs them in his pocket. Exasperated, the deaf mute begins to curse the pharmacist wildly in sign language.
"Look," the pharmacist says, "if you can't afford to lose, you shouldn't bet."
Mama Quasimodo vraagt aan Quasimodo: 'Kun jij de wok even pakken?'quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:24 schreef mazaru het volgende:
Zit een man met een bochel in de trein.
Komt er een jongetje naar hem toe, en die vraagt waarom hij zo boos is.![]()
Nou zegt de man, ik ben helemaal niet boos![]()
Waarom zet je dan zo'n hoge rug op vraagt de jongen![]()
Zit er nou een gezwel aan z'n keel?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:12 schreef opgebaarde het volgende:
Bijbehorend commentaar lijkt me overbodig
[afbeelding]
Klootviool, dat is gewoon een grote adamsappel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Zit er nou een gezwel aan z'n keel?
Mijn engels is uitstekend maar ik snap hier geen flikker vanquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:23 schreef milagro het volgende:
How do you know when a cabbage is boiled?? The wheelchair floats to the top
![]()
coole username nembrionic hammerhead =quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn engels is uitstekend maar ik snap hier geen flikker van
Dank u...maar de muziek is baggerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
coole username nembrionic hammerhead =![]()
hm.... uitleggen is zo sufquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn engels is uitstekend maar ik snap hier geen flikker van
nuh uh...'t is gewoon een kankerkonijn...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klootviool, dat is gewoon een grote adamsappel.
Handicap 14? Speel je golf?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:43 schreef razzberry het volgende:
Ik heb een handicap, en hoe meer foute grappen hoe beter.![]()
Dan snap ik 'm nog niet hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:43 schreef milagro het volgende:
[..]
hm.... uitleggen is zo suf![]()
ms als je cabbage met vegetable vervangt....
trouwens nu we het toch over vegetables hebben
http://www.youtube.com/watch?v=33YUALnF3JY
Ik hou meer van peren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klootviool, dat is gewoon een grote adamsappel.
gehandictengolfquote:
Je kan ook maar beter lachen. Als je dat niet doet denken ze dat je geestelijk gehandicapt bent.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:43 schreef razzberry het volgende:
Ik heb een handicap, en hoe meer foute grappen hoe beter.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan snap ik 'm nog niet hoor
Anyway...ga even filmpje checken.
Bedoel je niet kasplantjes?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:47 schreef milagro het volgende:
[..]
men refereert nogal eens naar gehandicapten als cabbages cq vegetables.....
dat doen natuurlijk alleen de hartelozen zonder enige empathie, die zelf nooit enige tegenslag gekend hebben, hè, wij uiteraard niet![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:47 schreef milagro het volgende:
[..]
men refereert nogal eens naar gehandicapten als cabbages cq vegetables.....
dat doen natuurlijk alleen de hartelozen zonder enige empathie, die zelf nooit enige tegenslag gekend hebben, hè, wij uiteraard niet![]()
nou, dat woord kennen ze in Engeland niet, en ze spreken daar toch wel meestal Engels.quote:
Bron?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:51 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dat woord kennen ze in Engeland niet, en ze spreken daar toch wel meestal Engels.![]()
of negeriaansquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:51 schreef milagro het volgende:
[..]
nou, dat woord kennen ze in Engeland niet, en ze spreken daar toch wel meestal Engels.![]()
Em is wel grapzigquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Sorry, ik MOET even offtopic
A Greek and an Italian were drinking coffee one day discussing who had the superior culture.
Over triple lattes the Greek guy says, "Well, we have the Parthenon".
Arching his eyebrows the Italian replies, "We have the Coliseum."
The Greek retorts, "We Greeks gave birth to advanced mathematics." The Italian, nodding in agreement, says, "But we built the Roman Empire."
And so on and so on until the Greek comes up with what he thinks will end the discussion.
With a flourish of finality he says, "We invented sex!"
The Italian replies, "That is true, but it was the Italians who introduced it to women."
Schitterend.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Husband and wife are waiting at the bus stop with their nine children. A blind man joins them after a few minutes. When the bus arrives, they find it overloaded and only the wife and the nine kids are able to fit onto the bus.
So the husband and the blind man decide to walk. After a while, the husband gets irritated by the ticking of the stick of the blind man as he taps it on the sidewalk, and says to him, "Why don't you put a piece of rubber at the end of your stick? That ticking sound is driving me crazy." The blind man replies, "If you would've put a rubber at the end of YOUR stick, we'd be riding the bus... so shut the hell up."
Dies net zo flauw als een dove op zijn smoel staan en zeggen "Wie niet horen wil moet maar voelen".quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:13 schreef El_Rolando het volgende:
Een blinde keihard op z'n bek rammen en zeggen: die zag je niet aankomen he?
Ik dacht, laat ik maar een standaardgrap voorbij komen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dies net zo flauw als een dove op zijn smoel staan en zeggen "Wie niet horen wil moet maar voelen".
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Je had een tijdje terug de site www.lolstoel.nl maar die lijkt niet meer te bestaan, jammer. Die site was van iemand met een handicap die de meest grove grappen hierover maakte. Is een hele ophef over geweest, google wilde de site niet plaatsen omdat het niet door de beugel kon en kwetsend was. Onzin, die jongen was zelf gehandicapt en de grappen waren gewoon leuk.![]()
Een voorbeeldje van zijn site:
Een mooie meid kijkt me na als ik voorbij rijd. "Lekker kontje!" roept ze plagend. Ik draai me om en reageer boos: "Hoe kan je dat nou zien!??" Haar antwoord: "Ik ruik het!"
Een gezonde jonge vrouw vraagt aan me: "Heb jij een vriendin?" Ik antwoord trots: "Jazeker!" En, euh, die verzorgt jou?" vraagt ze voorzichtig. "Nee," antwoord ik, "daar NEUK ik mee!"
![]()
juist, of een lepra patient een ram geven en zeggen: ja daar heb je niet van terug hequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:18 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik maar een standaardgrap voorbij komen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zie je dat een mongool waterpas is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood, zit in een hoekje en wordt steeds kleiner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:30 schreef DemonRage het volgende:
Hoe kun je Koos Alberts laten dansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zie je dat een mongool waterpas is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is rood, zit in een hoekje en wordt steeds kleiner.Oh jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JOHNNY HEITINGA![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:20 schreef YoshiBignose het volgende:
A man and his wife go to their honeymoon hotel for their 25th anniversary. As the couple reflected on that magical evening 25 years ago, the wife asked the husband, "When you first saw my naked body in front of you, what was going through your mind?"
The husband replied, "All I wanted to do was to f*ck your brains out, and suck your t*ts dry."
Then, as the wife undressed, she asked, "What are you thinking now?"
He replied, "It looks as if I did a pretty good job."![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: