Tomas Sivok (rond de 3mil)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand die nog een goede VM weet?
ga jij eens snel de engelse versie spelenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef Knoekie het volgende:
Postma is wel erg overreeted in het spel zeg
Fredy Guarin, altijd halenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
PSV is underreeted, dus de goede psv spelers heb ik wat geupgrade. Alex, Gomes, Kone...het is elk jaar weer zo dat Ajax erg overrated is en PSV erg underrated en dat daardoor geen realistishce situatie ontstaat. AZ moet ook wat geupgrade, met name Schaars, De Zeeuw, De Cler, Arveladzes finishing...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:51 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
![]()
Is PSV bij iedereen zo nep? ze staan 11e na 22wedstrijden![]()
Hoe doe je dat nou precies? Onder 'verbonden spelers' staat 'speler' en het pijltje is donker dus ik kan ook niemand selecteren ofzo...quote:Als je iemand als begeleider wil instellen, dan kun je dat doen bij (in NL) spelerscommunicatie, onderin kun je bij de speler die je wil laten begeleiden door 'n ander dat instellen. Leuke optie trouwens
Ja die gozer zag ik op t ek onder 21 in Portugal, echt supertalent in het echt.quote:
Heb hetzelfde ook gedaan. kreeg mn team niet meer aan de praat, schakel over op standaard 4-4-2 en voila, ik win weer. Die 4-4-2 taktiek lijkt echt beetje te goed te zijn, ik zie eigenlijk geen reden om zelf te gaan prutsen aan taktiek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
't Gaat echt bagger met mij (Man Utd), sta op 't moment 9e maar tegen de grote ploegen speel ik redelijke resultaten. Enkele mannen, v.d. Sar en Vidic voorop, hebben hun vertrouwen in me verloren.
M'n 4-2-3-1 formatie wil blijkbaar niet aanslaan, dus maar naar standaard 4-4-2 overgeschakeld. Wel risicovol tegen klassementsleider Liverpool, maar ik weet met aardig voetbal 'n 1-0 overwinning te behalen. Defour voetbalt al heel volwassen, 'n aanrader
Inderdaad. Ik zat ook uren aan te klooien met mijn eigen 4-2-3-1-tactiek, wat maar niet echt goed voetbal opleverde. Toen heb ik ook maar eens de standaard 4-4-2 geprobeerd en het ging meteen veel beter.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:55 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Heb hetzelfde ook gedaan. kreeg mn team niet meer aan de praat, schakel over op standaard 4-4-2 en voila, ik win weer. Die 4-4-2 taktiek lijkt echt beetje te goed te zijn, ik zie eigenlijk geen reden om zelf te gaan prutsen aan taktiek.
ja, tis moeilijker gewordenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:18 schreef MakaveliTheDon het volgende:
wat een KUT spel. hiervoor weer maanden zitten wachten.. hopeloos met de beste talenten uit brazilie verliezen van pipo Adikalolous en Papo Jakilovus van AEK
Hij is wel gewoon te koop hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:26 schreef VinnieJones het volgende:
spelen jullie de demo of full version.. want hij is nog nergens te 'koop'
Voor als je het nog niet hebt: zet zijn elftalstatus op 'heeft geen meerwaarde' en zet hem verder op de transferlijst. Als ie eenmaal door heeft dat ie ongewenst is, is ie eerder geneigd weg te gaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:25 schreef Knoekie het volgende:
Bah, ik kan Huysegems en De Ceulear verpatsen voor vele miljoenen maar Charisteas voor 1 miljoen weg lukt niet Komen er een stuk of 20 clubs, maar nee, hij heeft het naar zijn zin, en wil absoluut niet weg.
Ik heb alles al gedaan. Zelfs 2 weken boete gegeven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Voor als je het nog niet hebt: zet zijn elftalstatus op 'heeft geen meerwaarde' en zet hem verder op de transferlijst. Als ie eenmaal door heeft dat ie ongewenst is, is ie eerder geneigd weg te gaan.
Hij was bij voorbaat al ongewenstquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Voor als je het nog niet hebt: zet zijn elftalstatus op 'heeft geen meerwaarde' en zet hem verder op de transferlijst. Als ie eenmaal door heeft dat ie ongewenst is, is ie eerder geneigd weg te gaan.
Mijn assistent vind het niks.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:44 schreef MrMoon het volgende:
teeveepee...
Iemand Ogbuke al geprobeerd te halen?
nee ik heb deel 1 en 2 nog niet gelezen dus geen idee of ie al genoemd is
Ik haalde in 06 altijd van die transfervrije spitsjes die ik een half jaar later voor 5 miljoen verkocht...Goede business.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:44 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb trouwens en een koop en verkoop fetishj met dit spel
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik haalde in 06 altijd van die transfervrije spitsjes die ik een half jaar later voor 5 miljoen verkocht...Goede business.
Ik heb hem ook maar voor de zekerheid, kan hem altijd doorverkopenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
tss doet het bij mij echt heel goed...
De verklaring voor dat het het 2e seizoen vaak minder gaat:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef ethiraseth het volgende:
God wat een krep in het spel. Eerste seizoen win je alles, en opeens komt aan begin van het tweede seizoen een omschakelpunt en wordt je door élk team volledig weggespeelt. Zelfs van MVV verloor ik opeens met 3-0 met mn Cl winnend Ajax... Geloof dat ik het spel alweer zat ben, vind verliezen niet erg maar 6x op een rij verliezen van stomme eredivisie clubjes slaat echt nergens op.
Wat is FM toch een realistisch spel, he?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:33 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb heel het Feyenoord legioen op me dak gekregen omdat ik Charisteas verkocht.
Ja geweldig, hij was ook nog verkozen tot speler van het jaar bij de club.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 02:40 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat is FM toch een realistisch spel, he?
Fake.inc verwijderen bij data/db/700/inc/allquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:10 schreef Filay het volgende:
Kampioen met Ajax
Sneijder speler van het jaar.
Huntelaar topscorer.
Cani van Villareal gekocht.
Kerlon gekocht.
Over het Nederlands Elftal, bij mij zijn er allemaal spelers bij die 'greyed out' zijn. Waarom hebben jullie wel de echte spelers er in?
Ohh ok thanksquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Fake.inc verwijderen bij data/db/700/inc/all
je moet wel een nieuwe savegame beginnen als je fake.lnc weggehaald heb om de veranderingen te zien.quote:
Bedoel je bij het scherm Speler zoeken? Dan is het antwoord: Je moet eerst kennis vergaren over landen, dit kan door scouts uitzenden of satellietclubs.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:49 schreef Zwoerd het volgende:
Is het zoeken naar spelers moeijker geworden, of lijkt dat maar zo?
Ja dat bedoel ik, bedanktquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:31 schreef Mr-Sander het volgende:
[..]
Bedoel je bij het scherm Speler zoeken? Dan is het antwoord: Je moet eerst kennis vergaren over landen, dit kan door scouts uitzenden of satellietclubs.
Met goede teams wel...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:06 schreef Max-Westerman het volgende:
Vind het toch iets te makkelijk
Ik maak dit seizoen af met Ajax en dan begn ik een nieuw spel met Roda ofzo
Omdat dat na de playoffs zo is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:52 schreef DrDentz het volgende:
Waarom staat er dat Groningen derde is geworden in de Eredivisie?
Ja, zowel voor de Europese plaatsen als voor promotie/degradatie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:04 schreef PPWB84 het volgende:
Zit het play off systeem in FM?
Daar dacht ik eerst ook al aan, maar in het spel staat AZ als 2equote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:46 schreef Filay het volgende:
[..]
Omdat dat na de playoffs zo is.
1. PSV
2. Ajax (won de playoffs om CL van Groningen)
3. Groningen (verloor de playoffs om CL van Ajax)
4 t/m 18 Onbelangrijke clubs
Heb daar klavan staan, talentjequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:45 schreef stefmans het volgende:
Wie kent er een leuke rechtsback maximaal 3 miljoen en hij moet beter zijn als ogarararu.
Ik heb in de voorbereiding met 5 - 1 gewonnen van Palermoquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:09 schreef Rahl het volgende:
Inter is veel te goed
Speel in de Serie A met Palermo, sta zeer verdienstelijk 2de achter Inter.. maar ik verlies toch gewoon met 5-1 van ze ook al speelde ik helemaal niet slecht.
Dembele voor 8ml? Ik mag em alleen voor 30mil halen van AZ met Ajaxquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:36 schreef Gitaartovenaar het volgende:
Gaat lekker met PSVIn de winterstop van het tweede seizoen Alex en Farfán voor beiden ¤ 15M verkocht, en daar Schaars (5M), Dembele (8.5M) en Stam (50K) voor in de plaats gehaald.
Ik kon hem voor 4 miljoen krijgenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:19 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Dembele voor 8ml? Ik mag em alleen voor 30mil halen van AZ met Ajax![]()
Dembele is bij mijn 1e seizoen de topscorere geworden met charisteas als 2equote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:24 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik kon hem voor 4 miljoen krijgen![]()
Lol dan weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar dacht ik eerst ook al aan, maar in het spel staat AZ als 2e
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:25 schreef Filay het volgende:
[..]
Lol dan weet ik het ook niet
[afbeelding]
Jippie.
Wat is je tactiek?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan dit echt niet
Sta gewoon 10e met Ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |