9 okt 2006 17:19 80.60.182.9quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:01 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wie heeft al die dingen over Geqx in de OP gezet?![]()
Als je een ongeluk maakt wel. Omdat je officieel je rijbewijs nog niet hebt ervoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:39 schreef Ferrox het volgende:
Nou als ik aangehouden word, mét helm, mét verzekring en mét een papiertje vant cbr dat ik geslaagd ben + mijn woord dat ik em aangevraagd heb. Denk niet dat de plaatselijke bromsnor dan moeilijk gaat doen
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:23 schreef Ferrox het volgende:
Wel Godverdomme![]()
Ferrox: zeg pa, kmoet ook nog een helm hea![]()
pa: uhm ja, binnenkort maar es voor op pad gaan
Ferrox: binnenkort? zo snel mogelijk, als ik mn helm heb kan ik mooi rijden![]()
pa: komt niks van in, jij komt niet op de openbare voordat jij al je papieren in orde hebt
Ferrox: wtf?![]()
![]()
pa: ja je hebt geen certificaat
Ferrox: ok, dan ga ik wel er aan sleutelen![]()
pa: nou dat vind ik wel goed
Ferrox: aan het eind van de vakantie loopt ie 90!!!![]()
![]()
jawel hij heeft hem, kan alleen boet krijgen voor certificaat niet bij zich dragenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als je een ongeluk maakt wel. Omdat je officieel je rijbewijs nog niet hebt ervoor.![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:54 schreef hardcorebass het volgende:
@FS: uiteraard, smoken voor het vaderland... jij niet dan?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:53 schreef mister_dog het volgende:
gister hadden jarno en ik schoolfeest (h) echt chill
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:57 schreef no1uknow het volgende:
Puike TT vriend
Morgen komt m'n bijna vriendin hier een filmpje kijken![]()
We zouden eerst naar de bios gaan, maar er draait geen leuke film
Dan maar op m'n kamer op m'n bed
Dude sorry ik val niet op jongens, je kan ook een keer hetero's respecteren hoor, ik weet dat 't moeilijk is...quote:
Nee dat je gewoon had moeten meeting ipv een 14 jarig sletje versierenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dude sorry ik val niet op jongens, je kan ook een keer hetero's respecteren hoor, ik weet dat 't moeilijk is...![]()
Ik WIST gewoon dat het dat filmpje was, alleen maar omdat jij hem post.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Geqxon het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5169/46a192c4/index.html
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:22 schreef Geqxon het volgende:
Misschien kun je met dat meisje Brokeback mountain kijken?
Heb net al een hele fles Palm Hergist opquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga zo van mijn vakantie genieten. Te beginnen met een biertje.
Wij met z'n 2en?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee dat je gewoon had moeten meeting ipv een 14 jarig sletje versieren![]()
de meet ging niet door toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:24 schreef Geqxon het volgende:
Hehe.
Ik ga morgen lekker neuken jongen.
jammer dat ik weer dingen vergeten benquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:53 schreef mister_dog het volgende:
gister hadden jarno en ik schoolfeest (h) echt chill
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:54 schreef Ferrox het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik drink vanavond geen bier, omdat ik morgen om half 8 weer moet werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |