Jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:41 schreef tonja het volgende:
Het wordt ernstig tijd voor een feestje dat lekker uit de hand loopt.
Zal dat echt leuk worden denk je?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:41 schreef Flurrie het volgende:
het enige wat de bewoners overdag doen is hetzelfde als 's nachts
![]()
![]()
![]()
BB gooi eens ff wat drank in huis voor Tijn en co, en laat de rest toekijken hoe hun met zijn 3-en alles leegzuipen
o vertel zij ze dat ?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:08 schreef Lady-night het volgende:
waarom moet Tijn uit de buurt blijven van MO?????
ful·mi·ne·ren te·gen (ww.)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:01 schreef Lady-night het volgende:
Wie zit er steeds zo vies te fulmineren
Of boerenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
ful·mi·ne·ren te·gen (ww.)
1 heftig uitvaren
![]()
wie zij dat?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:11 schreef Lady-night het volgende:
ja dat zei ze net tegen Mo
Zou kunnen, maar niet in de nederlandse taal! (Bron: Dikke van Dale).quote:
dat houden ze nog geen uur vol dan zitten ze weer bij elkaar lamasegguuh weetjuuhwel gisteren nacht waren ze nog in de prinsessenkamer aan t stoeien weer dusquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:13 schreef Lady-night het volgende:
sorry Mo zei dat tegen Marleis
Hij moet gewoon zijn bek houdenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:29 schreef Bigblahbla het volgende:
Wat zit Tijn walgelijk over nomineren praat hij zegt tegen Marlies en Marcia ,Als jullie mij nomineren dan ben ik echt op mijn pik getrapt terwijl hij zelf Marlies twee keer heeft genomineerd,
ja dat hoorde ik ook zal MO leuk vindenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:32 schreef kukeleku het volgende:
He Marlies en Tijn willen samen op vakantie![]()
nou Rik doet daar ook graag aan mee, dat valt me echt tegen van hemquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:36 schreef Lady-night het volgende:
Marleis maakt Jeroen nog eens even belachelijk
Ja stom mens: "Rik, nieuw projectje......hehehwhehwhe"quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:36 schreef Lady-night het volgende:
Marleis maakt Jeroen nog eens even belachelijk
Klopt, Rik is minder ok dan hij lijktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:38 schreef kukeleku het volgende:
[..]
nou Rik doet daar ook graag aan mee, dat valt me echt tegen van hem![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:42 schreef kleinzusje het volgende:
sorry, kan het niet laten![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |