De student na je geeft geen sjoegenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:18 schreef Chocobo het volgende:
Mijn LCD hangtLeuk gezicht zo plat op de muur,... maaaaar dat brengt me op het volgende. Ik heb een Philips 36cm slaapkamer tv'tje over nu. Kan ik daar iemand een plezier mee doen?
Nee,.... als ik een tv zou krijgen dan wist ik het wel..... helemaal rond die leeftijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De student na je geeft geen sjoegen
Die studenten van tegenwoordig
True true.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,.... als ik een tv zou krijgen dan wist ik het wel..... helemaal rond die leeftijd![]()
Ach tijden veranderen.... als je ziet wat Noot allemaal aan games en console koopt alleen al
Ik heb zelf een 61 cm Philips tv, een 38 cm erbij nemen is dan onzin omdat ik maar 1 kamer heb. Die tv mag naar iemand die het echt nodig heeft.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De student na je geeft geen sjoegen
Die studenten van tegenwoordig
1 voor aan je voeteneind, 1 voor naast je bedquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 61 cm Philips tv, een 38 cm erbij nemen is dan onzin omdat ik maar 1 kamer heb. Die tv mag naar iemand die het echt nodig heeft.
quote:
Wat word die groot danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]Merlijn.................
Groetjes van Jort
[afbeelding]
Whahahahaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef -Struikrover- het volgende:
IK BEN HET ER EVEN NIET MEE EENS JAAAAAAAAAAA!!!!!!![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Een pijnlijke baardquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:04 schreef ChOas het volgende:
Wat... de ... HELL... is dit ? : http://www.youtube.com/watch?v=UlAkOhH9eek
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:39 schreef -Struikrover- het volgende:
IK BEN HET ER EVEN NIET MEE EENS JAAAAAAAAAAA!!!!!!![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
idee!!! Ik zit op het moment bij Océ en zou in de showroom best een foto op formaat kingsize af kunnen laten drukken!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:20 schreef Atuniel het volgende:
[..]
WhahahahaZo die is pissig!
Ik maak morgen een foto.. heb via fok een gozer ontmoet die foto's in het groot afdrukt. Dus Jasmijn op A1 formaat straks aan de muur
Willen als de tweede er is ze samen op een grootte canvas foto zetten.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:29 schreef O-Ren het volgende:
Goedemorgen lieve gijsjes op deze heerlijke zondag
Ik ga even lekker knuffelen met Daan & Jort
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:44 schreef Atuniel het volgende:
Hier een nieuwe topic kill dan
Ik ga deze hele goeie retro film nog maar eens kijken
Hoe was die film ben wel benieuwd?quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:08 schreef -Struikrover- het volgende:
Gisteren Click gezien , leuke film
http://www.imdb.com/title/tt0389860/
met haar
[afbeelding]
was het wa?quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:35 schreef Atuniel het volgende:
Zo dan nu de laatste keer Schumi in de F1 kijken![]()
Wat zijn jullie wezen doen dan?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:22 schreef Magneet het volgende:
mogguh B&A Zaterdag hebben we voor het eerst in maanden Merlijn een middag/avond aan oma overgedragen en hebben we een uitstapje gehad met Miranda der werk. Gisteren lekker de hele dag niks gedaan
Ow dat zuigt zoquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:39 schreef Magneet het volgende:
daarna een culinaire wandeling door Eindhoven oftewel voor, hoofd en nagerecht ieder op een andere lokatie met uitleg over Eindhoven ertussenin.
op zich viel het wel mee. We hadden voor het voor- en hoofdgerecht een uur de tijd dus dat viel wel mee. Ook was er vantevoren al aangegeven of je vlees of vis wilde dus binnen no-time dat we binnen zaten stond het eten al op tafel.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ow dat zuigt zo![]()
![]()
hebben dat in Maastricht een keer gehad. Zit je lekker met je drankje moet je het snel opzuipen omdat je naar de volgende lokatie moet
Da`s toch juist niet fijn, ik geniet juist van het rustig aan doen bij etenquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:44 schreef Magneet het volgende:
[..]
op zich viel het wel mee. We hadden voor het voor- en hoofdgerecht een uur de tijd dus dat viel wel mee. Ook was er vantevoren al aangegeven of je vlees of vis wilde dus binnen no-time dat we binnen zaten stond het eten al op tafel.
Jaquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:38 schreef -Struikrover- het volgende:
Deze al gezien B ?
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=2615
Daar lijkt mij niks aanquote:Op maandag 23 oktober 2006 09:39 schreef Magneet het volgende:
Zaterdagmiddag naar de Dutch Design Academy voor de afstudeerwerken van de designers daar. ( ze leren daar industrieel ontwerpen dus nuttig spul ) en daarna een culinaire wandeling door Eindhoven oftewel voor, hoofd en nagerecht ieder op een andere lokatie met uitleg over Eindhoven ertussenin.
ik ook wel maar voor een keer is dit wel te doen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s toch juist niet fijn, ik geniet juist van het rustig aan doen bij eten
design academy was wel grappig met wat voor een dingen ze aankomen. Er stond een wandelwagen die met het kind meegroeide. Eerst dus een wandelwagen, daarna buggy, driewieler en stepquote:
Je krijgt achievement voor de 3 moeilijksheidslevels, ben benieuwd of je ze dan allemaal krijgt als je gelijk de moeilijkste doet ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja
Ik zeg al.. dit is een klaaarrrr.. dat wil je niet weten gewoon.
Sterker nog.. ik denk dat als je dit opstart, dat je er niet eens klaar voor bent.. dat je echt met je bek open gaat starten.
Zo nu en dan op pauze zetten.. slokje drinken pakken.. peukie roken.. en ff de indrukken laten zakken
kwantakosta ?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:05 schreef Magneet het volgende:
http://www.hakhakhak.nl/stepbystep/stepbystepkader.html
dat ding dus
Ja die krijg je dan wel..quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:05 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Je krijgt achievement voor de 3 moeilijksheidslevels, ben benieuwd of je ze dan allemaal krijgt als je gelijk de moeilijkste doet ?
Al iets gehoord van dimplus, al moeten betalen ? ik nog niet
Wij gebruiken die wandelwagen zo veelvuldig dat ik mij afvraag of hij de status step wel zou kunnen behalen. Maar grappig bedacht.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
design academy was wel grappig met wat voor een dingen ze aankomen. Er stond een wandelwagen die met het kind meegroeide. Eerst dus een wandelwagen, daarna buggy, driewieler en step
hier hetzelfde. DIng was al tweedehands en begint nu echt mankementen te vertonen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wij gebruiken die wandelwagen zo veelvuldig dat ik mij afvraag of hij de status step wel zou kunnen behalen. Maar grappig bedacht.
Ach je haalt het geld er wel uit op die manier tochquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:24 schreef Magneet het volgende:
[..]
hier hetzelfde. DIng was al tweedehands en begint nu echt mankementen te vertonen.
absoluutquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:26 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ach je haalt het geld er wel uit op die manier toch
Je krijgt de Paypal instructie een paar dagen voor release.... werkt primaquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:21 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja die krijg je dan wel..
Ik heb bij de bestelling van CoD3 gevraagd om de acceptgiro van GoW.. ik kreeg een mail terug om te storten ovv klantnummer voor GoW.
En gisteren heb ik gemaild met de vraag waarom ik nog geen paypal bericht heb gekregen voor mn CoD3 bestelling.
Ik vind het iedere keer gekut bij die toko om wat te bestellen hoor!
Een week, daarna word het allemaal weer traag... en dat valt op maar bij niemand gaat een belletje rinkelen... en dan ineens ligt het plat, met als gevolg zeer verbaasde blikkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:13 schreef silver-surfer het volgende:
Hehe ... voor hoelang is dit dan
geloof me, ze doen er genoeg aan hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Een week, daarna word het allemaal weer traag... en dat valt op maar bij niemand gaat een belletje rinkelen... en dan ineens ligt het plat, met als gevolg zeer verbaasde blikken
Ja precies... ik ken geen 1 grote website die zo lang uit de lucht is als Fok.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:17 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Een week, daarna word het allemaal weer traag... en dat valt op maar bij niemand gaat een belletje rinkelen... en dan ineens ligt het plat, met als gevolg zeer verbaasde blikken
Ja dat heb ik gemerktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
geloof me, ze doen er genoeg aan hoor.
betaal jij ff het geld voor een paar pro server admin's? die van nu doen het naast hun eigen baan. Voor pro's is er gewoon geen geld.quote:
Bullshit.. een van NL's grootste site's zal non profit zijn zekerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
betaal jij ff het geld voor een paar pro server admin's? die van nu doen het naast hun eigen baan. Voor pro's is er gewoon geen geld.
niet non-profit maar de enige inkomsten zijn die uit reclame en dat is tegenwoordig nu eenmaal niet echt veel. EN wat ze de laatste jaren aan inkomsten hebben gehad is besteed aan hardware wat nog veel harder nodig was. Feit is dat ze inderdaad andere inkomstenbronnen aan moeten breken waar ze ook mee bezig zijn dusquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:37 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Bullshit.. een van NL's grootste site's zal non profit zijn zeker
Ze moeten een keer hun verantwoording nemen en geld neerleggen, of het anders aanpakken dat ze geld binnen gaan krijgen en dat expenderen aan de juiste resources.
Dit is gewoon een blamage.. nee sorry dit keer ben ik er echt klaar mee ook gewoon.. dat gekut altijd hier!
Tis dat GAM hier is en de Gijsjes, heel FOK kan me verder gestolen worden, word er gestoord van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |