nouhouw.quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom zit ik ook te etteren. Ik heb niets op haar tegen, integendeel, toffe user want ze steunt mijn taalpurisme actie, maar hier hapt ze lekker
.
Heb al chocoladepepernoten, maar dankjequote:Op zondag 22 oktober 2006 22:57 schreef Unity het volgende:
Koekje d'r bij?
Nu al 'es geneukt of nog steeds niet?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:49 schreef FuifDuif het volgende:
Inderdaad, een beetje stoer lopen doen met iets dat eigenlijk niet voor jou is weggelegd, maar wat men je uit medelijden toch maar toestaat.
Nee, het wordt niets dit leven. Geen vrouw wil mij.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nu al 'es geneukt of nog steeds niet?
op maandag is 'ie echt niét van julliequote:
Misschien wil een studentenkut/hockeyslet je wel, sympathyfuck.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:01 schreef FuifDuif het volgende:
Nee, het wordt niets dit leven. Geen vrouw wil mij.
Maar zijn die dan ook een beetje lekker, of moet ik dan genoegen nemen met zo´n dikke bierbig?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:03 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien wil een studentenkut/hockeyslet je wel, sympathyfuck.
Ligt zeer waarschijnlijk nogal aan je eigen verschijningquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar zijn die dan ook een beetje lekker, of moet ik dan genoegen nemen met zo´n dikke bierbig?
Die is niet om naar huis te schrijven.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ligt zeer waarschijnlijk nogal aan je eigen verschijning
bierbigquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Die is niet om naar huis te schrijven.
Dan maar geen seks. Ik kan altijd nog kiezen voor verkrachting als de nood hoog is. Dan zullen we zo´n lekker hertje wel eens temmen.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
op maandag is 'ie echt niét van jullie![]()
Er zit zelfs een groene sticker van ons op![]()
(hierboven bedoel ik 'ons' als in 'van mijn dispuut', in mijn vorige post als in 'jouw en mijn tap'. dat het even duidelijk is)
wát nou?quote:
Oh, hebben die dingen nummers?quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:11 schreef Unity het volgende:
Yes. #6
Of 5.. Of 4. Geen idee eigenlijk. Maar ik gok #6.
Leuk dat je zo pittig reageert trouwens.
Ach joh, sex is overrated.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:07 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dan maar geen seks. Ik kan altijd nog kiezen voor verkrachting als de nood hoog is. Dan zullen we zo´n lekker hertje wel eens temmen.
Ik ken iemand die bij O.V. Panda zit/zat, maar kun je me eens uitleggen wat voor dispuut dat is?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Zelfs Panda's die na 15 minuten zooien en 10 kapotte jasjes zélf gaan roepen tegen de soccies dat ze willen stoppen
Das altijd beter dan een schrale reet...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:58 schreef Pelgrim het volgende:
Wat nu? Heb je nu een schrale keel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |