quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gewoon 19.00 uur of 20.00 uur aanhouden S-F.
ga jij eens gauf terug de keuken inquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Gewoon 19.00 uur of 20.00 uur aanhouden S-F.
F5 bedoel jequote:Op zondag 22 oktober 2006 18:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah 19:00 uur F1!
quote:
Jij moest gewoon degene zijn die hem inkoptequote:
Graag gedaan hoorquote:Op zondag 22 oktober 2006 18:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij moest gewoon degene zijn die hem inkopte
Oke wacht evenquote:
Tel maarquote:
Je bent gewoon jaloersquote:
Volgend jaar beterquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:43 schreef Aurelianus het volgende:
Kut, niks gewonnen. Het is misschien weer eens tijd om alcohol te drinken tot ik geen gevoel meer heb.
Proost ! Op je overwinning...quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Volgend jaar beterNu is het tijd voor bier
![]()
2 punten zeg je hmmmquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:52 schreef BeeDee het volgende:
Hééjjj !! Ik heb eigenlijk 2 punten in de eerste categorie !![]()
![]()
Ik baseer dit op je xls. Ik sta er twee keer op.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
2 punten zeg je hmmmKijkt even
Ja ik zie hetquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:00 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik baseer dit op je xls. Ik sta er twee keer op.![]()
Nee, maar daar ging het mij niet om hoor ! Ik zag je lijst en dat viel me op. Verder just voor the record.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja ik zie hetIk heb het even verandert en opnieuw berekent enzo je zou dan boven Dirktator komen te staan...
Maar dat maakt verder niet uit voor de uitslagen ofzo
![]()
Nee maar toch het moet natuurlijk wel correct zijn enzoquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, maar daar ging het mij niet om hoor ! Ik zag je lijst en dat viel me op. Verder just voor the record.![]()
Nou, opgelost dan en ik neem er ook één trouwens !quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee maar toch het moet natuurlijk wel correct zijn enzo![]()
Doe eens niet zo lui.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
S-F maak voor mij ff een hip ava'tje, grootste aandachtshoer van de lollerverkiezingen ofzo
Hoi! Doe jij het dan ff?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
S-F maak voor mij ff een hip ava'tje, grootste aandachtshoer van de lollerverkiezingen ofzo
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!!
![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag hem een uurtje gebruiken![]()
Cool!quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
!!
![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag hem een uurtje gebruiken![]()
Uhu Ik wil hem houdenquote:
Hij gaat wel snel!quote:
Geef me 5 minuten dan gaat die iets minder snelquote:
Primaquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Geef me 5 minuten dan gaat die iets minder snel![]()
quote:
Heldquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo maar doenDat worden dan 2 bagger topics in jouw subforum
![]()
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar hij is ook een aandachtshoerquote:
beetje jammer dat je mensen iets geeft waarvoor ze niet zijn gestemd, ik denk dat ik er ook 1 ga makenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar hij is ook een aandachtshoer![]()
wil jij ook een icon van me?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:35 schreef Chowi het volgende:
Pff, ja, hier gaat het dus mis hč. Users na de stemming nog icons uitreiken.
Oh kut einde van de zinquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:46 schreef Chowi het volgende:
Verdiend, D_A. En jij moest Peking Express kijken, vort!
Wel verdulle. Ik had het ook willen zien, maar de aantrekkingskracht van de computer was wederom groter.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh kut einde van de zin
Oh en tis af!
Die 2 dozen zijn eruit.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel verdulle. Ik had het ook willen zien, maar de aantrekkingskracht van de computer was wederom groter.
wat moet de tekst zijn????quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:38 schreef Chowi het volgende:
Volgaarne, murp.
Er is al wat geregeld heurquote:
Ik zat te denken aan "Tof met bier en waterlelies". Poëtisch, niet?quote:
En de tieten dan?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan "Tof met bier en waterlelies". Poëtisch, niet?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg Surveillance-Fiets, mijn complimenten voor het goed organiseren van de verkiezing.
Tof met bier en watertieten.quote:
Melktieten?quote:
Bemoei je er niet meequote:
Mag ik jouwes eens voelen?quote:
OMG dies veel leukerquote:
Hij is anders dan de rest.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:54 schreef murp het volgende:
[..]
hele kleine indicatie...
[afbeelding]
Da's emo joh.quote:
Hoezo ter vervanging? Je mag én mijn tieten voelen én we gaan binnenkort een lekkere trio organiserenquote:Op zondag 22 oktober 2006 22:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ik jouwes eens voelen?.
We zouden nog een trio doen samen met Stofje, weet je, maar dingen verlopen soms anders dan je zou denken.
Dus, nu vind ik, dat ik ter vervanging je tieten wel even mag voelen. Hmkay?
Ik kom ook ff langs!quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoezo ter vervanging? Je mag én mijn tieten voelen én we gaan binnenkort een lekkere trio organiseren.
Mwah, dan kijk ik wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:03 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Hou je ook van mannen?
welneequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:58 schreef Chowi het volgende:
JA MAAR IK BEN EEN BREEZAH.
Zo. Enigszins aangepast. Thanks.quote:
Maar die van ons zijn tenminste echtquote:
Mja, álles staat me goed.quote:
Ja lekker puhquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar die van ons zijn tenminste echt![]()
![]()
Nee nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:09 schreef Ludger het volgende:
moderators van fok en hun familieleden zijn uitgesloten van deelname![]()
75 KB (76.298 bytes)quote:
Hemeltjelief, doe toch niet zo kinderachtig.quote:
Ik heb even zo'n avond.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hemeltjelief, doe toch niet zo kinderachtig.
Goed. Als ik je moet helpen met de rits, welke rits dan ook, roep je maar. Okay?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |