quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gewoon 19.00 uur of 20.00 uur aanhouden S-F.
ga jij eens gauf terug de keuken inquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gewoon 19.00 uur of 20.00 uur aanhouden S-F.
F5 bedoel jequote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah 19:00 uur F1!
quote:
Jij moest gewoon degene zijn die hem inkoptequote:
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij moest gewoon degene zijn die hem inkopte
Oke wacht evenquote:
Tel maarquote:
Je bent gewoon jaloersquote:
Volgend jaar beterquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:43 schreef Aurelianus het volgende:
Kut, niks gewonnen. Het is misschien weer eens tijd om alcohol te drinken tot ik geen gevoel meer heb.
Proost ! Op je overwinning...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Volgend jaar beterNu is het tijd voor bier
![]()
2 punten zeg je hmmmquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef BeeDee het volgende:
Hééjjj !! Ik heb eigenlijk 2 punten in de eerste categorie !![]()
![]()
Ik baseer dit op je xls. Ik sta er twee keer op.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2 punten zeg je hmmmKijkt even
Ja ik zie hetquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik baseer dit op je xls. Ik sta er twee keer op.![]()
Nee, maar daar ging het mij niet om hoor ! Ik zag je lijst en dat viel me op. Verder just voor the record.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja ik zie hetIk heb het even verandert en opnieuw berekent enzo je zou dan boven Dirktator komen te staan...
Maar dat maakt verder niet uit voor de uitslagen ofzo
![]()
Nee maar toch het moet natuurlijk wel correct zijn enzoquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, maar daar ging het mij niet om hoor ! Ik zag je lijst en dat viel me op. Verder just voor the record.![]()
Nou, opgelost dan en ik neem er ook één trouwens !quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee maar toch het moet natuurlijk wel correct zijn enzo![]()
Doe eens niet zo lui.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
S-F maak voor mij ff een hip ava'tje, grootste aandachtshoer van de lollerverkiezingen ofzo
Hoi! Doe jij het dan ff?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
S-F maak voor mij ff een hip ava'tje, grootste aandachtshoer van de lollerverkiezingen ofzo
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!!
![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag hem een uurtje gebruiken![]()
Cool!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!!
![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag hem een uurtje gebruiken![]()
Uhu Ik wil hem houdenquote:
Hij gaat wel snel!quote:
Geef me 5 minuten dan gaat die iets minder snelquote:
Primaquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geef me 5 minuten dan gaat die iets minder snel![]()
quote:
Heldquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo maar doenDat worden dan 2 bagger topics in jouw subforum
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar hij is ook een aandachtshoerquote:
beetje jammer dat je mensen iets geeft waarvoor ze niet zijn gestemd, ik denk dat ik er ook 1 ga makenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar hij is ook een aandachtshoer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |