dan ben ik wel een half uur te vroeg op m'n werk aankomende week!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:21 schreef Judas_ het volgende:
Zulle we de klok nu al vooruit zetten.
Dan zitten die kerkgangers ineens een uur te vroeg in de kroeg !quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef Judas_ het volgende:
Nou dat kunnen we toch evntjes mooi dan terug draaien..
leuk als grapje de kerklok een uur vooruit zetten..![]()
Dat kan ik oplossen, we zetten de klok op je werk gewoon een paar uur terug, dan kun je uitslapenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
dan ben ik wel een half uur te vroeg op m'n werk aankomende week!![]()
dus...
als ik em daarná nou nog zo'n 3 kwart dag zélf voor zet, ben ik er ook!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:34 schreef defender het volgende:
[..]
Dat kan ik oplossen, we zetten de klok op je werk gewoon een paar uur terug, dan kun je uitslapen
lolquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:46 schreef defender het volgende:
He opletten ! Je hebt een naamtopic !
Ehm......maar dan raakt je biologische klokje in de warquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:44 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
als ik em daarná nou nog zo'n 3 kwart dag zélf voor zet, ben ik er ook!![]()
![]()
![]()
![]()
WOwquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:55 schreef glasbak het volgende:*zingt 'op een onbewoond eiheiheiland"
Dem... er zijn er nog 70miljoen die dat hier zingen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:55 schreef glasbak het volgende:*zingt 'op een onbewoond eiheiheiland"
Dem... er zijn er nog 70miljoen die dat hier zingen
hobjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
WOw![]()
Glassiestuur nou eens een leuke foto van hoe joe woont...
Tssk... Toendertijd bestond je nog niet eens.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:23 schreef Q. het volgende:
Toch wel tof, al die immer lurkende cubbers.
lekker tochquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:23 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
hobjeik was in slaap gevallen vannacht, ja de zin klinkt raar maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |