Tof, net God weet hoeveel ICRm bakken okergeel gemaakt, nou moeten de Koplopers BLAUW worden om de herkenbaarheid te vergrotenquote:De herkenbaarheid tussen de eerste en de tweede klasse wordt vergroot door consequent de kleuren rood (eerste klasse) en blauw (tweede klasse) toe te passen in het interieur.
moauwquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
jankebalk, dan had je toch over Amf gekund? Was er iig een stuk minder aan de hand geweest
Als trein?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 23:27 schreef Wadloper het volgende:
DH-2 3224 heeft als trein vanuit Baflo gereden
Klopt, dat deed ik met mn OV jaarkaart. Door heel nederland met de busquote:Op zondag 22 oktober 2006 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
bus rijdn schijnt ook best tof te zijn
Dat deed ik, het ging juist goed tot aan Amersfoortquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
jankebalk, dan had je toch over Amf gekund? Was er iig een stuk minder aan de hand geweest
Dank jequote:Op zondag 22 oktober 2006 09:53 schreef vw_caddy het volgende:
Mooie foto's wadloper.Donderdag stonden de drie GTW's op het middenspoor te wachten voor het rooie voor een rit naar Nieuweschans. De hele trein echt stampvol met Voith-personeel.
Hehe, die hangt wel erg scheefquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat deed ik, het ging juist goed tot aan Amersfoort
Btw, laatst een ongelukje gebeurd in Tilburg?Bord hangt helemaal scheef...
[afbeelding]
haha, ik denk: "hé in tilburg hangt ook zo'n bord er een beetje scheef bij"quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat deed ik, het ging juist goed tot aan Amersfoort
Btw, laatst een ongelukje gebeurd in Tilburg?Bord hangt helemaal scheef...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |