Paar keer op F5 rammen en hij doet het weer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:34 schreef miss_bleu het volgende:
hmmmm waarom doet pagina 2 het niet bij mij hieren heb ik wel dit invoerveld
Dat was ook zo met het forum.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Paar keer op F5 rammen en hij doet het weer.
ja de grote tally webcam show.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tof
Ik besef me net dat ik de dinsdagmorgen op fok gemist heb![]()
ja J. We zijn er weer !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn we er weer?
Jquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn we er weer?
Ik ben wel benieuwd hoe het met Tally's beloofde orgasme is gegaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:55 schreef zovty het volgende:
Zo. Allemaal geneukt de afgelopen dagen neem ik aan?
Was het kerst dan ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:55 schreef zovty het volgende:
Over 9 maanden een geboortegolf.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:55 schreef zovty het volgende:
Is dat een vraag?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:13 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het met Tally's beloofde orgasme is gegaan?
De kaartjes zijn alvast besteld.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Over 9 maanden een geboortegolf.
Een verzoek tot een verslag waarin de volgende vragen worden beantwoord:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is dat een vraag?
Of niet?
Of toch wel?
Of nog iets anders?
Hoe was jouw downtime eigenlijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Ripley het volgende:
Een verzoek tot een verslag waarin de volgende vragen worden beantwoord:
- Is het arma gelukt Tally tot een hoogtepunt te brengen zonder zijn intieme delen te gebruiken?
- Zo ja, was het leuk?
- Zo nee, hoezo niet?
- Waar blijven de foto's?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe was jouw downtime eigenlijk?.
Ik ben er nogquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn we weer down?
Nat, R.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef Ripley het volgende:
Ik ben er nog. Hoe was jouw downtime eigenlijk, JK?
Zo vochtig was het nou ook weer niet bij me thuis.quote:
heeft je moeder geen suggesties?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo vochtig was het nou ook weer niet bij me thuis.
Nee, die levert alleen commentaar.quote:
Toekomstdroom in duigen ziet vallen.quote:Ik weet helaas niets van huishoudelijke zaken als vochtafdrijvers
Ach man, jij kent toch genoeg dames die veel huishoudelijke kwaliteiten hebben, volgens de geruchtenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, die levert alleen commentaar.
[..]
Toekomstdroom in duigen ziet vallen.
Even door de zure appel heenbijten, we moeten allemaal wel eens iets met tegenzin doen.quote:
Ze was kunstenares!!! Dat ze toevallig ook schoonmaakte, was alleen maar om in levensonderhoud te voorzien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:21 schreef Ripley het volgende:
Ach man, jij kent toch genoeg dames die veel huishoudelijke kwaliteiten hebben, volgens de geruchten
blegh nu klink je wel heel oudquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Even door de zure appel heenbijten, we moeten allemaal wel eens iets met tegenzin doen.
En meer van die ouderlijke praat.
Ik ben dan ook uit het einde van de jaren '70.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef miss_bleu het volgende:
blegh nu klink je wel heel oud
Broekie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben dan ook uit het einde van de jaren '70.
Het leven gaat niet over rozenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Even door de zure appel heenbijten, we moeten allemaal wel eens iets met tegenzin doen.
En meer van die ouderlijke praat.
Lekker weekje vrij gehad dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:55 schreef Armageddon het volgende:
Heb bijna een week plat gelegen men. Klein griepje.
ik reserveer de bank !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Hadden jullie trouwens al in den agenda gekeken voor 18 november? Pokeravond in Den Haag. Joene komt ook.
Ik lig naast Ripley hoor ik netquote:
18 november @ Arma's, Kaarten !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:56 schreef miss_bleu het volgende:
bijnaaaaaaa tijd
Klinkt bijna net zo fijn als jesters! JESTERS!quote:
Jestersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klinkt bijna net zo fijn als jesters! JESTERS!
Liev!quote:
"Hey schatje, ga je mee naar mijn turkse stoombad? "quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga zo maar weer eens op huis aan. Al kan ik het misschien beter damphok noemen.
Vraag jij het.. of zij?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Hey schatje, ga je mee naar mijn turkse stoombad? "
Ik heb persoonlijk geen damphok hoor, ik vulde alleen even in voor UIO wat de voordelen zouden kunnen zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Vraag jij het.. of zij?
[afbeelding]
Thanx! Je bent een kanjer!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk geen damphok hoor, ik vulde alleen even in voor UIO wat de voordelen zouden kunnen zijn
Maar ik gun je deze dame van harte hoor
Jeps en nog 100% echt ook!quote:
Geloof me, ik heb alle voordelen afgewogen en ik zie m'n huis toch liever vochtvrij.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:27 schreef Ripley het volgende:
Ik heb persoonlijk geen damphok hoor, ik vulde alleen even in voor UIO wat de voordelen zouden kunnen zijn
Doe mij maar iets met minder grote jesters. Ik ben meer van de petite-generatie.quote:Maar ik gun je deze dame van harte hoor
Dag m_b!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:02 schreef miss_bleu het volgende:
moggggguh!
Dan zie je de steutelbeenderen beter zekerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb alle voordelen afgewogen en ik zie m'n huis toch liever vochtvrij.
[..]
Doe mij maar iets met minder grote jesters. Ik ben meer van de petite-generatie.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan zie je de steutelbeenderen beter zeker
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:47 schreef Joene het volgende:
Mogguh Brossers ! heeeeeeeeeeeeerlijk Weeekend.
Ik denk het wel ja. Is het erg als ik weinig indrukwekkende sleutelbeenderen heb?quote:
Neuh, ik doe het licht wel uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Is het erg als ik weinig indrukwekkende sleutelbeenderen heb?
neehoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Is het erg als ik weinig indrukwekkende sleutelbeenderen heb?
Me dunkt dat die jesters meer dan voldoende indrukwekkend zijn om evt. minder indrukwekkende sleutelbenen te compenseren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:52 schreef Joene het volgende:
neehoor![]()
Je hebt jestersneem die ook mee !
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
neehoor![]()
Je hebt jestersneem die ook mee !
Klopt. En daar ben ik trots op.quote:
Nou ben je lekker mee iddquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Zie het al voor me. Goeddoeme! Dacht ik dat ik alles bij me had, heb ik m'n jesters thuis laten liggen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klopt. En daar ben ik trots op.
Weer eens wat anders dan domme bimbo's.
LOL !quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik probeer mijn leven te beteren. Maar het lukt nog niet echt
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik probeer mijn leven te beteren. Maar het lukt nog niet echt
Je liegt dat het gedrukt staat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:18 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het een beetje zielig voor die ADO-keeper![]()
Nee, echtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je liegt dat het gedrukt staat..
Ach ja, vrouwen, hormonen, etc.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:49 schreef Ripley het volgende:
Nee, echt
Die ex is toch een ongelovelijk kutwijf dat ze dit flikt?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, vrouwen, hormonen, etc.
Ik bied ¤20 voor één als opening.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:21 schreef miss_bleu het volgende:
whehehe foutje op de otto website.
Ik heb net 3 lcd tv's besteld voor 99 euro per stuk
Die krijg je echt niet geleverd lieverd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:21 schreef miss_bleu het volgende:
Doe eens een link.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:21 schreef miss_bleu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |