Ik ben (nog) geen politicus en je poets verdient nog niet eens een wederpoets.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:56 schreef KopieerMachine het volgende:
Hou je bek, en donder op je bent niks waard met je kankerkop
oh ik diste jou
oehoeh, je klinkt wel een koe'h' met je kaasbek, vind je het gek.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:58 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Ik ben (nog) geen politicus en je poets verdient nog niet eens een wederpoets.![]()
Retcept. !quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:59 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
oehoeh, je klinkt wel een koe'h' met je kaasbek, vind je het gek.
doe nie zo stoer, je moeder is een fuckin' hoer.
Je bent geen politicus.. ik zie je praten en hoor alleen blablabla
Yo gquote:
Jij hebt geen dis, jonge je jat iemand zijn dis, Sjongejonge je slaat de plank mooi mis.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
Leuk zo een fotoboek hahaha
Piovan Gepost op 20-10-2006 om 20:04 east staines massiv
Jo P
je moet nodig eens naar de kapper
ik dis je met mijn zapper
pio diss
pio out jewait
Middelste vinger naar boven richt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:24 schreef Renesite het volgende:
*2 vingers in V-vorm zetten
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:42 schreef opgebaarde het volgende:
[afbeelding]
Sportclubs moeten meewerkenIk ben tegen zwarte clubs, zwarte tenue's, zwarte mensen, heel de kleur zwart moet verboden worden, ik eis witte tenue's en excuses!1!!
Is ze écht zo scheel?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:40 schreef opgebaarde het volgende:
[afbeelding]
Meneer de voorzitter, ik eis verdullekes excuses![]()
![]()
waar is de diss?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:42 schreef opgebaarde het volgende:
[afbeelding]
Sportclubs moeten meewerkenIk ben tegen zwarte clubs, zwarte tenue's, zwarte mensen, heel de kleur zwart moet verboden worden, ik eis witte tenue's en excuses!1!!
Bio bio o zo sneu,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
En dan die Wouter bos, zo gay.
Daar eet Renesite een beschuitje mee.
Bitch!
hij is leukquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
Dirk, je topic's over die muppets van de politics.
Geen jeu, geen gein. Je vroeg je af, waar zou die Bi0 zijn.
Hier ben ik dan om met over die poli-snollen te rijmen.
Dus kom niet om rijmskills slijmen.
Yo neger, daar gaat ie dan.
Je hebt zoeen wijf, die Hirschi, ging naar Amerika, maar daar verkopen ze geen Sisi.
Wat denkt ze daar te halen, ze kon hier de huur geneens betalen.
Totally noep, dat Somalische wijf, beetje Nederland bewerken met een knife.
Ze kon hier niemand paaien en deed het volk haar uitzwaaien.
En dan die Wouter bos, zo gay.
Daar eet Renesite een beschuitje mee.
Lekker lopen in de C1000 met een kar en SCH zittend op de sissybar.
Bitch!
Geert Wilders laat je niet vallen, met zn eenmans-partij 'met z'n allen'.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bio bio o zo sneu,
straks komt geert wilders en die parkeert zo in je reet zijn biljartceu.
Lekker lopende zinnen.quote:Dat is waarom Jan een hartaanval had, daarvan werd hij ziek
...
Zingend in een cirkel, doet hij zelfs "Cumbaya my Lord" mee met je
Gisteren was ik aldaarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geert Wilders laat je niet vallen, met zn eenmans-partij 'met z'n allen'.
Heb je zn nummer partyb0y, of doe je alleen maar ballen?
Je zit in ONZ, niet in POLquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef jors het volgende:
verzin gewoon een goed standpunt met argumenten om die lui te "dissen"
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:29 schreef jors het volgende:
o kut verkeerde sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |