Nee toch. Ik gaf juist aan dat uiterlijk en uitstraling vrijwel overal meespelen. Dat het zich niet beperkt tot de politiek. Jij vond het een nondiscussie, dus kennelijk speelt het voor jou niet, of heb je je erbij neergelegd. Daar vroeg ik je naar. Dat jij je vervolgens weer eens onheus bejegend voelt viel wel te verwachten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom zeg, de discussie gaat over politici, maar jij speelt het direct op mijn persoon. Ja toch?
Het speelt voor mij niet als het over politiek gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee toch. Ik gaf juist aan dat uiterlijk en uitstraling vrijwel overal meespelen. Dat het zich niet beperkt tot de politiek. Jij vond het een nondiscussie, dus kennelijk speelt het voor jou niet, of heb je je erbij neergelegd. Daar vroeg ik je naar. Dat jij je vervolgens weer eens onheus bejegend voelt viel wel te verwachten.
Mooi en slim lijken me prima verenigbaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ooit in een film ofzo de uitspraak tegengekomen dat slimme vrouwen niets liever willen dan mooi gevonden worden en dat mooie vrouwen hunkeren naar erkenning van hun intelligentie. So true. Mannen doen het wat dat betreft toch nooit goed.![]()
Dat was natuurlijk bedoeld als matige grap, zeker.quote:Of communiceer je alleen per mail?
Zeldzaam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:19 schreef k_man het volgende:
Mooi en slim lijken me prima verenigbaar.
Ik kom geregeld onder de mensen, hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:21 schreef k_man het volgende:
Nee hoor. Als je werk doet waarbij je alleen per mail hoeft te communiceren kan ik me voorstellen dat je uiterlijk geen enkele rol speelt.
Natuurlijk. Er zijn relatief weinig mensen die erg slim zijn. Idem met mooie mensen. Dus zowel mooi als slim is zeldzaam, maar ik denk niet dat mooi zijn relatief gezien significant meer voorkomt bij slimme mensen dan bij domme. Er zijn alleen zoveel domme mensen dat de mooie mensen ook grotendeels dom zijn.quote:
Ja mevrouw.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kom geregeld onder de mensen, hoor.
[matige grap]quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
En er zijn ook mensen die zich dom voordoen, terwijl ze best nog slim zijn.
Wat stel jij toch altijd ongelooflijke kutvragen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja mevrouw.
Maar geef eens antwoord, merk jij nooit dat je voorkomen een rol speelt bij de manier waarop anderen je tegemoet treden?
[matig antwoord]quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:26 schreef k_man het volgende:
[..]
[matige grap]
Is dat jouw tactiek?
[/matige grap]
Inhoudelijk. Je formuleert je vragen als open deuren waar gewoon niet een normaal antwoord op te geven valt. Met opzet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:26 schreef k_man het volgende:
Taaltechnisch of inhoudelijk Lienekien?
Door 'm niet op de persoon te richten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:29 schreef k_man het volgende:
Hoe had ik die vraag handiger kunnen formuleren Lienekien?
Een mooie, slimme vrouw vertoont nog altijd hetzelfde complex. Wordt zij bewonderd om haar schoonheid, dan hunkert ze naar intellectuele erkenning. Wordt ze vooral slim gevonden, dan voelt haar vrouwelijkheid zich in de steek gelaten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef k_man het volgende:
Natuurlijk. Er zijn relatief weinig mensen die erg slim zijn. Idem met mooie mensen. Dus zowel mooi als slim is zeldzaam, maar ik denk niet dat mooi zijn relatief gezien significant meer voorkomt bij slimme mensen dan bij domme. Er zijn alleen zoveel domme mensen dat de mooie mensen ook grotendeels dom zijn.![]()
Waarom zijn sommigen onder ons er toch zo op gebrand om iemand uit de tent te lokken? Of zie ik nou spoken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:31 schreef k_man het volgende:
Wat is wat toch Erik? Wat is wat toch Erik?
Ja, ik zou die vraag dan ook helemaal vergeten. Die begon al met de verkeerde intentie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:33 schreef k_man het volgende:
"Maar geef eens antwoord, merk jij nooit dat voorkomen een rol speelt bij de manier waarop mensen elkaar tegemoet treden?"
Daarmee wordt het nog veel meer een open deur.
Ik weet niet hoe ik hier nog wat op kan zeggen zonder Lienekien boos te maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:32 schreef Claudia_x het volgende:
Een mooie, slimme vrouw vertoont nog altijd hetzelfde complex. Wordt zij bewonderd om haar schoonheid, dan hunkert ze naar intellectuele erkenning. Wordt ze vooral slim gevonden, dan voelt haar vrouwelijkheid zich in de steek gelaten.
Ik zou het niet weten Erik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zijn sommigen onder ons er toch zo op gebrand om iemand uit de tent te lokken? Of zie ik nou spoken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |