Heb je geen meer info?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Keurig gedaan![]()
Is dat niet die bountyhunter?
Zit ie in de bak nu??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie mijn 2de post voor wat aanvullende info
zoiets kwam laast voorbij op de frontpage maar weet niet zeker of hij dat was en zijn naam weet ik nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Zit ie in de bak nu??Maar ik bedoelde eigenlijk, misschien wat onduidelijk, kun je nog wat sepcifieker zijn met zijn naam?
Meer kan ik denk ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:13 schreef erkel het volgende:
bountyhunter is goed, maar ik wil eigenlijk nog iets horen...
Dancing with the stars of Gooise vrouwen was beter geweestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef MarkPeterse het volgende:heeft gewoon dat
de lama's die televizierring gewonnen.
Wat een vreselijk programma is dat toch, ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik die 'net-niet-leuke-maar-dus-helemaal-mislukte' grappen van ze zie....
wat had je dan gewild? Gooische vrouwenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef MarkPeterse het volgende:heeft gewoon dat
Wat een vreselijk programma is dat toch, ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik die 'net-niet-leuke-maar-dus-helemaal-mislukte' grappen van ze zie....
Wat zal talpa eikgenljk allemaal gaan uitzenden nu ze 24 uur gaan zendenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
wat had je dan gewild? Gooische vrouwen
De goede grap dichtheid is inderdaaad wat laag. Maar ja, die andere genomineerden waren ook niet best.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef MarkPeterse het volgende:heeft gewoon dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |