Nee? ....ik had nochthans hoop......ijdel zo blijkt...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee natuurlijk zocht ze jou niet![]()
Dank voor deze mooie woorden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk het niet. Dan had ze het hondenfluitje wel gebruikt.![]()
Als ze een hondenfluitje had, had ze Jappie niet eens meer nodig!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Denk het niet. Dan had ze het hondenfluitje wel gebruikt.![]()
Je post in cryptos vandaag Demins...daarstraks ook al toen je oortjes een compliment over haar weelderig figuurtje gaf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:50 schreef demins het volgende:
[..]
Als ze een hondenfluitje had, had ze Jappie niet eens meer nodig!
![]()
![]()
![]()
quote:
.. hahahquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is oortjes uitgeschoten met de pur...![]()
na de melding dat ze zelf het gat wel ging vullen niets meer van vernomen...![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je post in cryptos vandaag Demins...daarstraks ook al toen je oortjes een compliment over haar weelderig figuurtje gaf.![]()
Als ze mij maar niet de schuld gaat gevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
volgens mij is oortjes uitgeschoten met de pur...![]()
na de melding dat ze zelf het gat wel ging vullen niets meer van vernomen...![]()
jij hebt de purspuit niet gehanteerd toch..quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ze mij maar niet de schuld gaat geven![]()
Kloptquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij hebt de purspuit niet gehanteerd toch..![]()
je hebt alleen de tip gegeven.![]()
Hoe zou ze dat moeten doen? Ze zit met hand en tand in de pur!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als ze mij maar niet de schuld gaat geven![]()
wees er maar trots op Slobodan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
KloptEn het is Amerika niet hier
![]()
Goed spulquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:56 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe zou ze dat moeten doen? Ze zit met hand en tand in de pur!![]()
Maar nou heb je je gat tenminste weer terug!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:02 schreef puntoortje het volgende:
zo ff een flinke klus gehad aan het verwijderen van pur....wat een rot gevoel is dat
het is al wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Goed spulZe kan toch een envelopje sturen? Met die puntoortjes kan ze makkelijk typen
![]()
Die is alweer een maand of 7 in een andere wereldquote:
echt wel...en die ga ik nog lekker 2 dagen houdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:03 schreef demins het volgende:
[..]
Maar nou heb je je gat tenminste weer terug!![]()
Klussen met OORTJEquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:02 schreef puntoortje het volgende:
zo ff een flinke klus gehad aan het verwijderen van pur....wat een rot gevoel is dat
Instructies zijn altijd onleesbaar....er zal waarschijnlijk gestaan hebben dat je de punt van de spuit er met een stanleymes moet afrossen en dan je gang kan gaan....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die is alweer een maand of 7 in een andere wereld![]()
Maar het zal toch wel in de gebruiksaanwijzing staan![]()
waarom zeg je dat niet eerder... ik zat hier toch een partij te klooienquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klussen met OORTJE![]()
Het was met een boormachine makkelijk te doen geweest
![]()
Of anders:
http://www.denbraven.nl/news_nl.jsp
voor watquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:09 schreef Jappie het volgende:
Zitten die wannabees er trouwens al triggerhappy klaar voor inmiddels ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |