Je zou inderdaad denken dat ik dat bedoelde. Maar in dit geval had je gewoon écht gelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:35 schreef Lienekien het volgende:
'Zeg maar dat ze gelijk heeft, dan houdt ze er wel over op.'
De TT is een eerbetoon aan jou. Dapper hoor, Erik. En leuk!quote:
Die is voor de groepsmeets.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:42 schreef broer het volgende:
En natuurlijk - hoe kan het ook anders met zo'n topictitel - een linkje voor de écht meet-lustigen: TTK MEET ( Vraagteken. ).
Minimeets zijn misschien wel veel 'lustiger'.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:22 schreef broer het volgende:
Daarom zei ik ook 'voor de écht meet-lustigen'.
Dat lijkt me geen juiste inductie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:28 schreef broer het volgende:
Als ik Erik zo hoor, wel, ja.
En wat had dit te betekenenquote:
Och, zoek er niet te veel achter.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:33 schreef rena het volgende:
[..]
En wat had dit te betekenen? Hoezo dat nota bene
?
Wat is er?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:58 schreef wyccie het volgende:
The fun is over.
Och zeg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Och, zoek er niet te veel achter.
Grutjes.quote:
Ik zeg altijd vriendelijk 'nee, bedankt' tegen de caissičres bij AH.quote:
Al die sombere gezichten vanavond. Het ligt zeker aan mij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:49 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, klopt. Ik had honger en wist niet wat ik zei.
Goede tip!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik zeg altijd vriendelijk 'nee, bedankt' tegen de caissičres bij AH.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:55 schreef Lienekien het volgende:
Al die sombere gezichten vanavond. Het ligt zeker aan mij.
Ik las vorige week dat zij 36 is. Maar ze heeft de balorigheid, het uiterlijk en de uitstraling van een strijdlustige 23-jarige.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef k_man het volgende:
Voor Mei Li Vos zou je bijna PvdA gaan stemmen.
Ja, dat ben ik ook geneigd om te zeggen. Maar aan de andere kant denk ik ook steeds: "Gut, meisje, toch. Ben je nu nog steeds net zo naďef als toen je 23 was?"quote:
Ik twijfelde niet aan 36-jarigen. Ik twijfelde aan 36-jarigen die ik in eerste instantie aanzie voor 23-jarigen.quote:
Neh, ik moet nog eventjes.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:07 schreef broer het volgende:
(Ik gok dat wyccies stage er gewoon op zit.)
Jammer dat jij nu precies bevestigt waar zij haar beklag over doet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:05 schreef k_man het volgende:
Voor Mei Li Vos zou je bijna PvdA gaan stemmen.
Do2quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb ik iets gemist? Wat heeft "Tjebbe" met ons (ja, wij zijn een "ons") te maken?
Ach, ik knip hier en daar wat...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar je bent dus kapper?
't Is een erg leuke naam. Eén van de weinige leuke Friese namen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, Erik wist het nog niet, dus.
Wat tof!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, ik knip hier en daar wat...
Goed hč?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ga je slapen? Nu al?
Veel plezier en succes, en droom met liefde.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed hč?
Nou ja, ik ga in bed liggen. Dat slapen duurt altijd even.
Doei.
Ha! Eitje!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil graag krullen. Kun je dat?
Dan denk ik dat je mij - of haar - niet helemaal begrijpt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jammer dat jij nu precies bevestigt waar zij haar beklag over doet.
Het was je vast te doen om wat ze te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je mij - of haar - niet helemaal begrijpt.
Helaas te vaak wel.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:55 schreef k_man het volgende:
Heb jij nooit het idee dat je uiterlijk of uitstraling er toe doen Lienekien?
Meer voor mezelf. En ik wacht stiekem eigenlijk nog op een antwoord van jou op een eerdere vraag van mijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Antwoord je nu voor Lienekien, Erik? Of?
Ik betreur niet dat uiterlijk een rol speelt, maar dat een prettig uiterlijk het voor een vrouw al gauw moeilijk maakt echt serieus genomen te worden. Tegelijkertijd vind ik die Mei Li buitengewoon naďef en een beetje dom.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:53 schreef k_man het volgende:
Ach, uiterlijk en uitstraling spelen natuurlijk heel vaak mee, niet alleen in de politiek. Ik heb nog wel het (naďeve?) idee dat mensen niet uitsluitend op Wouter stemmen om z'n billetjes.
Ik denk dat een mooi uiterlijk alleen maar helpt bij het serieus genomen wordenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik betreur niet dat uiterlijk een rol speelt, maar dat een prettig uiterlijk het voor een vrouw al gauw moeilijk maakt echt serieus genomen te worden. Tegelijkertijd vind ik die Mei Li buitengewoon naďef en een beetje dom.
Nou, het is meer zo dat ik het me afvraag. En ja, ik vind het leuk als mensen homoseksueel zijn. Dan heb ik minder het gevoel dat je er alleen voor staat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:59 schreef k_man het volgende:
Vind je het belangrijk om dat van anderen te weten Erik?
Die grap wordt hier wel vaker gemaakt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat een mooi uiterlijk alleen maar helpt bij het serieus genomen worden.
Wat suggereer je nou toch weer allemaal, klein mannetje.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:58 schreef k_man het volgende:
Misschien ligt het voor Lienekien gevoelig?
Ik weet het, maar ik kan 'm niet laten liggen. Ik ben nog steeds een beetje zoekende naar de balie "Zelfdiscipline".quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die grap wordt hier wel vaker gemaakt.
Bij DLR kwam ze nogal naďef over hč? Vond ik ook. Maar ik vroeg me af alleen of dat echt was of functioneel. Ik kan me moeilijk voorstellen hoe ze haar huidige positie bereikt heeft als ze echt zo is.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:58 schreef Claudia_x het volgende:
Ik betreur niet dat uiterlijk een rol speelt, maar dat een prettig uiterlijk het voor een vrouw al gauw moeilijk maakt echt serieus genomen te worden. Tegelijkertijd vind ik die Mei Li buitengewoon naďef en een beetje dom.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat suggereer je nou toch weer allemaal, klein mannetje.
Als ik uit eigen ervaring mag spreken: ik denk dat het echt was en dat ze tegelijkertijd heel goed beseft dat ze beter had moeten weten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:02 schreef k_man het volgende:
Bij DLR kwam ze nogal naďef over hč? Vond ik ook. Maar ik vroeg me af alleen of dat echt was of functioneel. Ik kan me moeilijk voorstellen hoe ze haar huidige positie bereikt heeft als ze echt zo is.
En of je homo bentquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo, hallo...Wat gaat het opeens hard hier...
Welke vraag, Erik? Of ik kapper ben?
Nee, natuurlijk niet.
Ik vind juist dat jouw reacties op mij de voorspelbare waren. Want je speelt het weer op de persoon.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef k_man het volgende:
[..]
![]()
Je begint een beetje voorspelbaar te worden Lientje.
Maar het is zulke matige humor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het, maar ik kan 'm niet laten liggen. Ik ben nog steeds een beetje zoekende naar de balie "Zelfdiscipline".
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb je me die vraag gesteld? Waar?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat tof!
En misschien een stomme vraag, maar ben je ook homo?
Ah! Gevonden!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat tof!
En misschien een stomme vraag, maar ben je ook homo?
Ik kan niet altijd hoogstaand zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar het is zulke matige humor.
Ik vroeg me af of ze media-aandacht niet stiekem belangrijker vindt dan de manier waarop. Het was niet één voorbeeld dat ze aanhaalde, het gebeurt haar kennelijk keer op keer. Waarom zou ze die missers zo willen etaleren? Ze hoeft niet in een programma te komen om te vertellen dat ze teleurgesteld is en beter had moeten weten. Ze kiest daar zelf voor, want hé, het is wel weer aandacht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als ik uit eigen ervaring mag spreken: ik denk dat het echt was en dat ze tegelijkertijd heel goed beseft dat ze beter had moeten weten.
Jammerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik ben geen homo, Erik.
Is de 'matige grap' geen Fok klassieker?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar het is zulke matige humor.
Ik neem dat 'voorspelbaar' terug. Je zegt nog steeds de merkwaardigste dingen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind juist dat jouw reacties op mij de voorspelbare waren. Want je speelt het weer op de persoon.
Kom zeg, de discussie gaat over politici, maar jij speelt het direct op mijn persoon. Ja toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik neem dat 'voorspelbaar' terug. Je zegt nog steeds de merkwaardigste dingen.![]()
Ik denk dat ze zich echt miskend voelde en dat even wilde ventileren. Tja, als je over je boek wilt gaan praten, moet je gast zien te worden bij Boeken&cetera, voor je verkiezingsprogramma ga je naar Nova. Dat weet zij ook wel. Maarja, die Pauw & Witteman waren ook wel erg flauw en dan kun je je daar achteraf natuurlijk alsnog boos om maken. Sterker nog, waarschijnlijk word je er steeds bozer om. Om dan uit te gaan zitten huilen bij DLR is een beetje lachwekkend en daar doe je je imago ook geen goed mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ze media-aandacht niet stiekem belangrijker vindt dan de manier waarop. Het was niet één voorbeeld dat ze aanhaalde, het gebeurt haar kennelijk keer op keer. Waarom zou ze die missers zo willen etaleren? Ze hoeft niet in een programma te komen om te vertellen dat ze teleurgesteld is en beter had moeten weten. Ze kiest daar zelf voor, want hé, het is wel weer aandacht.
Nee toch. Ik gaf juist aan dat uiterlijk en uitstraling vrijwel overal meespelen. Dat het zich niet beperkt tot de politiek. Jij vond het een nondiscussie, dus kennelijk speelt het voor jou niet, of heb je je erbij neergelegd. Daar vroeg ik je naar. Dat jij je vervolgens weer eens onheus bejegend voelt viel wel te verwachten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom zeg, de discussie gaat over politici, maar jij speelt het direct op mijn persoon. Ja toch?
Het speelt voor mij niet als het over politiek gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee toch. Ik gaf juist aan dat uiterlijk en uitstraling vrijwel overal meespelen. Dat het zich niet beperkt tot de politiek. Jij vond het een nondiscussie, dus kennelijk speelt het voor jou niet, of heb je je erbij neergelegd. Daar vroeg ik je naar. Dat jij je vervolgens weer eens onheus bejegend voelt viel wel te verwachten.
Mooi en slim lijken me prima verenigbaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:15 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ooit in een film ofzo de uitspraak tegengekomen dat slimme vrouwen niets liever willen dan mooi gevonden worden en dat mooie vrouwen hunkeren naar erkenning van hun intelligentie. So true. Mannen doen het wat dat betreft toch nooit goed.![]()
Dat was natuurlijk bedoeld als matige grap, zeker.quote:Of communiceer je alleen per mail?
Zeldzaam.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:19 schreef k_man het volgende:
Mooi en slim lijken me prima verenigbaar.
Ik kom geregeld onder de mensen, hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:21 schreef k_man het volgende:
Nee hoor. Als je werk doet waarbij je alleen per mail hoeft te communiceren kan ik me voorstellen dat je uiterlijk geen enkele rol speelt.
Natuurlijk. Er zijn relatief weinig mensen die erg slim zijn. Idem met mooie mensen. Dus zowel mooi als slim is zeldzaam, maar ik denk niet dat mooi zijn relatief gezien significant meer voorkomt bij slimme mensen dan bij domme. Er zijn alleen zoveel domme mensen dat de mooie mensen ook grotendeels dom zijn.quote:
Ja mevrouw.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kom geregeld onder de mensen, hoor.
[matige grap]quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
En er zijn ook mensen die zich dom voordoen, terwijl ze best nog slim zijn.
Wat stel jij toch altijd ongelooflijke kutvragen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja mevrouw.
Maar geef eens antwoord, merk jij nooit dat je voorkomen een rol speelt bij de manier waarop anderen je tegemoet treden?
[matig antwoord]quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:26 schreef k_man het volgende:
[..]
[matige grap]
Is dat jouw tactiek?
[/matige grap]
Inhoudelijk. Je formuleert je vragen als open deuren waar gewoon niet een normaal antwoord op te geven valt. Met opzet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:26 schreef k_man het volgende:
Taaltechnisch of inhoudelijk Lienekien?
Door 'm niet op de persoon te richten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:29 schreef k_man het volgende:
Hoe had ik die vraag handiger kunnen formuleren Lienekien?
Een mooie, slimme vrouw vertoont nog altijd hetzelfde complex. Wordt zij bewonderd om haar schoonheid, dan hunkert ze naar intellectuele erkenning. Wordt ze vooral slim gevonden, dan voelt haar vrouwelijkheid zich in de steek gelaten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:23 schreef k_man het volgende:
Natuurlijk. Er zijn relatief weinig mensen die erg slim zijn. Idem met mooie mensen. Dus zowel mooi als slim is zeldzaam, maar ik denk niet dat mooi zijn relatief gezien significant meer voorkomt bij slimme mensen dan bij domme. Er zijn alleen zoveel domme mensen dat de mooie mensen ook grotendeels dom zijn.![]()
Waarom zijn sommigen onder ons er toch zo op gebrand om iemand uit de tent te lokken? Of zie ik nou spoken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:31 schreef k_man het volgende:
Wat is wat toch Erik? Wat is wat toch Erik?
Ja, ik zou die vraag dan ook helemaal vergeten. Die begon al met de verkeerde intentie.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:33 schreef k_man het volgende:
"Maar geef eens antwoord, merk jij nooit dat voorkomen een rol speelt bij de manier waarop mensen elkaar tegemoet treden?"
Daarmee wordt het nog veel meer een open deur.
Ik weet niet hoe ik hier nog wat op kan zeggen zonder Lienekien boos te maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:32 schreef Claudia_x het volgende:
Een mooie, slimme vrouw vertoont nog altijd hetzelfde complex. Wordt zij bewonderd om haar schoonheid, dan hunkert ze naar intellectuele erkenning. Wordt ze vooral slim gevonden, dan voelt haar vrouwelijkheid zich in de steek gelaten.
Ik zou het niet weten Erik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zijn sommigen onder ons er toch zo op gebrand om iemand uit de tent te lokken? Of zie ik nou spoken?
Jij kan anders prima een discussie met Claudia hebben zonder het over Claudia persoonlijk te hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier nog wat op kan zeggen zonder Lienekien boos te maken.
Dat ligt aan mij. Ik hap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zijn sommigen onder ons er toch zo op gebrand om iemand uit de tent te lokken? Of zie ik nou spoken?
Ja, maar je kan toch alleen happen als er iets wordt voorgehouden?quote:
Je bent een boefje, k_man. Met elke andere reactie die niet over Lienekien ging, had je haar niet boos gemaakt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:35 schreef k_man het volgende:
Ik weet niet hoe ik hier nog wat op kan zeggen zonder Lienekien boos te maken.
Het zou toch tamelijk vreemd zijn om een discussie over mooie, slimme vrouwen te hebben met een mooie, slimme vrouw, als daarbij niets persoonlijks aangestipt mag worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij kan anders prima een discussie met Claudia hebben zonder het over Claudia persoonlijk te hebben.
Toch bedoel ik dat je in je discussie met Claudia het niet over haar persoonlijk hebt. Dus kennelijk kan het wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zou toch tamelijk vreemd zijn om een discussie over mooie, slimme vrouwen te hebben met een mooie, slimme vrouw, als daarbij niets persoonlijks aangestipt mag worden.
Dit is bijna vleiendquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 00:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Het zou toch tamelijk vreemd zijn om een discussie over mooie, slimme vrouwen te hebben met een mooie, slimme vrouw, als daarbij niets persoonlijks aangestipt mag worden.
Ja, kijk...Dat geloof ik ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:04 schreef k_man het volgende:
Ik ben een hele vriendelijke jongen hoor. Af en toe plaag ik mensen een beetje, maar er zit niks kwaadaardigs achter.
En jij kan wel een nieuw kapsel gebruiken...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:05 schreef Claudia_x het volgende:
Daarom ben je ook kapper geworden.
Ik ben nog naar de ziekenhuiskapper geweest.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
En jij kan wel een nieuw kapsel gebruiken...
Haha, inderdaad!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:17 schreef k_man het volgende:
Bij jou usericon moet ik iedere keer weer aan een rouwcentrum denken DO.
Negenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Bestaat deze slowchat inderdaad maar uit een stuk of zeven, acht mensen?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:44 schreef broer het volgende:
Die inburgeringscursus gaat wel goed, of niet, JAM?
Zelfs dat is te veel eer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Small talk.
Die vindt dit allemaal kut en te min en wil ons in een IRC-kanaal gooien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:20 schreef Augustina het volgende:
Wat is daarmee? En hoe denkt Ollie erover?
Goed, waarom dat tongetje?quote:
Dan moet je gewoon even omhoog scrollen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die vindt dit allemaal kut en te min en wil ons in een IRC-kanaal gooien.
[..]
Goed, waarom dat tongetje?
Zo moeilijk is het niet. Het principe is nu duidelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:39 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan begrijp ik het niet meer.
Moet ik zeggen dat het niet goed gaat, zodat jij me kan vragen wat er dan allemaal mis is waarna we het dan hebben over hoe moeilijk het leven is, zodat dit topic uit de koetjes en kalfjessfeer komt?
Bedoel je dat?
Ik moet jou toch af en toe een beetje in de gaten houden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien, jij lurkert!
Maar daar maak je me misschien wel op mijn minst beschaafde en hoffelijke ogenblikken mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik moet jou toch af en toe een beetje in de gaten houden.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar daar maak je me misschien wel op mijn minst beschaafde en hoffelijke ogenblikken mee.
Dus jij bent het wel met Ollie eens?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:50 schreef Lienekien het volgende:
Zo moeilijk is het niet. Het principe is nu duidelijk.![]()
Wat doe jíj nou weer hier? Hier maak je me op mijn netste en galantste ogenblikken mee.quote:
Kom je er nu pas achter dat ik hier ook zit? Ik zit overal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat doe jíj nou weer hier? Hier maak je me op mijn netste en galantste ogenblikken mee.
Ja, en opvallend veel bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:56 schreef rena het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat ik hier ook zit? Ik zit overal.![]()
Valt het opquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en opvallend veel bij mij in de buurt.
Als ik zeg dat je opvallend veel bij mij in de buurt bent, dan valt het inderdaad op.quote:
Nee, daar ben ik niet helemaal mee eens. Ik doe toch vrolijk mee met jullie allemaal?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die vindt dit allemaal kut en te min en wil ons in een IRC-kanaal gooien.
Vind je het erg? Ik vind het wel gezelligquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je opvallend veel bij mij in de buurt bent, dan valt het inderdaad op.
Ach, natuurlijk!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:00 schreef Augustina het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet helemaal mee eens. Ik doe toch vrolijk mee met jullie allemaal?
Ik heb de neiging om te zeggen dat je dan maar niet moet gaan, maar het hangt er ook wel vanaf wat voor feestje het is (van wie, welke reden etc).quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:01 schreef Augustina het volgende:
Ik heb zo een feestje trouwens en verdacht weinig zin.
Daar werd deze week een onderzoek over gepubliceerd. Je bent in ieder geval niet de enige. Schrale troost. Meestal is het toch wel leuk als je er maar eenmaal bent. Tenzij er uuuuuuren over auto's wordt gepraat en je hebt zelf niks met auto's.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:01 schreef Augustina het volgende:
Ik heb zo een feestje trouwens en verdacht weinig zin.
Ik vind dat je gezellig meedoet. Punt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:04 schreef Augustina het volgende:
Vind je van niet dan?
Veel plezier. Gezellig meedoen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:06 schreef Augustina het volgende:
Ik ga nu trouwens. Doeg!
Ik las toch echt "Ik ga nu trouwen. Doeg!"quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:06 schreef Augustina het volgende:
Ik ga nu trouwens. Doeg!
Nee, dat ging niet. De rest vond het zeer interessant. Het cluppie was te klein om apart met iemand een onderwerp aan te snijden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:10 schreef Claudia_x het volgende:
Als het de hele avond over auto's gaat en je daar niets mee hebt, dan kun je zelf toch een ander onderwerp aanzwengelen?
En wat is van de niet leuke films de leukste?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:40 schreef broer het volgende:
Ik had me voorgenomen om vanavond languit op de bank een film te gaan kijken. Maar nu komt er geen enkele leuke film op tv. Pfff...
Nee, we willen het best ergens over hebben. Als je maar niet over pyjama's begint.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:40 schreef broer het volgende:
O, wacht. Ik had ook gewoon 'hoi' kunnen zeggen.
Geen idee. Ze konden me eerlijk gezegd geen van alle boeien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:40 schreef Lienekien het volgende:
En wat is van de niet leuke films de leukste?
Gewoon naar de videotheek gaan en je oog ergens op laten vallen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:44 schreef broer het volgende:
[..]
Geen idee. Ze konden me eerlijk gezegd geen van alle boeien.
Ik denk dat ik de dvd van Eels maar ga kijken. Tenzij er iemand een goeie tip heeft zodat ik nog snel even naar de videotheek kan rennen.
Ja, goed idee. Ga ik doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:46 schreef Lienekien het volgende:
Gewoon naar de videotheek gaan en je oog ergens op laten vallen.
Jammer, ik wilde je net allemaal leuke horrorfilms aanraden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:47 schreef broer het volgende:
"Rated R for strong violence including scenes of torture"
Daar kan ik helemaal niet tegen.
Ja, maar horror is kinderspel vergeleken bij marteling. Marteling is zielig, namelijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:57 schreef wyccie het volgende:
Jammer, ik wilde je net allemaal leuke horrorfilms aanraden.![]()
Ik heb Dancer in the Dark. (Gehuurd, weliswaar. Maar toch...) En als het niks is, word ik boos op k_man.quote:Ik heb Oldboy!
Die heb ik uitgekozen voor de date met een jou niet onbekende jongeman. Daarna was ie ineens een stuk afstandelijkerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:47 schreef broer het volgende:
"Rated R for strong violence including scenes of torture"
Daar kan ik helemaal niet tegen.
Maar horror is vaak marteling, of marteling is horror. Japanse films combineren dat vaak heel goed.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:03 schreef broer het volgende:
Ja, maar horror is kinderspel vergeleken bij marteling. Marteling is zielig, namelijk.
Ik heb Dancer in the Dark zelfs gekocht (ik huur nooit meer), mag ik ook boos worden k_man als ik het niks vind?quote:Ik heb Dancer in the Dark. (Gehuurd, weliswaar. Maar toch...) En als het niks is, word ik boos op k_man.
Dat is jammer van je zaterdagavond.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik kon wel eens heel vroeg naar bed gaan, vanavond.
O, was dát het probleem?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:19 schreef thaleia het volgende:
Die heb ik uitgekozen voor de date met een jou niet onbekende jongeman. Daarna was ie ineens een stuk afstandelijker![]()
Ja, kut. Dat heet een spoiler.quote:Overigens kan ik persoonlijk een stuk beter tegen het grof-geweld-met-humor van Oldboy dan tegen de slotscene van DITD hoor, maar hey je hebt het zelf gewild he.
Veel plezier sterkte
Ja zeg, denk je dat ik het leuk vind?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is jammer van je zaterdagavond.
Van mij wel. Daar heb ik geen last van.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:20 schreef wyccie het volgende:
mag ik ook boos worden k_man als ik het niks vind?
Wat is er dan? Voel je je niet lekker?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende:
Ja zeg, denk je dat ik het leuk vind?![]()
Goed idee. En daarna nóg een keer, zodat we ook simultaan kunnen meezingen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef wyccie het volgende:
Hehe, we kunnen simultaan Dancer in the dark gaan kijken
Nou, dan moet je iets gaan doen. Nog even snel naar de videotheek, of zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:21 schreef Lienekien het volgende:
Ja zeg, denk je dat ik het leuk vind?![]()
Zeer slecht idee. De droom om ooit zangeres te worden heb ik zeer snel laten varen toen ik mezelf had horen zingenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:24 schreef broer het volgende:
zodat we ook simultaan kunnen meezingen.
Nee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat is er dan? Voel je je niet lekker?
Nou, als Björk zich zangeres noemt, dan kan jij het ook.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeer slecht idee. De droom om ooit zangeres te worden heb ik zeer snel laten varen toen ik mezelf had horen zingen
Dan ben ik niet origineel meer, dat pikken ze niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:31 schreef Lienekien het volgende:
Nou, als Björk zich zangeres noemt, dan kan jij het ook.
*boegeroep vult de zaal*quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:31 schreef Lienekien het volgende:
Nou, als Björk zich zangeres noemt, dan kan jij het ook.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:09 schreef StefanP het volgende:
Ik ben in een Engels sprekend land opgegroeid, dus mijn kennis komt niet enkel uit boeken. Ik durf er zelfs geld op te zetten dat ik beter Engels spreek en schrijf dan wie dan ook - spelling/grammar is een van de weinige dingen waar ik echt interesse in heb, een tic zeg maar. Woorden als -uit m'n hoofd- Brobdingnagian, orchidaceous, mawkishness, callipygian, defenestration e.d. maken deel uit van m'n woordenschat, terwijl 99% van de users hier daar toch echt een woordenboek voor nodig heeft. Ja, ik lees zelfs het woordenboek voor m'n plezier
Ik zal waarschijnlijk de laatste punt niet goed hebben meegekopieerd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:02 schreef broer het volgende:
Ik zie er geen. Er mist een punt aan het einde en een komma vóór 'zeg maar'. Maar ik denk niet dat je daar de discussie mee wint.
Vanuit de optiek van de gemiddelde Fok!ker bevat een correct gespeld stuk Nederlands dan ook wel heel veel fouten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
Komt weer een ander die zegt dat bovenstaand stukje van StefanP veel Nederlandse taal- en spelfouten bevat.![]()
Ja, ik ook, geloof ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:19 schreef thaleia het volgende:
Overigens kan ik persoonlijk een stuk beter tegen het grof-geweld-met-humor van Oldboy dan tegen de slotscene van DITD
Nee, want je weet hoe boos ik kan worden als een argeloos gegeven tip verkeerd uitpakt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:01 schreef wyccie het volgende:
Ik zou het jou niet aanraden overigens.
Dat is waar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:28 schreef broer het volgende:
Vooral als je het terug leest en er niet zelf in zit.
Ik ben het niet echt, maar zo klinkt het wel. Hmm, wel een beetje lui natuurlijk omdat ik gewoon de hele dag in bed kan blijven liggen. En verwend; een breedbeeld zou niet de standaard moeten zijn. En al helemaal niet voor een student.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:54 schreef broer het volgende:
Waarom ben je 'lui en verwend' als je een breedbeeld hebt?
Dat zou ik niet kunnen. Ik kan heel lang uitslapen, maar ik moet echt een tijd naar buiten om niet het gevoel te hebben dat ik een dag heb overgeslagen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:01 schreef wyccie het volgende:
Hmm, wel een beetje lui natuurlijk omdat ik gewoon de hele dag in bed kan blijven liggen.
Ach, dan is "Heb de volgende dag meteen een nieuwe dvd-speler gekocht." eigenlijk nog veel verwender.quote:En verwend; een breedbeeld zou niet de standaard moeten zijn. En al helemaal niet voor een student.
Ja, dat ook. Maar zo'n ding kost tegenwoordig geen reet meer. Ik heb natuurlijk wel de op één na goedkoopste gekochtquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Ach, dan is "Heb de volgende dag meteen een nieuwe dvd-speler gekocht." eigenlijk nog veel verwender.
Maar een breedbeeld hoeft toch niet zoveel meer te kosten dan een gewone tv?
Oh, waarom vraag je dat toch?quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:07 schreef broer het volgende:
Heb je je boek nu al uit?
Ja, maar jij Fokt werkt ook meer dan ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:10 schreef wyccie het volgende:
In de tijd dat jij nu al twee boeken uit hebt, heb ik nog niet eens 1 hoofdstuk gelezen.
Hehe, ik heb een duur telefoonabonnementquote:Op zondag 22 oktober 2006 03:11 schreef broer het volgende:
Een gratis tv? Hoe krijg je dat dan voor elkaar?
Op een gegeven moment kreeg ik alleen nog maar blauwe tinten. Soms rood.quote:Aan wieltjes draaien is wel mooi old skool. Ik zou zo'n ding niet weg doen.
O, dan was hij niet gratis, maar 'gratis'. Nuanceverschil, maar toch.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:15 schreef wyccie het volgende:
Hehe, ik heb een duur telefoonabonnement
Dat zal er veel mee te maken hebben, inderdaad. Al heb ik het de afgelopen weken rustig gehad met werk, dus dan hou je vanzelf tijd over om te lezen. (De hele dag internetten is ook niet alles.)quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:15 schreef wyccie het volgende:
En ik kijk meer films. Denk ik.
Ik hou van eten, maar ik kan ook prima níet eten als ik zou moeten kiezen tussen een film of een maaltijd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:28 schreef broer het volgende:
En films en andere leuke dingen laat je wel aan je voorbij gaan als je weet dat je dan niet kunt eten. (Dramatiek ten top.)
Ja, dat hou je een paar dagen vol. Maar dan houdt het echt op. Dan begin je honger te krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:34 schreef wyccie het volgende:
Ik hou van eten, maar ik kan ook prima níet eten als ik zou moeten kiezen tussen een film of een maaltijd.
Over horror kun je ook heel snobistisch doen. Niet gemakkelijk, maar er zijn vast mensen die het voor elkaar krijgen.quote:Maar ik ben geen filmsnob (oh, wacht.... dat was natuurlijk al duidelijk toen ik het over horror had)
quote:Paul McCartney deelt mee dat hij uit The Beatles stapt.
Ik maak nooit gehakt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Ach, nou heb ik het gemist.
Bedankt! Nou krijg ik dat de hele dag niet meer uit mijn kop.quote:Op zondag 22 oktober 2006 06:09 schreef JAM het volgende:
OP DE MELODIE VAN HET WILHELMUS.
GRAAFMACHINE IN DE KLEI.
Het zou me wel lukken,denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 03:36 schreef broer het volgende:
Over horror kun je ook heel snobistisch doen. Niet gemakkelijk, maar er zijn vast mensen die het voor elkaar krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |