Jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:41 schreef tonja het volgende:
Het wordt ernstig tijd voor een feestje dat lekker uit de hand loopt.
Zal dat echt leuk worden denk je?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:41 schreef Flurrie het volgende:
het enige wat de bewoners overdag doen is hetzelfde als 's nachts
![]()
![]()
![]()
BB gooi eens ff wat drank in huis voor Tijn en co, en laat de rest toekijken hoe hun met zijn 3-en alles leegzuipen
o vertel zij ze dat ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:08 schreef Lady-night het volgende:
waarom moet Tijn uit de buurt blijven van MO?????
ful·mi·ne·ren te·gen (ww.)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:01 schreef Lady-night het volgende:
Wie zit er steeds zo vies te fulmineren
Of boerenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
ful·mi·ne·ren te·gen (ww.)
1 heftig uitvaren
![]()
wie zij dat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:11 schreef Lady-night het volgende:
ja dat zei ze net tegen Mo
Zou kunnen, maar niet in de nederlandse taal! (Bron: Dikke van Dale).quote:
dat houden ze nog geen uur vol dan zitten ze weer bij elkaar lamasegguuh weetjuuhwel gisteren nacht waren ze nog in de prinsessenkamer aan t stoeien weer dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:13 schreef Lady-night het volgende:
sorry Mo zei dat tegen Marleis
Hij moet gewoon zijn bek houdenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:29 schreef Bigblahbla het volgende:
Wat zit Tijn walgelijk over nomineren praat hij zegt tegen Marlies en Marcia ,Als jullie mij nomineren dan ben ik echt op mijn pik getrapt terwijl hij zelf Marlies twee keer heeft genomineerd,
ja dat hoorde ik ook zal MO leuk vindenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:32 schreef kukeleku het volgende:
He Marlies en Tijn willen samen op vakantie![]()
nou Rik doet daar ook graag aan mee, dat valt me echt tegen van hemquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:36 schreef Lady-night het volgende:
Marleis maakt Jeroen nog eens even belachelijk
Ja stom mens: "Rik, nieuw projectje......hehehwhehwhe"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:36 schreef Lady-night het volgende:
Marleis maakt Jeroen nog eens even belachelijk
Klopt, Rik is minder ok dan hij lijktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:38 schreef kukeleku het volgende:
[..]
nou Rik doet daar ook graag aan mee, dat valt me echt tegen van hem![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:42 schreef kleinzusje het volgende:
sorry, kan het niet laten![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:46 schreef schatje het volgende:
Ah, toch een apart vaatwasdoekje die voor het schoonmaken van het toilet wordt gebruikt.
Dit is denk ik het spannendste moment van de dagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:47 schreef kukeleku het volgende:
Mo heeft grijze haren in haar uitgroei, zei ze fluisterend tegen Sab![]()
Wie van de vrouwen vind je wel leuk?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:47 schreef schatje het volgende:
Monique, doe toch maar een staartje in. Het ziet er zo verlept uit joh.
precies,zeker als je een "ouder worden-complex" hebt zoals Moquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit is denk ik het spannendste moment van de dag![]()
Sabrina en Monique in mindere mate.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wie van de vrouwen vind je wel leuk?
Open dan ook een topic waar je lekker kan gaan zeiken want heb het idee dat je niks anders doet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:54 schreef Lady-night het volgende:
Komende dagen kunnen we wel een topic openen over Tijn hoe vaak hij gaat zeggen dat hij zich klote voelt over zijn verwennerij
Volgens mij is je hoop tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:52 schreef schatje het volgende:
Ik kijk nu al uit naar een zondag met het afscheidsdiner. Kijken of ze nu ook echt de boodschap van Hummie hebben meegekregen. Anders moet ze maar wat beelden laten zien van Semih, Marlies, Marcia en Micheline die gisteravond laat spraken over het nomineren en andere irritaties van o.a. Rik.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
Open dan ook een topic waar je lekker kan gaan zeiken want heb het idee dat je niks anders doet.
Beetje positiviteit kan geen kwaad. Ongetwijfelt heb je gelijk maar er gebeuren meer dingen.
Ja, ik weet het schatquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is je hoop tegen beter weten in.
Wil je nou verkering met me?quote:
Dat zei Rik ook al!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:04 schreef schatje het volgende:
Dat roze shirtje staat Jeroen wel leuk.
BB is keihard dit jaarquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:05 schreef n1ek het volgende:
Bij houtje bijten had ik me toch wat anders voorgesteld
Wat krijgen ze?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:05 schreef n1ek het volgende:
Bij houtje bijten had ik me toch wat anders voorgesteld
Ja, en dan nomineert ie Semih als die nog een weekje mag blijven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:06 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Rik krijgt een oogje op Jeroen...
Voel ik daar een liefde groeien?![]()
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:09 schreef Lady-night het volgende:
Zitten er wel sigaretten bij??
Heel de week beschuit eten lijkt me niet echt heel tof.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:07 schreef n1ek het volgende:
[..]
[afbeelding]
2 keer manden met dit voor de verliezende ploegen.
De stopwatch voor Tijn gaat nu inquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heel de week beschuit eten lijkt me niet echt heel tof.
Bruine bonen dacht ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:11 schreef schatje het volgende:
Vorig jaar kregen ze toch ook blikken zonder etiketten. Ik herinner me dat er toen iets heel goor in zat. Alleen wat precies weet ik niet meer. Iemand? Ze kregen toen trouwens ook bloedworst.
Iew.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet het weer. Dat waren slakken.
Beetje positief hequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:11 schreef n1ek het volgende:
Marlies heeft het alleen maar over wat ze allemaal niet hebben. Ik dacht juist dat zei zo was dat ze heel bewust was van arm en rijk, toen ook met die zonnenoven
Nee, maar de uien en pindakaas zijn in mijn ogen erger dan brood, soep, rijst, beschuit,quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heel de week beschuit eten lijkt me niet echt heel tof.
ook chili con carne. Vond Roel zo ontzettend lekkerquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet het weer. Dat waren slakken.
Lol daar heb je inderdaad een grotere zeurpiet te pakkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:14 schreef Kinga het volgende:
AH! Mich vindt het erg. Tijn niet!
Tijn moet nog even geactiveerd worden, die komt nog wel los hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol daar heb je inderdaad een grotere zeurpiet te pakken
Ik twijfel ook niet aan zijn showkwaliteiten. Het gaat vast iets moois wordenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tijn moet nog even geactiveerd worden, die komt nog wel los hoor.
Ik weet niet of ik bij de groep zou gaan zitten die karig eten heeft. Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:18 schreef marky het volgende:
Tijn komt straks als hij lekker zit te eten van de biefstuk en die andere aan de brood met bruine bonen.
Ik heb het niet gezien. Een fles lekkere champagne hebben ze wel verdiend.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:19 schreef avonne het volgende:
is er nog alcohol gesignaleerd?
Nee, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:19 schreef avonne het volgende:
Ach waarom niet. Een jeroen bijvoorbeeld kan dat makkelijk doen die wordt toch iedere week genomineerd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik bij de groep zou gaan zitten die karig eten heeft. Ik denk van niet.
Dat is ook weer zo inderdaad.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:21 schreef marky het volgende:
[..]
Ach waarom niet. Een jeroen bijvoorbeeld kan dat makkelijk doen die wordt toch iedere week genomineerd.
Oeh! dat is een goeie, dat zou weleens tot leuke beelden kunnen leiden. Vooral Marcia zal het niet leuk vinden anderen te zien drinken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:19 schreef avonne het volgende:
Echt top, daar in dat BB huis zitten.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:24 schreef schatje het volgende:
Monique: "Ik voel me gewoon kut omdat ik me kut voel".
Ja, en dat ze ondertussen water verspilt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:26 schreef Peter6000 het volgende:
Monique relativeert het noodrantsoen, met de gedachte dat andere het slechter hebben.
Wellicht het verliefd zijn op Tijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:29 schreef Peter6000 het volgende:
Monique is boos op haarzelf dat ze "het" toestaat.
Dat "het" haar dwars zit.
Waar dat "het" voor staat is me niet helemaal duidelijk: wellicht het kut voelen?
Eens.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:33 schreef Kinga het volgende:
Ik gun het Jeroen echt. Mich en Tijn niet.
Ik verwacht dat Tijn wel weer gaat zeiken dat andere er niet over moeten zeiken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:33 schreef Kinga het volgende:
Ik gun het Jeroen echt. Mich en Tijn niet.
Eensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:29 schreef riri het volgende:
Monique is toppie![]()
Valt me steeds weer op dat bij alles wat moeilijk is ze de boel relativeert en daarin een erg sterke mentaliteit toont...en haar humor![]()
IK hoop er al dagen opquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:35 schreef berney het volgende:
BB, laat effe wat roddels zien op het scherm. komt er lekker mot van.
IK gun het Mich nietquote:
Zie je, ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IK gun het Mich niet
Tijn een beetje
en Jeroen helemaal
( ik ben om)
Terwijl de BB's in het buitenland het wel goed doen. De Engelse versie bijvoorbeeld. Die is ieder jaar weer spraakmakend.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:25 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BB een uitgemolken concept is maar als er zó weinig gebeurd, er zo weinig intiatief van zowel de bewoners als BB zelf is dan gaat t daar wel op lijken.
Nee, liever cryptische boodschappen. Denkt Hummie dan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:35 schreef berney het volgende:
BB, laat effe wat roddels zien op het scherm. komt er lekker mot van.
Om eerlijk te zijn, die volg ik nooit. Wat doet BB daar als anders dan hier?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Terwijl de BB's in het buitenland het wel goed doen. De Engelse versie bijvoorbeeld. Die is ieder jaar weer spraakmakend.
"Als de farao tegen de zoete engel spreekt over woeste onderwerpen moet men zich goed realiseren dat de druiven niet altijd groeien."quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, liever cryptische boodschappen. Denkt Hummie dan.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:48 schreef pullup het volgende:
Semih tegen Rik:" Rik, wat is dat met die schoenen van jou...Ik kom ze overal tegen ... het lijkt wel sinterklaas"![]()
Een goede casting van bewoners. Spraakmakend. Zoals toentertijd hier in Nederland met BB3. Hoewel soms wel iets over de top.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:47 schreef arneaux het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, die volg ik nooit. Wat doet BB daar als anders dan hier?
Hm. Ik heb alleen deze en de vorige BB gekeken, daarvoor kon t me nooit zo boeien. Ik weet alleen dat ze een keer een BB hadden met een hek, bedoel je die? Ik ben benieuwd of er nog een BB komt, zo ja, dan zullen er behoorlijk wat dingen moeten veranderen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Een goede casting van bewoners. Spraakmakend. Zoals toentertijd hier in Nederland met BB3. Hoewel soms wel iets over de top.
Ja, met een rijk en arm gedeelte. Met die rooie hysterische Diane, Kelly en die twee ratten van Pascal en Coos.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hm. Ik heb alleen deze en de vorige BB gekeken, daarvoor kon t me nooit zo boeien. Ik weet alleen dat ze een keer een BB hadden met een hek, bedoel je die? Ik ben benieuwd of er nog een BB komt, zo ja, dan zullen er behoorlijk wat dingen moeten veranderen.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef berney het volgende:
Ze moeten gewoon een andere redactie er neerzetten en een kruising van bb1,bb3 en bb4
Het liedje leef weer terughalen als bb tune
de limo's
die kutkip
Waarom moet ze Jeroen weer noemenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:36 schreef Lady-night het volgende:
Marleis bedoelt eigenlijk dat ze het zonde vind dat zo'n culinaire barbaar als Tijn en Jeroen zulk lekker eten krijgen zeg maar.
Pfff... ze blijft ermee bezigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
Marlies vindt het niet leuk
Oh................ Ze vindt het wel leuk
Ze vindt het ok.................
Oh nee, ze vindt het niet ok
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Oh nee bizarrrrrrrrrrrrrrrr
Ik vind........................... oh nee ik vind..................... oh ja ik vind...............
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geen ideequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:52 schreef JufJoop het volgende:
Marcia gaat zo slapen...
Waar is die moe van?
Jeroen haakt zich telkens aan iemand vast.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:49 schreef kukeleku het volgende:
Ze hebben het alweer over Jeroen![]()
Marlies:'Jullie zijn wel dikke maatjes"
Tijn:"nou,dat weer niet"
Tijn vond Jeroen eerst irritant maar begint nu meer aan hem te wennen![]()
Laat ze zelf maar maar vragen maken... BB gaat er weer zo'n saaie vragen van maken: "Wie ligt je het meest? Wie het minst? Hoe komt dat? Praat het dan nu maar uit!"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:25 schreef kukeleku het volgende:
Ze vragen zich af wat voor vragen er op de kaartjes van het roulette moeten komen..ik zou zeggen BB zet de vragen maar op de kaartjes en dan recht voor z'n raap en niet dat cryptische gelul![]()
Maar zelf komen ze met "wat was je leukste moment in het huis"en "wat was je minder leuke moment in het huis", daar komt waarschijnlijk ook niet meer uit dan dat we al kunnen radenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:28 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Laat ze zelf maar maar vragen maken... BB gaat er weer zo'n saaie vragen van maken: "Wie ligt je het meest? Wie het minst? Hoe komt dat? Praat het dan nu maar uit!"![]()
welk idee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:34 schreef kukeleku het volgende:
Rik gaat met het idee naar de dagboekkamer
[afbeelding]
Ik denk dat het helemaal hopeloos is... jammer, maar het wordt toch geen Jensen..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:32 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Maar zelf komen ze met "wat was je leukste moment in het huis"en "wat was je minder leuke moment in het huis", daar komt waarschijnlijk ook niet meer uit dan dat we al kunnen raden![]()
tnxquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:36 schreef kukeleku het volgende:
[..]
het idee voor het exitdiner-avond
Per groepje van de opdracht...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:47 schreef kukeleku het volgende:
Hebben ze nu per team ook het rantsoen gekregen omdat ze het steeds over 3 personen eten maken hebben?
Gaan ze al weer naar bed toe?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:40 schreef JufJoop het volgende:
Waarom willen die mensen allemaal naar bed? Ze staan om 12 uur op, doen dan 6-7 uur geen zak, en roepen dan dat ze moe zijn...
Je hebt er op gewacht he?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:46 schreef schatje het volgende:
Ah, toch een apart vaatwasdoekje die voor het schoonmaken van het toilet wordt gebruikt.
Hehehehe, dat is dan weer het nadeel van 1 pak rijst, en 1 brood voor drie personen voor een weekquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:02 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Sommige wel , dan hoeven ze niet aan eten te denken![]()
Ze hebben het wel zwaar hoor... al een paar minuten zonder etenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:02 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Sommige wel , dan hoeven ze niet aan eten te denken![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:06 schreef marky het volgende:
Misschien een mooi idee als BB nu een festje kan voorstellen en dat de drie winnaars iemand van de andere ploeg uit mogen kiezen om mee te feesten.
Hij had ook nooit moeten roepen dat hij die joker niet zou gebruiken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:12 schreef Sonique het volgende:
Eén ding is zeker, Tijn gaat volgende week zeker weer genomineerd staan, want alles wat hij doet en/of niet doet is fout.
Ik kijk tegenwoordig eerst even hier voor ik de moeite neem om de streams aan te zetten. Dat zegt wel genoeg, bij de andere BB's stonden de streams eigenlijk altijd aan hier.quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:18 schreef Bigblahbla het volgende:
marcia gaat slapen om nooit meer wakker te worden
Ik zou geen minuut willen missen van deze spannende beelden!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk tegenwoordig eerst even hier voor ik de moeite neem om de streams aan te zetten. Dat zegt wel genoeg, bij de andere BB's stonden de streams eigenlijk altijd aan hier.![]()
Moet naar de badkamer lopen anders?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:26 schreef Lady-night het volgende:
Jeroen die lekker een paar minuten met de slagroomspuit voor iedereen zijn gezicht staat te schudden
Vind het wel lachen hoorquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moet naar de badkamer lopen anders?.
En dat Semih tegen Tijn zei in het begin dat hij hem nooit zou nomineren dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij had ook nooit moeten roepen dat hij die joker niet zou gebruiken.
Of hij had die joker niet moeten gebruiken, en een man van zijn woord zijn.
Hele domme zet van hem
Dat zei Tijn ook over Semihquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:33 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En dat Semih tegen Tijn zei in het begin dat hij hem nooit zou nomineren dan?
Ze moeten die mensen gewoon weer een feest geven. Dit is gewoon kut.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:36 schreef bunnyma het volgende:
BB zal toch niet goedvinden dat het hele zooitje gaat slapen?
Zullen ze er dan niet nog een opdracht ingooien? Bijv. probeer het geld te pikken van een medebewoner.
Ik vind dat echt belachelijk... eerst is ze helemaal gek op Tijn, en nou krijgt ze door dat het thuis niet echt gewaardeerd wordt en gaat ze ineens doen alsof Tijn de schuldige is!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:42 schreef Lady-night het volgende:
Mo is boos en geirriteerd over Tijn...ehehheheeeee he
Och eeeerrrmmmmm.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:44 schreef n1ek het volgende:
depressieve Mo
Ze hebben ook een heel erg vermoeiende dag achter de rug.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:49 schreef schizolientje het volgende:
jesses, ze gaa echt voor dood liggen allemaal, dat BB dat goed vind, ik zou de haan aan gooien
Zeeeer wazig, maar what's new, ze kan dingen die haar dwars zitten nooit normaal verwoorden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:47 schreef Djep het volgende:
samenvatting van mo's gepraat?
ok, thnxquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeeeer wazig, maar what's new, ze kan dingen die haar dwars zitten nooit normaal verwoorden.
Ze denkt dat ze niet gewaardeerd wordt, door niemand, ze stoort zich daardoor aan Tijn's plagerijen. De ideëen voor de exit had zijzelf ook al genoemd maar nu leek het of zij nergens aan mee wilde doen.![]()
Ze heeft haar dag gewoon niet.![]()
Nu al?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:45 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik vind dat echt belachelijk... eerst is ze helemaal gek op Tijn, en nou krijgt ze door dat het thuis niet echt gewaardeerd wordt en gaat ze ineens doen alsof Tijn de schuldige is!![]()
Komt even mooi uit dat ik morgen en zondag absent benquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:57 schreef CartWOman het volgende:
Fijn weekend gaat dit worden; noodrantsoen, geen alcohol, geen opdracht, he-le-maal niks.![]()
![]()
![]()
Caps Lock?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:54 schreef Lady-night het volgende:
nOG EVEN WACHTEN MET DIE HAAN, TOTDAT IEDEREEN LIGT. dIT KUNNEN ZE TOCH NIET MAKEN HET WEEKEND
Maar hij heeft nog een redenmoe te zijn met zijn verkleedpraktijken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:59 schreef Lady-night het volgende:
Rik is dood volgens mij.
Wist niet dat hij er nog een had, maar sorry hoor zo ga je toch niet zitten wijdbeens, ben benieuwd wat Marlies daar van gaat roddelen tegen de anderen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:10 schreef Fronsertje het volgende:
jeroen denkt nu punten te scoren ofzo...of heeft zijn laatste hersencel het nu toch echt begeven?
wat zeiden ze dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:16 schreef jessie het volgende:
He je hoort de regie op stream 2
Ja, ik hoorde het ookquote:
Zeker weten.quote:
Me toquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:26 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Ik hoop een wrede quiz en ruzies.![]()
Ooit van 'een steek onder water geven' gehoord?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:26 schreef yellowfirst het volgende:
Bla bla bla bla................zodat jullie weer snel naar bed kunnen..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |