Het plaatje herken ik wel maar volgens mij heb ik het nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zegt me helemaal niets
The killersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Somebody told me you had a boyfriend who looked like a girl friend that I had in february of last year...
Oh, ik zie dat jij de vorige vraag goed had. Nou mag jij een vraag stellen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:49 schreef xgirlxlindax het volgende:
The killers
ChrixJX + 1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:13 schreef ChrisJX het volgende:
Oh wacht, Diessen en Esbeek zijn ook echte dorpen rond Tilburg
Niet alleen voor die mensen, hoor. Dit is inderdaad zeer algemene kennis!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:21 schreef ChrisJX het volgende:
Ik bedenk me net dat het voor iemand die net een vraag stelt over Tilburg wel erg makkelijk moet zijn
Ik was er niet opgekomen hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet alleen voor die mensen, hoor. Dit is inderdaad zeer algemene kennis!
In het noorden doen we niet aan die onzinquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Hmm, je komt uit het noorden, dan mag het.
Ik ga ook naar bed.
Dan kom je niet uit Groningen. Dan had je het geniale nummer van Pé Daalemmer en Rooie Rinus wel gekend. 'Carnaval in 't Noorden, dat is een feest op zich.'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
In het noorden doen we niet aan die onzin![]()
Slaapse wyccie![]()
Jeejquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat reken ik helemaal goed.
Yurithemaster +1
Ik kom uit het rustieke drenthequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:39 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dan kom je niet uit Groningen. Dan had je het geniale nummer van Pé Daalemmer en Rooie Rinus wel gekend. 'Carnaval in 't Noorden, dat is een feest op zich.'
Dan kan je er ook niets aan doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik kom uit het rustieke drenthe![]()
Assen groeit wel snel hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:48 schreef Gooitzen het volgende:
Geen Assen in ieder geval.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:52 schreef erkel het volgende:
Los Angeles?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Erkel+1
Ik dacht nog wel dat het een makkelijke was![]()
right on timequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar voorlopig gelt de regel nog dus hier met die vraag![]()
Heb je geen meer info?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Keurig gedaan![]()
Is dat niet die bountyhunter?
Zit ie in de bak nu??quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie mijn 2de post voor wat aanvullende info
zoiets kwam laast voorbij op de frontpage maar weet niet zeker of hij dat was en zijn naam weet ik nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Zit ie in de bak nu??Maar ik bedoelde eigenlijk, misschien wat onduidelijk, kun je nog wat sepcifieker zijn met zijn naam?
Meer kan ik denk ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:13 schreef erkel het volgende:
bountyhunter is goed, maar ik wil eigenlijk nog iets horen...
Dancing with the stars of Gooise vrouwen was beter geweestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef MarkPeterse het volgende:heeft gewoon dat
de lama's die televizierring gewonnen.
Wat een vreselijk programma is dat toch, ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik die 'net-niet-leuke-maar-dus-helemaal-mislukte' grappen van ze zie....
wat had je dan gewild? Gooische vrouwenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef MarkPeterse het volgende:heeft gewoon dat
Wat een vreselijk programma is dat toch, ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als ik die 'net-niet-leuke-maar-dus-helemaal-mislukte' grappen van ze zie....
Wat zal talpa eikgenljk allemaal gaan uitzenden nu ze 24 uur gaan zendenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef WooZ het volgende:
[..]
wat had je dan gewild? Gooische vrouwen
De goede grap dichtheid is inderdaaad wat laag. Maar ja, die andere genomineerden waren ook niet best.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef MarkPeterse het volgende:heeft gewoon dat
ik durf ¤100 te zetten op:quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat zal talpa eikgenljk allemaal gaan uitzenden nu ze 24 uur gaan zenden![]()
of nog meer tell-sellquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:29 schreef WooZ het volgende:
[..]
ik durf ¤100 te zetten op:
'Wąąąąąąt pas er achter wįįįįįįįįįter.........?'
die heeft haastquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:38 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
Wanna see gevaarlijk....check here...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Fpm0m6bVfrM
Echt een ontzettend tof klimfilmpje, vooral die sprong op 2/3 van de film isquote:
Halloo!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:45 schreef MaJo het volgende:
jezus echt niet normaal... ik snap niet dat je dat zomaar kunt, ik zou het doodeng vindenMaar ik heb dan ook hoogtevrees
Ik heb ook hoogtevrees, maar het gekke is dat deze opeens weg is op het moment dat je aan het klimmen bent. Probeer het gewoon eens!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:45 schreef MaJo het volgende:
jezus echt niet normaal... ik snap niet dat je dat zomaar kunt, ik zou het doodeng vindenMaar ik heb dan ook hoogtevrees
Nope, beginletter is Bquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:48 schreef Gooitzen het volgende:
Rockclimbing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |