wat is dat danquote:
forum moeheid?quote:
Nope niet echt; maar dat jij je hier laat zien moet haast wel betekenen dat er in het huis en de COS echt geen moer meer aan is...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zwaai ook ff mee
Gaat het hier nog ergens over?
Vertel eens wat nieuws!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope niet echt; maar dat jij je hier laat zien moet haast wel betekenen dat er in het huis en de COS echt geen moer meer aan is...
Die staan nu aan, waar moet ik op lettenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:45 schreef Jappie het volgende:
Eej Apie...heb je de streams nou nog gekeken of niet
Nee lullo...het is gvd godgeklaagd dat ik als gerespecteerde oldbie een SC topic moet openenquote:
U kent mij te goed...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope niet echt; maar dat jij je hier laat zien moet haast wel betekenen dat er in het huis en de COS echt geen moer meer aan is...
Nee ivm met die leugendetectortest...maar als ik je goed begrijp is er dus iig niets van te zien of te merken op de streams ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Die staan nu aan, waar moet ik op letten
Ik zie een paar mensen in een slaapkamer babbelen.![]()
Wat een generaliserende opmerking zeg, ik hou het hier gelijk voor gezien!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee lullo...het is gvd godgeklaagd dat ik als gerespecteerde oldbie een SC topic moet openen![]()
Het is de taak van al die wannabees om hier met van alles en nog wat te komen aandraven...zij dienen minstens 50 posts voor het sluiten van het lopende topic al helemaal triggerhappy achter hun PCtje te zitten..![]()
![]()
Dat dus.![]()
quote:
je hebt er geen kracht meer voorquote:
en jij te lui om je auto te maken ?quote:
Ga je je omkleden?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:49 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Wat een generaliserende opmerking zeg, ik hou het hier gelijk voor gezien!![]()
Nope!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zwaai ook ff mee
Gaat het hier nog ergens over?
Zie boven oh meesteres die alle met mij mag doen etcetera etcetera...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:50 schreef Gladys het volgende:
[..]
je hebt er geen kracht meer voorwaarvoor
![]()
![]()
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:49 schreef Joohanna het volgende:
Wat een generaliserende opmerking zeg, ik hou het hier gelijk voor gezien!![]()
Heb je die video van de ADO-doelman al gezien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
oh meesteres die alle met mij mag doen
Whehehe...waarom verbaasd het mij niet dat hij voor de haag uitkompt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je die video van de ADO-doelman al gezien?![]()
Tuurlijk, wie niet?!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Gert het volgende:
Heb je die video van de ADO-doelman al gezien?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |