Hallo nieuwbie!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef chas het volgende:
Halllllllllllllllllooooo allemaal, daar ben ik weer!
*zwaai - zwaai*
Mad Mokkel...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:22 schreef chas het volgende:
Halllllllllllllllllooooo allemaal, daar ben ik weer!
*zwaai - zwaai*
Ventileer je kutweek eens even lekker op je kerel, maf wief!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:24 schreef chas het volgende:
[..]
Dat wil ik graag ook zo houden, dus zout maar weer op!
![]()
Zelfs dan kom jij daar niet uit, geloof me!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:21 schreef Joohanna het volgende:
Ik ga deze kwoot eens even uitdraaien en meenemen naar het toilet om er tijdens een grote boodschap eens even flink over na te denken. Ben er nog niet helemaal uit namelijk!![]()
Intuitie.......quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:25 schreef chas het volgende:
[..]
Hihihi... heb je zitten Googlen of zo?![]()
Bij het Pieter Schietbaan kennen ze mij inderdaad!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef Jappie het volgende:
Intiutie.......
...ow en ik ken een paar mensen in het pieter baan...![]()
Het personeel bedoel je he?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:27 schreef chas het volgende:
[..]
Bij het Pieter Schietbaan kennen ze mij inderdaad!
Leuke tijd gehad aldaar! Maar geloof me, die zijn echt gek, hoor!![]()
jappiequote:
Ik BEN er al uit en ik ben zeer content met de uitslag, geloof me!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:26 schreef chas het volgende:
[..]
Zelfs dan kom jij daar niet uit, geloof me!
![]()
Ik kwam hem tegen en dacht: "Goh, wat een zielepoot, ik zal um verder helpen"!quote:
brrrrrrrrr... ik ken dat "helpen" van jou!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:33 schreef chas het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen en dacht: "Goh, wat een zielepoot, ik zal um verder helpen"!
En geloof me, het is mij gelukt!
WHOEHAHAHAAAAAAAAA
LOLquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:30 schreef Joohanna het volgende:
Ik BEN er al uit en ik ben zeer content met de uitslag, geloof me!![]()
Knap hoor meid....ik zou um nog geen afgekloven bot hebben toegeworpen...maar jij bent kennelijk de barmhartigheid zelve...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:33 schreef chas het volgende:
[..]
Ik kwam hem tegen en dacht: "Goh, wat een zielepoot, ik zal um verder helpen"!
En geloof me, het is mij gelukt!
WHOEHAHAHAAAAAAAAA
Stttttt.......quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:34 schreef Joohanna het volgende:
brrrrrrrrr... ik ken dat "helpen" van jou!![]()
zullen we neuken? En wel zo hard dat de kindertjes in de derde wereld er nog over gaan klagen dat we zo'n herrie maken!quote:
Jij verstaat Keniaans ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen we neuken? En wel zo hard dat de kindertjes in de derde wereld er nog over gaan klagen dat we zo'n herrie maken!
Anaal ook nogquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef chas het volgende:
[..]
Stttttt.......
Ik vergat te typen: "graag de stront in"! Hihihihi
he gladys meid ...hoe is het ?quote:
Nee, sneeuwman. cupje AAA.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:38 schreef Ice_rulez het volgende:
Hey Joohanna, heb jij een beetje ferme jopen?![]()
STEFAN POSTMA!quote:
Hela, er zijn grenzen, he!!!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef Jappie het volgende:
Knap hoor meid....ik zou um nog geen afgekloven bot hebben toegeworpen...maar jij bent kennelijk de barmhartigheid zelve...![]()
![]()
is goequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
zullen we neuken? En wel zo hard dat de kindertjes in de derde wereld er nog over gaan klagen dat we zo'n herrie maken!
Wie is eik als eerste met die video op de proppen gekomen...ik bedoel...hoe is duidelijk geworden dat het om hem ging ?quote:
ohw fuck.....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
is goeIs je auto weer gemaakt dan ?
ik gaf gewoon antwoord heurquote:
neeuh ben net wakkerquote:
quote:
Ze ex misschien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wie is eik als eerste met die video op de proppen gekomen...ik bedoel...hoe is duidelijk geworden dat het om hem ging ?
heej oortje en ja goed hoorquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |