Er hoort een bitterballen smiley te komenquote:
Ja!!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 18:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er hoort een bitterballen smiley te komen
Moet je maar niet emigreren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:47 schreef Faithy het volgende:
Oh, ik lust ook wel een bitterbal.
Of 100.
God, wat mis ik die.
Woon je nog steeds daar? Ja Karsten neemt iedere keer dat soort dingen mee van hier. Allemaal vriesspulquote:Op donderdag 20 februari 2025 18:18 schreef Faithy het volgende:
Nou ja, nu zijn ze als we in Nederland zijn wel extra lekker natuurlijk.
En als we ooit weer een keuken hebben ga ik gewoon ladingen zelf maken.
We wonen inmiddels 2 jaar in Portugal! Begonnen aan de kust bij Porto, en nu in het binnenland op de rand van de bergen!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 22:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Woon je nog steeds daar? Ja Karsten neemt iedere keer dat soort dingen mee van hier. Allemaal vriesspul
Oooooooh beterder. Heerlijk, iig beter weerquote:Op zondag 23 februari 2025 19:58 schreef Faithy het volgende:
[..]
We wonen inmiddels 2 jaar in Portugal! Begonnen aan de kust bij Porto, en nu in het binnenland op de rand van de bergen!
Zeker! Over het algemeen wel! We zitten vrij centraal in / op de rand van de bergen, dus we hebben nog wel seizoenen en zelfs nachtvorst in januari en soms februari, maar tussen juni en oktober nagenoeg droog, lekker warm, en als de zon er een keer is in de winter, is het overdag meteen lekker. Onze olijfboomgaard en fruitbomen doen het iig goed!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oooooooh beterder. Heerlijk, iig beter weer
Ja lekker, workaround gevonden na al die kankershit. Is ff wennen. Maar dit leven bevalt me ook welquote:Op woensdag 5 maart 2025 10:47 schreef Faithy het volgende:
[..]
Zeker! Over het algemeen wel! We zitten vrij centraal in / op de rand van de bergen, dus we hebben nog wel seizoenen en zelfs nachtvorst in januari en soms februari, maar tussen juni en oktober nagenoeg droog, lekker warm, en als de zon er een keer is in de winter, is het overdag meteen lekker. Onze olijfboomgaard en fruitbomen doen het iig goed!
Na 12 jaar bijna geen vitamine D in Engeland is dit toch wel een stuk beter voor de gesteldheid!
Hoe is't met u?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |