Oh die heb een baby ! en doet volgens mij net alsof die wel werkt, als je hem zoekt hij zit nog wel es in POL met van die smerige linkse discussie'squote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:18 schreef Armageddon het volgende:
Waar is die linkse rakker van een Jarno eigenlijk gebleven?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
@ Nooc.
wheheheheh , ik denk jij bent ook zo een stoere man !![]()
Luiers verschonen denk ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:18 schreef Armageddon het volgende:
Waar is die linkse rakker van een Jarno eigenlijk gebleven?
Dat dan weer welquote:
Ja stomme Fok! topics closen hier vanzelfquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef miss_bleu het volgende:
ah hier zitten we
Hij is daar !quote:
goed planquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef Armageddon het volgende:
*jeroen* zegt:
he ouwe
*jeroen* zegt:
wat doen wij eigenlijk nog op het werk ?
Monno zegt:
ja beats me
Monno zegt:
zullen we gaan?
Ts beetje mn prive gesprekken hier op fok ze plaatsen!quote:
Hahahaha...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
wheheheheh , ik denk jij bent ook zo een stoere man !![]()
Whehehehehequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahaha...
Ik en stoer.... Mennnnnnn... Dat is veels te vermoeiend.
Sjeweets!quote:
Lui krengquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahaha...
Ik en stoer.... Mennnnnnn... Dat is veels te vermoeiend.
Eigenlijk had ik het moeten weten want de eerste actieve icter moet ik nog tegen komenquote:
vast een kloon. Of gewoon BHFHquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:37 schreef Armageddon het volgende:
Rip wat is die FuifDuif voor een mongool joh?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:40 schreef Armageddon het volgende:
Anyway, ik gaat naar huis! Tot straks!
Nee en ook niet Gezwellig dus, doeiquote:
Ok.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee en ook niet Gezwellig dus, doei
Valt wel mee hoor.quote:
Mwah....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik het moeten weten want de eerste actieve icter moet ik nog tegen komen![]()
Heuj!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:03 schreef Jarno het volgende:
Hallo?
sssst !quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
[..]
Mwah....
Ben gewoon wat vaker in de muziekstudio te vinden, op mijn inline skates, beach cruiser, crosstrainer/stairmaster.
Kyokushin karate ben ik alleen gewoon gestopt, misschien dat ik binnenkort ook wat serieuser Tai Chi ga beoefenen, maar dat komt nog wel.
Oh okay. Graag 1 nasi speciaal, 2 saté, een babi pangang en doe er wat van die mini-loempiaatjes bij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:06 schreef zovty het volgende:
Ja, hallo, met mij.
Frans? Ben jij het? Doe Maris even de groeten!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh okay. Graag 1 nasi speciaal, 2 saté, een babi pangang en doe er wat van die mini-loempiaatjes bij.
Volgens mij had ze vroeger een ander plaatje...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:11 schreef Jarno het volgende:
zovty?
Is die Mirage één van ons of is het een *ril* newbie?
"Hmmmmmm... spekken...."quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:11 schreef zovty het volgende:
Een plaatje??? Wat ouderwets, tegenwoordig hoor je posts toch te doorspekken met youtube links?
Laters!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
sssst !![]()
Oja brossrs , me gehts home !
Wu,wo waarmee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef Jarno het volgende:
Heb je Kzieniks al gefeliciteerd in FB trouwens zovty?
Ik weet het niet maar laat ze opflikkeren bleu.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:14 schreef miss_bleu het volgende:
waarom trekt het woordje jetsers zoveel newbies in dit topic?
* miss_bleu pakt een dubbel bushokje erbij met extra ruitenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar laat ze opflikkeren bleu.
Goed plan!quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:22 schreef n00cL30n het volgende:
Het mooiste is ook dat ze jeTSers zeggen in plaats van jeSTers?
[insert bushokje] <---- tief!quote:
Veel plezier met je nieuwe hobby!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:21 schreef Joene het volgende:
Oh hoi , ik heb een kettingzaag gekauftdus nu kan ik die film naspelen
Woeiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef Armageddon het volgende:
We hebben vannacht vervroegd m'n verjaardag gevierd en ik heb van Merel dat koffertje met fiches gehad en de PokerBijbel
Kijk, dat zijn nou cadeautjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef Armageddon het volgende:
We hebben vannacht vervroegd m'n verjaardag gevierd en ik heb van Merel dat koffertje met fiches gehad en de PokerBijbel
Dat mag hoor , ik ben pas een jaar 15 fan van hem ofzoquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij kon aardig hardrijden, maar om hem daarom nou een groot voorbeeld te laten zijn gaat me iets te ver.
Goedemorgen ook.
Hell NO!quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:58 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen deze bijzonder donkere morgen . Gister heeft mijn grote voorbeeld afscheid genomen van de Formule 1 het was een zwarte dag.
Dat mag je vinden Gi.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:30 schreef GI het volgende:
[..]
Hell NO!
Het is een witte dag voor de sport. Ferrari heeft die klootzak dermate lang op het plekje laten zitten dat het gewoon storend was. Geen enkele coureur kon wat maken tegen hem aangezien hij je anders gewoon van de baan reed of via connecties wel zorgde dat je zelf in de problemen kwam.
Ik ben blij dat hij eindelijk gestopt is.
Zeker weten UIO ! , Mijn leven is weer terug ! Fok! is toch mn leven heb ik de afgelopen 2 dagen gemerkt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dag Joene.
De wereld lacht ons weer tegemoet op deze mooie dag.
Tsssssk!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef Ripley het volgende:
UIO, kan dat huis niet beter gesloopt worden of zo?
Ik krijg steeds van die zielige visioenen van jou op een krukje voor een kacheltje, handenwrijvend, met 3 dassen om en om je heen allerhande waterplassenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tsssssk!
Hoe durf je het voor te stellen!
Het is beschermd stadsgezicht!
Dat bewoners altijd met een onbestemd ziekig gevoel rondlopen is dan natuurlijk van ondergeschikt belang!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:15 schreef UIO_AMS het volgende:
De CV staat aan, alle ramen staan wijd open, de binnendeuren staan open, alle kasten beneden ook, de ventilator () staat aan. Het is best behaaglijk wil ik wel toegeven.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef Joene het volgende:
Tof Huis heb je UIO !
Oja Brossers , ik heb per 1-1-07 een nieuwe baan.
Dank je wel Ripley Beeb ! , gaan mn uurtjes internetten per dag.quote:
Thee. (Dat is één van de rare gebruiken die ik heb overgehouden aan de tijd dat ik in China woonde.)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:17 schreef Ripley het volgende:Hier is het ijskoud, Ik zit achter mijn PC mijn handen te warmen aan een kopje thee
Ik zit gewoon aan de earl greyquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Thee. (Dat is één van de rare gebruiken die ik heb overgehouden aan de tijd dat ik in China woonde.)
Ik zit hier aan een kop Keemun Congou thee. Dat is gerookte thee uit de Anhui streek in China. Erg lekker.
Gefeliciteerd J. Kun je al vertellen wat je gaat doen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef Joene het volgende:
Tof Huis heb je UIO !
Oja Brossers , ik heb per 1-1-07 een nieuwe baan.
Officieel moet ik nog tekenen ,maar gister is het me per mail toegezegd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gefeliciteerd J. Kun je al vertellen wat je gaat doen?
Tofquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Officieel moet ik nog tekenen ,maar gister is het me per mail toegezegd.
Ik ga Gedetacheerd systeembeheer doen voor een niet nader te noemen klant.![]()
Uit zo'n theegruiszakje van Pickwick zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |