fok staat hier los van. Dit is een zwaffel actiequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef ozzietukker het volgende:Interessant, alleen hoop ik niet dat FOK! voor eigen rechter gaat spelen....
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:01 schreef Zwaffel het volgende:
zeg,allemaal bedankt trouwens! dat jullie zo meedenken.meehelpen
p.s de advertenties zijn weer verwijdert
mja maar Beilen is een heel eind van Molenschot vandaan dus dat zouden we dan kunnen uitsluiten, of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ehmz niet al te veel op vertrouwen
bij mij zeggen die krengen dat ik uit omgeving helmond kom (ja daar zit zo'n ding van upc wat weer verder onderverdeeld, kan nu wel gaan uitleggen maar dat boeit verder niet) en ik woon in valkenswaard
![]()
neuh hoor, niet bij alle bankenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:04 schreef Zwaffel het volgende:
mailtje van MP :
vrouw mailde dat je de juiste gegevens moest invullen bij de bank
ik zo : niet waar.
zij :
heb het vorige week zelf meegemzaakt !
vandaar dat ik het weeet
kreeg van de bank een berrichtje dat de opdracht niet kon worden doorgevoerd, omdat het nummmer niet geregistreerd stond bij de opgegeven naam en plaatsnaam
en verder hoef ik geen discussie
dát topic?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:16 schreef Zwaffel het volgende:
Iemand van internetoplichting.nl gaat daryl mailen
met een link naar dat topiconder het mom van : stort dat geld eens terug
neeequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dát topic?
als in
niet dít topic hè?![]()
*wistquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
in die OP staat een linkje naar dit topic..
nu nog 't ip adresquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:28 schreef Zwaffel het volgende:
Dus we weten haar naam (die van haar dochter) haar bank,haar rekeningnummer,zeer waarschijnlijk waar haar dochter naar school gaat,haar mail adres en haar gebruikersnaam.
Das eigk best veel voor een middag
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:28 schreef Zwaffel het volgende:
Dus we weten haar naam (die van haar dochter) haar bank,haar rekeningnummer,zeer waarschijnlijk waar haar dochter naar school gaat,haar mail adres en haar gebruikersnaam.
Das eigk best veel voor een middag
open je eigen topicquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Worden er nou vaak valse concertkaartjes aangeboden op marktplaats en is het verstandig om er kaartjes voor de concerten Marco Borsato te kopen?
ik hoop dat ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:32 schreef denka het volgende:
[..]
![]()
Ik volg het topic al vanaf deel1, veel succes ermee en hopelijk wordt ze flink gepakt![]()
De kans zit er altijd in, het blijft altijd oppassen geblazen..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
Worden er nou vaak valse concertkaartjes aangeboden op marktplaats en is het verstandig om er kaartjes voor de concerten Marco Borsato te kopen?
Denk niet dat het heel slim is om dat hier te posten, denk je wel? Hij kan ontslagen worden op het feit dat hij "zomaar" in iemands rekening gegevens zit te kijken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:13 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Goeie vriend van me werkt bij de ABN amro
Ja, dan is persoonlijk afhalen en contant betalen de veiligste manier...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:32 schreef denka het volgende:
[..]
De kans zit er altijd in, het blijft altijd oppassen geblazen..
http://www.internetoplich(...)B.cgi?num=1161353560quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:34 schreef denka het volgende:
Trouwens waar staat het topic op interoplichting? Of is dat weer weg?
nope. Not as far as I know.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef heiden6 het volgende:
Heeft ze nog een ander adres behalve dat van hotmail? Nee zeker.
ik denk niet dat sjeen dat leuk vindtquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:41 schreef Woepsie het volgende:
[..]
http://www.internetoplich(...)B.cgi?num=1161353560
Ik zou sowieso deze regel weg laten: Dankzij een goede vriend die bij de ABN-AMRO werktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef Armageddon het volgende:
http://www.idealog.nl/article/894/Wirken_ga_eens_dood.html
het nr is van de ABN amro niet van de rabobankquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:38 schreef Armageddon het volgende:
http://www.idealog.nl/article/894/Wirken_ga_eens_dood.html
Zie mijn vorige post.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:42 schreef denka het volgende:
[..]
Ik zou sowieso deze regel weg laten: Dankzij een goede vriend die bij de ABN-AMRO werkt
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:42 schreef denka het volgende:
[..]
Ik zou sowieso deze regel weg laten: Dankzij een goede vriend die bij de ABN-AMRO werkt
Ja, maar die vriend van jou doet dingen die hij absoluut niet mag doen en waar hij op ontslagen kan worden, dus denk dat je dat soort dingen beter niet kan vermelden op internet, denk je zelf ook niet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
het nr is van de ABN amro niet van de rabobank
en haar kind gaat ws in beilen op school
het is zijn vriend toch niet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:42 schreef denka het volgende:
[..]
In die PM van je staat Rabo.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:44 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
het nr is van de ABN amro niet van de rabobank
en haar kind gaat ws in beilen op school
Idd zwaffel niet voor dit of dat maar het is verstandig om hier niet meer over te praten...Als iemand vraagt hoe je het weet zeg dan gewoon oohhh via viaquote:
Ik geef de naam niet vrij i.v.m. de wet op de privacyquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar die vriend van jou doet dingen die hij absoluut niet mag doen en waar hij op ontslagen kan worden, dus denk dat je dat soort dingen beter niet kan vermelden op internet, denk je zelf ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |