De student na je geeft geen sjoegenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:18 schreef Chocobo het volgende:
Mijn LCD hangtLeuk gezicht zo plat op de muur,... maaaaar dat brengt me op het volgende. Ik heb een Philips 36cm slaapkamer tv'tje over nu. Kan ik daar iemand een plezier mee doen?
Nee,.... als ik een tv zou krijgen dan wist ik het wel..... helemaal rond die leeftijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De student na je geeft geen sjoegen
Die studenten van tegenwoordig
True true.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... als ik een tv zou krijgen dan wist ik het wel..... helemaal rond die leeftijd![]()
Ach tijden veranderen.... als je ziet wat Noot allemaal aan games en console koopt alleen al
Ik heb zelf een 61 cm Philips tv, een 38 cm erbij nemen is dan onzin omdat ik maar 1 kamer heb. Die tv mag naar iemand die het echt nodig heeft.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De student na je geeft geen sjoegen
Die studenten van tegenwoordig
1 voor aan je voeteneind, 1 voor naast je bedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 61 cm Philips tv, een 38 cm erbij nemen is dan onzin omdat ik maar 1 kamer heb. Die tv mag naar iemand die het echt nodig heeft.
quote:
Wat word die groot danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]Merlijn.................
Groetjes van Jort
[afbeelding]
Whahahahaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef -Struikrover- het volgende:
IK BEN HET ER EVEN NIET MEE EENS JAAAAAAAAAAA!!!!!!![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Een pijnlijke baardquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:04 schreef ChOas het volgende:
Wat... de ... HELL... is dit ? : http://www.youtube.com/watch?v=UlAkOhH9eek
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef -Struikrover- het volgende:
IK BEN HET ER EVEN NIET MEE EENS JAAAAAAAAAAA!!!!!!![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
idee!!! Ik zit op het moment bij Océ en zou in de showroom best een foto op formaat kingsize af kunnen laten drukken!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
WhahahahaZo die is pissig!
Ik maak morgen een foto.. heb via fok een gozer ontmoet die foto's in het groot afdrukt. Dus Jasmijn op A1 formaat straks aan de muur
Willen als de tweede er is ze samen op een grootte canvas foto zetten.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:29 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen lieve gijsjes op deze heerlijke zondag
Ik ga even lekker knuffelen met Daan & Jort
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:44 schreef Atuniel het volgende:
Hier een nieuwe topic kill dan
Ik ga deze hele goeie retro film nog maar eens kijken
Hoe was die film ben wel benieuwd?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren Click gezien , leuke film
http://www.imdb.com/title/tt0389860/
met haar
[afbeelding]
was het wa?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:35 schreef Atuniel het volgende:
Zo dan nu de laatste keer Schumi in de F1 kijken![]()
Wat zijn jullie wezen doen dan?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:22 schreef Magneet het volgende:
mogguh B&A Zaterdag hebben we voor het eerst in maanden Merlijn een middag/avond aan oma overgedragen en hebben we een uitstapje gehad met Miranda der werk. Gisteren lekker de hele dag niks gedaan
Ow dat zuigt zoquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:39 schreef Magneet het volgende:
daarna een culinaire wandeling door Eindhoven oftewel voor, hoofd en nagerecht ieder op een andere lokatie met uitleg over Eindhoven ertussenin.
op zich viel het wel mee. We hadden voor het voor- en hoofdgerecht een uur de tijd dus dat viel wel mee. Ook was er vantevoren al aangegeven of je vlees of vis wilde dus binnen no-time dat we binnen zaten stond het eten al op tafel.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow dat zuigt zo![]()
![]()
hebben dat in Maastricht een keer gehad. Zit je lekker met je drankje moet je het snel opzuipen omdat je naar de volgende lokatie moet
Da`s toch juist niet fijn, ik geniet juist van het rustig aan doen bij etenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
op zich viel het wel mee. We hadden voor het voor- en hoofdgerecht een uur de tijd dus dat viel wel mee. Ook was er vantevoren al aangegeven of je vlees of vis wilde dus binnen no-time dat we binnen zaten stond het eten al op tafel.
Jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Deze al gezien B ?
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2615
Daar lijkt mij niks aanquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:39 schreef Magneet het volgende:
Zaterdagmiddag naar de Dutch Design Academy voor de afstudeerwerken van de designers daar. ( ze leren daar industrieel ontwerpen dus nuttig spul ) en daarna een culinaire wandeling door Eindhoven oftewel voor, hoofd en nagerecht ieder op een andere lokatie met uitleg over Eindhoven ertussenin.
ik ook wel maar voor een keer is dit wel te doen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s toch juist niet fijn, ik geniet juist van het rustig aan doen bij eten
design academy was wel grappig met wat voor een dingen ze aankomen. Er stond een wandelwagen die met het kind meegroeide. Eerst dus een wandelwagen, daarna buggy, driewieler en stepquote:
Je krijgt achievement voor de 3 moeilijksheidslevels, ben benieuwd of je ze dan allemaal krijgt als je gelijk de moeilijkste doet ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja
Ik zeg al.. dit is een klaaarrrr.. dat wil je niet weten gewoon.
Sterker nog.. ik denk dat als je dit opstart, dat je er niet eens klaar voor bent.. dat je echt met je bek open gaat starten.
Zo nu en dan op pauze zetten.. slokje drinken pakken.. peukie roken.. en ff de indrukken laten zakken
kwantakosta ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:05 schreef Magneet het volgende:
http://www.hakhakhak.nl/stepbystep/stepbystepkader.html
dat ding dus
Ja die krijg je dan wel..quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je krijgt achievement voor de 3 moeilijksheidslevels, ben benieuwd of je ze dan allemaal krijgt als je gelijk de moeilijkste doet ?
Al iets gehoord van dimplus, al moeten betalen ? ik nog niet
Wij gebruiken die wandelwagen zo veelvuldig dat ik mij afvraag of hij de status step wel zou kunnen behalen. Maar grappig bedacht.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
design academy was wel grappig met wat voor een dingen ze aankomen. Er stond een wandelwagen die met het kind meegroeide. Eerst dus een wandelwagen, daarna buggy, driewieler en step
hier hetzelfde. DIng was al tweedehands en begint nu echt mankementen te vertonen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wij gebruiken die wandelwagen zo veelvuldig dat ik mij afvraag of hij de status step wel zou kunnen behalen. Maar grappig bedacht.
Ach je haalt het geld er wel uit op die manier tochquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
hier hetzelfde. DIng was al tweedehands en begint nu echt mankementen te vertonen.
absoluutquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ach je haalt het geld er wel uit op die manier toch
Je krijgt de Paypal instructie een paar dagen voor release.... werkt primaquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja die krijg je dan wel..
Ik heb bij de bestelling van CoD3 gevraagd om de acceptgiro van GoW.. ik kreeg een mail terug om te storten ovv klantnummer voor GoW.
En gisteren heb ik gemaild met de vraag waarom ik nog geen paypal bericht heb gekregen voor mn CoD3 bestelling.
Ik vind het iedere keer gekut bij die toko om wat te bestellen hoor!
Een week, daarna word het allemaal weer traag... en dat valt op maar bij niemand gaat een belletje rinkelen... en dan ineens ligt het plat, met als gevolg zeer verbaasde blikkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:13 schreef silver-surfer het volgende:
Hehe ... voor hoelang is dit dan
geloof me, ze doen er genoeg aan hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Een week, daarna word het allemaal weer traag... en dat valt op maar bij niemand gaat een belletje rinkelen... en dan ineens ligt het plat, met als gevolg zeer verbaasde blikken
Ja precies... ik ken geen 1 grote website die zo lang uit de lucht is als Fok.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Een week, daarna word het allemaal weer traag... en dat valt op maar bij niemand gaat een belletje rinkelen... en dan ineens ligt het plat, met als gevolg zeer verbaasde blikken
Ja dat heb ik gemerktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
geloof me, ze doen er genoeg aan hoor.
betaal jij ff het geld voor een paar pro server admin's? die van nu doen het naast hun eigen baan. Voor pro's is er gewoon geen geld.quote:
Bullshit.. een van NL's grootste site's zal non profit zijn zekerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
betaal jij ff het geld voor een paar pro server admin's? die van nu doen het naast hun eigen baan. Voor pro's is er gewoon geen geld.
niet non-profit maar de enige inkomsten zijn die uit reclame en dat is tegenwoordig nu eenmaal niet echt veel. EN wat ze de laatste jaren aan inkomsten hebben gehad is besteed aan hardware wat nog veel harder nodig was. Feit is dat ze inderdaad andere inkomstenbronnen aan moeten breken waar ze ook mee bezig zijn dusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Bullshit.. een van NL's grootste site's zal non profit zijn zeker
Ze moeten een keer hun verantwoording nemen en geld neerleggen, of het anders aanpakken dat ze geld binnen gaan krijgen en dat expenderen aan de juiste resources.
Dit is gewoon een blamage.. nee sorry dit keer ben ik er echt klaar mee ook gewoon.. dat gekut altijd hier!
Tis dat GAM hier is en de Gijsjes, heel FOK kan me verder gestolen worden, word er gestoord van.
Nou ik moet zeggen dat ik aardig door mn games heen ben Gijsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:35 schreef -Struikrover- het volgende:
Ow en B. reageer eens op je mail aub !
Hoe doet een hyves dat dan gijs... dat dat wel goed en proffesioneel uit de grond word gestamptquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:39 schreef Magneet het volgende:
[..]
niet non-profit maar de enige inkomsten zijn die uit reclame en dat is tegenwoordig nu eenmaal niet echt veel. EN wat ze de laatste jaren aan inkomsten hebben gehad is besteed aan hardware wat nog veel harder nodig was. Feit is dat ze inderdaad andere inkomstenbronnen aan moeten breken waar ze ook mee bezig zijn dus
Kan ik je skatboard ff lenen dan? . Kan ik tot 17 nov me vermaken. Zit er helemaal doorheen met m`n gamesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:41 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik aardig door mn games heen ben Gijs
Ik heb PGR3 nog, Gr:aw, table tennis en Tony Hawk American Wasteland.
De rest allemaal verkocht, Graw zou ik ook nog verkopen maar kreeg een bod van 15 euro.. die kan zn bod in zn kont stoppen.
Table tennis speel ik zelf nog regelmatig
van 1 van de mensen die meegeholpen heeft het probleem op te lossen. Was dus weer eens een aanval en daar valt toch redelijk weinig tegen te doen zeker als sommige apparatuur dit niet aankan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:47 schreef JeRa het volgende:
Het was een SYN flood DDoS waarbij de source IP-adressen gespoofed waren, afgewisseld met een ping flood. Hierdoor werd de load balancer enorm traag en werd alles behalve sport.fok.nl en wat andere pagina's onbereikbaar
Het heeft wat tijd gekost om de oorzaak te vinden en toen die eenmaal gevonden was, bleek de huidige load balancer niet in staat de aanval goed af te weren. Daarom moesten er nieuwe machines worden ingezet en goed worden geconfigureerd zodat alles nu weer goed loopt, op links en rechts wat schoonheidsfoutjes na dan
Ja is goed Gijs.. skateboard spellen .. of je vind het heel tof en verslavend, of je vind er niks aan.. dus kijk maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:46 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kan ik je skatboard ff lenen dan? . Kan ik tot 17 nov me vermaken. Zit er helemaal doorheen met m`n games
Dus FOK is gewoon een sitting duckquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
van 1 van de mensen die meegeholpen heeft het probleem op te lossen. Was dus weer eens een aanval en daar valt toch redelijk weinig tegen te doen zeker als sommige apparatuur dit niet aankan.
Kom je het brengen en naar die dikke kijken zaterdag of moet ik het komen halenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja is goed Gijs.. skateboard spellen .. of je vind het heel tof en verslavend, of je vind er niks aan.. dus kijk maar.
Heb je demo al gespeeld van TH? Zo ziet het er dus niet uit.. tis een poort vanaf de Ps2.. maar wel net zo verslavend
Nou komt het maar halen, ik ben Zaterdag alleen met Jasmijn namelijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kom je het brengen en naar die dikke kijken zaterdag of moet ik het komen halen
nog niet iedereen heeft t door denkquote:
Bij elk topic staat nu een vraagteken. Zwaar irritant.quote:
Zal ik Angs ook maar meenemen danquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:15 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou komt het maar halen, ik ben Zaterdag alleen met Jasmijn namelijk![]()
Neem je Tess mee anders
ligt eraan via welke serverquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:34 schreef Quinny het volgende:
[..]
Bij elk topic staat nu een vraagteken. Zwaar irritant.
Ze zijn nu wegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
ligt eraan via welke servernog een bugje ergens op sommige servers
Euh gijs... bedoeling is wel dat ik zelf aan mn rust en gametijd toe komquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zal ik Angs ook maar meenemen dan
wat eten we ?
Ben ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:44 schreef Atuniel het volgende:
Ik wilde eik vanaaf eens MI3 huren.. maar ben zo mol dat ik daar vanaf zie.. iemand m al gezien?
Vandaag op kantoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Moet je niet werken![]()
Ik heb vanavond ook TW btw.. net de MM gebeld.
Jaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:44 schreef Atuniel het volgende:
Ik wilde eik vanaaf eens MI3 huren.. maar ben zo mol dat ik daar vanaf zie.. iemand m al gezien?
Tuurlijk vind ik TW ok.. Tis TWquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:52 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vandaag op kantoor.
TW zal je wel ok vinden.
Vanavond maar weer es verder.
FF roken.
Je hebt zondag ook nogquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Euh gijs... bedoeling is wel dat ik zelf aan mn rust en gametijd toe kom
Een vrouw staat toch bekend om het klagen. Tis gewoon nooit goedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kan jou die vraagtekens nou schelen
forum is weer open, meteen klagen over vraagtekens ook
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een vrouw staat toch bekend om het klagen. Tis gewoon nooit goed
weet ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:20 schreef O-Ren het volgende:
[..]
ben het helemaal met je eens schat
Nee, maar wij hebben deze en ik zweer erbij. Geweldig boek en het klopt ook allemaal wat er in staatquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:49 schreef Atuniel het volgende:
Dit schijnt trouwens een topboek te zijn.. dat je zeg maar beter begrijpt wat een baby je verteld en bedoelt.
Zelfde schrijfster heeft dit jaar ook "de babyfluisteraar" uitgebracht.
Iemand bekend mee?
oei ik groei is 1 van de beste boeken ook op het gebied van koters!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, maar wij hebben deze en ik zweer erbij. Geweldig boek en het klopt ook allemaal wat er in staat
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ParametricSearch-Start;sid=66ND6LKcuO9D-fejv4Z931JLnDL7OotprBA=?Ntk=nl_books&Nty=1&Section=BOOK&Ntt=oei+ik+groei
Ik zal jou eens schoppenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:11 schreef Magneet het volgende:
volgens mij kreeg er een server een schop, nu gaat het weer ok.
Ja, . best wel vergelijkbaar als ik het zo lees danquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Nee, maar wij hebben deze en ik zweer erbij. Geweldig boek en het klopt ook allemaal wat er in staat
Oei ik groei
Oei ik groei gaat over de eerste 10 ( mentale) sprongetjes die de kleine maakt in 20 maanden. Jasmijn zit al bijna op 12 toch ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja, . best wel vergelijkbaar als ik het zo lees dan
Nee gister sprak ik iemand die helemaal vol was van dat ene boek, en nu deel 2 heeft gehaald voor die peuter/kleuter en dat het allemaal heel herkenbaar is en dat je begrijpt wat ze bedoelen en zo. Dat is wel handig..
Jasmijn krijgt nu sinds 2 dagen een beetje humeur, vanmorgen was ze al om 0515 wakker.. eten ging dan wel maar toen meteen van schoot af.. op de grond zitten, toch weer huilen, op schoot willen.. toch ook weer niet.. Misschien terug op bedje leggen, ging ook niet.
Gewoon een beetje dwars en hangerig.. daarbij komt het snot uit dr neusje dus heeft gewoon algeheel een kutgevoelletje denk ik. Grappig wat ik net las in het voorstukje van oei ik groei, herkenbaar dan.. ook maar bestellen dan misschien
Ja, Jasmijn word volgende maand al 1 (quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:26 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oei ik groei gaat over de eerste 10 ( mentale) sprongetjes die de kleine maakt in 20 maanden. Jasmijn zit al bijna op 12 toch ?
Gewoon de babyphone uitzetten danquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:28 schreef Magneet het volgende:
Merlijn vond het trouwens 2 nachten geleden midden in de nacht tijd om maar te gaan spelen in bed![]()
ik heb het gemerkt hoor.
Gijs die kneuter slaapt nog steeds tussen Miranda en mij inquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gewoon de babyphone uitzetten dan
Waatttt?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs die kneuter slaapt nog steeds tussen Miranda en mij in
yup, is zo gegroeid en we houden het zo. Ik weet dat er een hoog risico aan vastzit maar sinds hij tussen ons in ligt lig ik doodstil in bedquote:
Leuk is dat he.. aan de ene kant.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:35 schreef Magneet het volgende:
Had ik al gezegd dat Merlijn nu eindelijk echt doet kruipen? Hij deed in het verleden wel ooit pogingen maar nu lukt het echt.
Ik ga er ook niks over zeggen Gijs.. dat bepalen jullie gewoon wat goed is en wat niet. Ben alleen blij dat Jasmijn in dr eigen bed slaapt, want die snachts ook nog wel eens te spelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:36 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, is zo gegroeid en we houden het zo. Ik weet dat er een hoog risico aan vastzit maar sinds hij tussen ons in ligt lig ik doodstil in bed
OMFGquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
Gijs die kneuter slaapt nog steeds tussen Miranda en mij in
hij tijgert wel al ruim 1 1/2 maan overal naartoe dus een beetje gewend waren we alquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Leuk is dat he.. aan de ene kant.
Vind het zo'n overgang van.. nou ja eerst zitten ze op schoot, of jij zet/legt ze ergens neer.. en dan inene bepalen ze zelf wel waar ze heen gaan. Dat is zo maf.. ja het hoort zo, maar nu al begint het afstand nemen, ach zo voel ik dat dan een beetjeof eigenlijk
![]()
Hoe oud istie nu dan gijs. Die nacht voeding moet er toch allang af zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef Magneet het volgende:
Hij heeft het tot nu toe niet eerder geflikt gehad. Aan een kant is het ook wel weer makkelijk aangezien hij snachts nog minimaal 1 keer komt voor te drinken bij randa ( daar is het ook uit ontstaan, Randa was zo moe dat ze in slaap viel tijdens het voeden)
nachtvoeding staat geen tijd op wanneer die weg moet zijn, is bij ieder kind verschillend. Er zijn er die met 2 jaar nog snachts een fles moeten ( dat lijkt me helemaal een ramp maar dat terzijde ) Merlijn heeft nooit een speen gepikt dus we hebben er ook geen meer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:44 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hoe oud istie nu dan gijs. Die nacht voeding moet er toch allang af zijn
Tess kwam ook iedere keer nog om 3uur maar dat bleek een gewoonte, ze had helemaal geen honger . Hebben haar 3 nachten de speen gegeven en daarna sliep ze door
Merlijn heeft vanaf het begin dus het tegenovergestelde. Als hij moe is moet hij echt bij ons in slaap vallen ( paar keer al > 1 uur in bed laten huilen maar geen sjoege ) terwijl ze hem bij het kdv gewoon in bed leggen zonder problemen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:46 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb nog geen 1x met Jasmijn geslapen.
Toen ze heel klein was was ik gewoon bang dat ik op dr zou gaan liggen.. of dat ze zelf niet goed en veilig zou liggen in het grootte bed.
En nu slaapt ze ook gewoon echt nooit ergens anders als in dr eigen bed. Ze zal echt niet beneden in slaap vallen, laat staan bij papa.. dat is gewoon feesten dan
He dammit.. nu mis ik r.
Gijs, straks gaat het allemaal mnog veel sneller maar de leuke dingen zouden wel veel langzamer mogen gaan ja. De klote dingen kunnen natuurlijk niet snel genoeg gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Het gaat idd wel allemaal te snel hey. Tess probeert allemaal al te staan als je er vast hebt. Rolt ook al van der buik op der rug
Yep.. gaat heel hard Gijs.. begin maar vast met loslatenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Het gaat idd wel allemaal te snel hey. Tess probeert allemaal al te staan als je er vast hebt. Rolt ook al van der buik op der rug
hahahahahahaquote:
Tess moet ook bij ons in slaap vallen hoor .Madam moet in slaap gesust worden !!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
Merlijn heeft vanaf het begin dus het tegenovergestelde. Als hij moe is moet hij echt bij ons in slaap vallen ( paar keer al > 1 uur in bed laten huilen maar geen sjoege ) terwijl ze hem bij het kdv gewoon in bed leggen zonder problemen.
word wel lachen bij jullie, je hebt de kans dat je een negertje krijgt met blond haar ( heb ik ooit gezien )quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:49 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hahahahahaha![]()
![]()
nee idd![]()
maar vind dit wel leuker om te lezen
Als meneer diep genoeg slaapt leg ik hem ook wel eens weg. Maar als hij ook maar een beetje niet ver genoeg weg is staat ( ja staat ) hij binnen de seconde aan de rand van zijn bed te huilen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:50 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Tess moet ook bij ons in slaap vallen hoor .Madam moet in slaap gesust worden !!
Anders blijft ze gewoon huilen. Maar meestal slaapt ze na 10/15 minuten en kan ze naar der eigen bed
PROEST... wel lachen bij jullie ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
word wel lachen bij jullie, je hebt de kans dat je een negertje krijgt met blond haar ( heb ik ooit gezien )
gaat alles goed met je kuiken Gijs?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:50 schreef Atuniel het volgende:
We hebben er gelukkig wel een tweede ledikant bij, we mogen alles nog een keer dunnetjes overdoen
Staat ookquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
Als meneer diep genoeg slaapt leg ik hem ook wel eens weg. Maar als hij ook maar een beetje niet ver genoeg weg is staat ( ja staat ) hij binnen de seconde aan de rand van zijn bed te huilen.
Chickquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef QueenR het volgende:
hoi allemaal!
Weer terug van Italie en omdat strol erom vroeg een link naar foto's http://homepage.mac.com/riannell/PhotoAlbum2.html
geweldige topictitel weer trouwensen heerlijk om over al die ukkies te lezen
Als jezelf 'snacht dorst hebt ga je toch ook even wat drinkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:46 schreef Magneet het volgende:
[..]
nachtvoeding staat geen tijd op wanneer die weg moet zijn, is bij ieder kind verschillend. Er zijn er die met 2 jaar nog snachts een fles moeten ( dat lijkt me helemaal een ramp maar dat terzijde ) Merlijn heeft nooit een speen gepikt dus we hebben er ook geen meer.
Jawel.. ze heeft wat meer last van dr banden eigenlijk..althans deze week gaat het wel, maar vorige week had ze echt steeds opstart problemen als ze opstond. Voor de rest prima.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:51 schreef Magneet het volgende:
[..]
gaat alles goed met je kuiken Gijs?
Ja Jasmijntje ook.. en staan aan de bank, staan aan tafel, maar niet staan in bed of box. Niet gek op staan kijken als dat morgen is hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:53 schreef Magneet het volgende:
[..]als je zijn handjes vasthoud doet hij ook al een beetje lopen
GIJSquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
word wel lachen bij jullie, je hebt de kans dat je een negertje krijgt met blond haar ( heb ik ooit gezien )
quote:
Ja, maar dan nogquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
moest ook ff 2x lezen hahahahaha
volgens mij bedoeld ze daarmee haan
Ja dooohhhquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
moest ook ff 2x lezen hahahahaha
volgens mij bedoeld ze daarmee haan
Ja duuuuuhhhhhhhhquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:00 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Chick is kuiken/kip synoniem voor vrouwvlees
Rooster is haan synoniem voor manvlees.
bank, tafel, benen, stoelen, hekje naar de gang aka alles waaraan meneer zich maar op kan trekken. Die loopt binnen no-time gokken we. Hij heeft ook al een poging gedaan achter zijn loopauto aan te lopenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:56 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja Jasmijntje ook.. en staan aan de bank, staan aan tafel, maar niet staan in bed of box. Niet gek op staan kijken als dat morgen is hoor
Combi maaktquote:
Nee en dat houden we zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:02 schreef Atuniel het volgende:
Over haantjes gesproken trouwens, weet cho al dat fok weer up is?
Mooi hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
bank, tafel, benen, stoelen, hekje naar de gang aka alles waaraan meneer zich maar op kan trekken. Die loopt binnen no-time gokken we. Hij heeft ook al een poging gedaan achter zijn loopauto aan te lopen
das meer een kip hoor of eik een twijfelgevalquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:02 schreef Atuniel het volgende:
Over haantjes gesproken trouwens, weet cho al dat fok weer up is?
Goed gevondenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:03 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Combi maakt
Tess vind die demofilm van Vivi pinata helemaal geweldig hey, kan ze naar blijven kijken
al een tijdjequote:
Das mooi minder als het zo moeizaam gaat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
al een tijdjemaar we kijken het nog ff aan dit jaar.... en dan gaan we misschien ff een sperm count doen ofzo
![]()
Jullie waren er toch nog niet bewust prikkend mee bezigquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
al een tijdjemaar we kijken het nog ff aan dit jaar.... en dan gaan we misschien ff een sperm count doen ofzo
![]()
ach.... het heeft ook zo zn voordelenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:06 schreef Magneet het volgende:
[..]
Das mooi minder als het zo moeizaam gaat.
Wie zegt dat het niet aan haar ligt Gijsquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
![]()
ik prik wel bewustquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:06 schreef Quinny het volgende:
[..]
Jullie waren er toch nog niet bewust prikkend mee bezig![]()
daarom..... we kijken t ook wel aan, maar als je zo die kids om je heen ziet begint het wel te kriebelen hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wie zegt dat het niet aan haar ligt Gijs
Ach, gemiddeld is een jaar he Gijs... vergeet dat niet.. Jasmijn duurde anderhalf jaar, en toen gaven we het op om onze best er voor te doen.. en plop!
quote:
Ik weet het Gijs.. kan soms heel frusterend zijn als je een grootte kinderwens hebt... het gevoel van dat het dan compleet zou zijn ofzo had ik zelf. Maar meer als je best kan je ook niet doenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
daarom..... we kijken t ook wel aan, maar als je zo die kids om je heen ziet begint het wel te kriebelen hoor![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Das technisch gezien de verkeerde![]()
![]()
ik heb een lenige vrouwquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
![]()
die heeft nog niet door dat we weer online zijn EN heeft vakantie geloof ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:27 schreef Fliepke het volgende:
Strolie, pik. Kijk eens in het tooltje
ik doe heel erg mn bestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:11 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik weet het Gijs.. kan soms heel frusterend zijn als je een grootte kinderwens hebt... het gevoel van dat het dan compleet zou zijn ofzo had ik zelf. Maar meer als je best kan je ook niet doen
Succes er mee Gijs.. als het mag komt het welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik doe heel erg mn bestach... we zien t wel
![]()
zag gisteren een plaatje van een bodybuild chick die anabolen gebruiktequote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef Quinny het volgende:
Volgens mij is Brown nu de anatomie van het vrouwelijke geslachts orgaan aan het bestuderen
Kan ze d'r urethra in d'r nek leggen ofzo?quote:
moet je es vragen aan dr.... zie je dr pissen uit dr nekquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kan ze d'r urethra in d'r nek leggen ofzo?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:32 schreef Quinny het volgende:
[..]
Kan ze d'r urethra in d'r nek leggen ofzo?
en jij bentquote:
GIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJSSSSSSSSSSquote:
Leuke grap man!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en jij bent
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS alles goed met je pik?
jammerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
GIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJSSSSSSSSSS
Lang niet gesproken man!!
Alles goed met je? Met je vrouw ook?
Binnenkort gamen we weer met z'n allen
nee.... jij trekt volle zalenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Leuke grap man!!
Morgen spinnen?![]()
whahahahahahaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:12 schreef Atuniel het volgende:
[..]
![]()
dat mis ik dus altijd als dat kut fok down is..... dat droge van die Bquote:
Ja goed donkere vriendquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat mis ik dus altijd als dat kut fok down is..... dat droge van die B![]()
hoest gijs?
Rainbow Six b fd[... k vegasmpop;' 16 novemberdcd _ O_quote:
Brown:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rainbow Six b fd[... k vegasmpop;' 16 novemberdcd _ O_
groet,.... sjo en efjreg jort
Gamesquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:07 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Brown:de hele middag hebben we het gered om niet over games te praten
en deze ezel verpest t weer
Brown:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GamesHet is een passie Gijs.....
Ik zal je eens iets heerlijks geven !quote:
NOOT !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes.
Dat zeg je de hele week al....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je eens iets heerlijks geven !
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:25 schreef Chocobo het volgende:
Tering
http://www.apple.com/trailers/wb/300/hd/
Ik ben jaloers gijsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 03:00 schreef kepler het volgende:
even snel een berichtje vanuit JapanEcht een cultuurschok maar supertof hier! Dadelijk door Kyoto fietsen (aan beide kanten van de weg en op de stoep is normaal) en een paar oude tempels/shrines bekijken. Electronica is flink goedkoper hier en voor de DS Lite betaal je 110 euro (ongeveer) en de iPods zijn ook te betalen.
Morgen naar Tokyo en eens kijken wat daar is te beleven![]()
Dinsdag weer terug naar Nederland....
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:46 schreef Atuniel het volgende:
Ss...sss....ssstruik.... cccccheck dan es
Da`s idd 1 van de mindere dingen aan kinderenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:17 schreef Magneet het volgende:
Lekker hoor dat uitslapen O-Ren zou ik ook wel weer een keer willen
Ik mis het eigenlijk niet..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s idd 1 van de mindere dingen aan kinderen
Hej.....een pluisje.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:39 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik mis het eigenlijk niet..
Zaterdag ochtend mag ik uitslapen, maar hoe ik het ook probeer om een uur of 0830 word ik wakker omdat ik Jasmijn beneden hoor spelen ofzo, en dan wil ik er gewoon uit. Ik wil haar dan gewoon weer meemaken
Ook al heb ik sochtens nog wel eens koppijn van het flesje wijn van de avond er voor
Ik kan normaal ook nooit uitslapen.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:17 schreef Magneet het volgende:
Lekker hoor dat uitslapen O-Ren zou ik ook wel weer een keer willen
Hoe laat kom je nou piemel?quote:
Bel wel als ik wegrij dan heb je nog 40 min een uur om thuis te komenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:07 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hoe laat kom je nou piemel?
Dat ik ff weet dat ik niet op dat moment een wandelingetje aan het maken ben ofzo met Jasmijn.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:06 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Eeuuhh.. NIKS ZEGGEN NIKS ZEGGEN..!!!
Euuh.,... EEN KIP?!!!
Kwam je met Tessje en Ange?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Verwacht dat we rond een uurtje of 1 wegrijden
Regel ff dat Gijsje die CoD2 opstuurt naar jou dan neem ik `m zaterdag mee. Laat ik MotoGP wel bij jouw achter of zien jullie elkaar niet vaak?quote:
Ja ik zie hem het weekend er op weer .. maar ik weet niet of die deal doorgaat hoor. (ik denk wel dat hij het doet)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Regel ff dat Gijsje die CoD2 opstuurt naar jou dan neem ik `m zaterdag mee. Laat ik MotoGP wel bij jouw achter of zien jullie elkaar niet vaak?
Helaas gijs, wij moeten zondag van een verjaardag feest van een vriend van ons dus dat gaat niet !quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:59 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja ik zie hem het weekend er op weer .. maar ik weet niet of die deal doorgaat hoor. (ik denk wel dat hij het doet)
Hee nu word ik even heel vervelend.. Tam die gaat na dr werk meteen 2 uur rijlessen nemen (Maandag rijexamen) misschien handiger om voor de Zondag dan af te spreken? Of wil je mn vrouw niet zien
Muziek en setting +10quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:46 schreef Atuniel het volgende:
Ss...sss....ssstruik.... cccccheck dan es
AAAAAAAAAAAHHHHquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
We hebben twee nieuwe katjes bij ons thuis en dus is het tijd voor kattenspam!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De lichte heet Evi, de donkere heet Suzy
Nou laat pas dus dan houden we standaard gewoon aanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Helaas gijs, wij moeten zondag van een verjaardag feest van een vriend van ons dus dat gaat niet !
Maar hoelaat is Tam terug dan want dan kunnen we misschien wat later komen ?
Dreumesmelk van Nestle vinden Daan en Jort erg lekker..... ! Als melk niet lukt moet je dat eens proberen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:10 schreef Atuniel het volgende:
Jasmijn mag op de gewone melk zo
Tis al zon grootte meid
Denk dat het wel werkt hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dreumesmelk van Nestle vinden Daan en Jort erg lekker..... ! Als melk niet lukt moet je dat eens proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |