Oh die heb een baby ! en doet volgens mij net alsof die wel werkt, als je hem zoekt hij zit nog wel es in POL met van die smerige linkse discussie'squote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:18 schreef Armageddon het volgende:
Waar is die linkse rakker van een Jarno eigenlijk gebleven?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
@ Nooc.
wheheheheh , ik denk jij bent ook zo een stoere man !![]()
Luiers verschonen denk ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:18 schreef Armageddon het volgende:
Waar is die linkse rakker van een Jarno eigenlijk gebleven?
Dat dan weer welquote:
Ja stomme Fok! topics closen hier vanzelfquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:19 schreef miss_bleu het volgende:
ah hier zitten we
Hij is daar !quote:
goed planquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:24 schreef Armageddon het volgende:
*jeroen* zegt:
he ouwe
*jeroen* zegt:
wat doen wij eigenlijk nog op het werk ?
Monno zegt:
ja beats me
Monno zegt:
zullen we gaan?
Ts beetje mn prive gesprekken hier op fok ze plaatsen!quote:
Hahahaha...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:16 schreef Joene het volgende:
[..]
wheheheheh , ik denk jij bent ook zo een stoere man !![]()
Whehehehehequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahaha...
Ik en stoer.... Mennnnnnn... Dat is veels te vermoeiend.
Sjeweets!quote:
Lui krengquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hahahaha...
Ik en stoer.... Mennnnnnn... Dat is veels te vermoeiend.
Eigenlijk had ik het moeten weten want de eerste actieve icter moet ik nog tegen komenquote:
vast een kloon. Of gewoon BHFHquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:37 schreef Armageddon het volgende:
Rip wat is die FuifDuif voor een mongool joh?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:40 schreef Armageddon het volgende:
Anyway, ik gaat naar huis! Tot straks!
Nee en ook niet Gezwellig dus, doeiquote:
Ok.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee en ook niet Gezwellig dus, doei
Valt wel mee hoor.quote:
Mwah....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik het moeten weten want de eerste actieve icter moet ik nog tegen komen![]()
Heuj!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:03 schreef Jarno het volgende:
Hallo?
sssst !quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
[..]
Mwah....
Ben gewoon wat vaker in de muziekstudio te vinden, op mijn inline skates, beach cruiser, crosstrainer/stairmaster.
Kyokushin karate ben ik alleen gewoon gestopt, misschien dat ik binnenkort ook wat serieuser Tai Chi ga beoefenen, maar dat komt nog wel.
Oh okay. Graag 1 nasi speciaal, 2 saté, een babi pangang en doe er wat van die mini-loempiaatjes bij.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:06 schreef zovty het volgende:
Ja, hallo, met mij.
Frans? Ben jij het? Doe Maris even de groeten!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh okay. Graag 1 nasi speciaal, 2 saté, een babi pangang en doe er wat van die mini-loempiaatjes bij.
Volgens mij had ze vroeger een ander plaatje...quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:11 schreef Jarno het volgende:
zovty?
Is die Mirage één van ons of is het een *ril* newbie?
"Hmmmmmm... spekken...."quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:11 schreef zovty het volgende:
Een plaatje??? Wat ouderwets, tegenwoordig hoor je posts toch te doorspekken met youtube links?
Laters!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:07 schreef Joene het volgende:
[..]
sssst !![]()
Oja brossrs , me gehts home !
Wu,wo waarmee?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef Jarno het volgende:
Heb je Kzieniks al gefeliciteerd in FB trouwens zovty?
Ik weet het niet maar laat ze opflikkeren bleu.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:14 schreef miss_bleu het volgende:
waarom trekt het woordje jetsers zoveel newbies in dit topic?
* miss_bleu pakt een dubbel bushokje erbij met extra ruitenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar laat ze opflikkeren bleu.
Goed plan!quote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:22 schreef n00cL30n het volgende:
Het mooiste is ook dat ze jeTSers zeggen in plaats van jeSTers?
[insert bushokje] <---- tief!quote:
Veel plezier met je nieuwe hobby!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 09:21 schreef Joene het volgende:
Oh hoi , ik heb een kettingzaag gekauftdus nu kan ik die film naspelen
Woeiquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef Armageddon het volgende:
We hebben vannacht vervroegd m'n verjaardag gevierd en ik heb van Merel dat koffertje met fiches gehad en de PokerBijbel
Kijk, dat zijn nou cadeautjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:05 schreef Armageddon het volgende:
We hebben vannacht vervroegd m'n verjaardag gevierd en ik heb van Merel dat koffertje met fiches gehad en de PokerBijbel
Dat mag hoor , ik ben pas een jaar 15 fan van hem ofzoquote:Op maandag 23 oktober 2006 08:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij kon aardig hardrijden, maar om hem daarom nou een groot voorbeeld te laten zijn gaat me iets te ver.
Goedemorgen ook.
Hell NO!quote:Op maandag 23 oktober 2006 07:58 schreef Joene het volgende:
Goedemorgen deze bijzonder donkere morgen . Gister heeft mijn grote voorbeeld afscheid genomen van de Formule 1 het was een zwarte dag.
Dat mag je vinden Gi.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:30 schreef GI het volgende:
[..]
Hell NO!
Het is een witte dag voor de sport. Ferrari heeft die klootzak dermate lang op het plekje laten zitten dat het gewoon storend was. Geen enkele coureur kon wat maken tegen hem aangezien hij je anders gewoon van de baan reed of via connecties wel zorgde dat je zelf in de problemen kwam.
Ik ben blij dat hij eindelijk gestopt is.
Zeker weten UIO ! , Mijn leven is weer terug ! Fok! is toch mn leven heb ik de afgelopen 2 dagen gemerkt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Dag Joene.
De wereld lacht ons weer tegemoet op deze mooie dag.
Tsssssk!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:06 schreef Ripley het volgende:
UIO, kan dat huis niet beter gesloopt worden of zo?
Ik krijg steeds van die zielige visioenen van jou op een krukje voor een kacheltje, handenwrijvend, met 3 dassen om en om je heen allerhande waterplassenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Tsssssk!
Hoe durf je het voor te stellen!
Het is beschermd stadsgezicht!
Dat bewoners altijd met een onbestemd ziekig gevoel rondlopen is dan natuurlijk van ondergeschikt belang!
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:15 schreef UIO_AMS het volgende:
De CV staat aan, alle ramen staan wijd open, de binnendeuren staan open, alle kasten beneden ook, de ventilator () staat aan. Het is best behaaglijk wil ik wel toegeven.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef Joene het volgende:
Tof Huis heb je UIO !
Oja Brossers , ik heb per 1-1-07 een nieuwe baan.
Dank je wel Ripley Beeb ! , gaan mn uurtjes internetten per dag.quote:
Thee. (Dat is één van de rare gebruiken die ik heb overgehouden aan de tijd dat ik in China woonde.)quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:17 schreef Ripley het volgende:Hier is het ijskoud, Ik zit achter mijn PC mijn handen te warmen aan een kopje thee
Ik zit gewoon aan de earl greyquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Thee. (Dat is één van de rare gebruiken die ik heb overgehouden aan de tijd dat ik in China woonde.)
Ik zit hier aan een kop Keemun Congou thee. Dat is gerookte thee uit de Anhui streek in China. Erg lekker.
Gefeliciteerd J. Kun je al vertellen wat je gaat doen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:16 schreef Joene het volgende:
Tof Huis heb je UIO !
Oja Brossers , ik heb per 1-1-07 een nieuwe baan.
Officieel moet ik nog tekenen ,maar gister is het me per mail toegezegd.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:27 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gefeliciteerd J. Kun je al vertellen wat je gaat doen?
Tofquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Officieel moet ik nog tekenen ,maar gister is het me per mail toegezegd.
Ik ga Gedetacheerd systeembeheer doen voor een niet nader te noemen klant.![]()
Uit zo'n theegruiszakje van Pickwick zeker.quote:
Paar keer op F5 rammen en hij doet het weer.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:34 schreef miss_bleu het volgende:
hmmmm waarom doet pagina 2 het niet bij mij hieren heb ik wel dit invoerveld
Dat was ook zo met het forum.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:35 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Paar keer op F5 rammen en hij doet het weer.
ja de grote tally webcam show.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tof
Ik besef me net dat ik de dinsdagmorgen op fok gemist heb![]()
ja J. We zijn er weer !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn we er weer?
Jquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn we er weer?
Ik ben wel benieuwd hoe het met Tally's beloofde orgasme is gegaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:55 schreef zovty het volgende:
Zo. Allemaal geneukt de afgelopen dagen neem ik aan?
Was het kerst dan ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:55 schreef zovty het volgende:
Over 9 maanden een geboortegolf.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:55 schreef zovty het volgende:
Is dat een vraag?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:13 schreef Ripley het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het met Tally's beloofde orgasme is gegaan?
De kaartjes zijn alvast besteld.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Over 9 maanden een geboortegolf.
Een verzoek tot een verslag waarin de volgende vragen worden beantwoord:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is dat een vraag?
Of niet?
Of toch wel?
Of nog iets anders?
Hoe was jouw downtime eigenlijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Ripley het volgende:
Een verzoek tot een verslag waarin de volgende vragen worden beantwoord:
- Is het arma gelukt Tally tot een hoogtepunt te brengen zonder zijn intieme delen te gebruiken?
- Zo ja, was het leuk?
- Zo nee, hoezo niet?
- Waar blijven de foto's?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoe was jouw downtime eigenlijk?.
Ik ben er nogquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn we weer down?
Nat, R.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef Ripley het volgende:
Ik ben er nog. Hoe was jouw downtime eigenlijk, JK?
Zo vochtig was het nou ook weer niet bij me thuis.quote:
heeft je moeder geen suggesties?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo vochtig was het nou ook weer niet bij me thuis.
Nee, die levert alleen commentaar.quote:
Toekomstdroom in duigen ziet vallen.quote:Ik weet helaas niets van huishoudelijke zaken als vochtafdrijvers
Ach man, jij kent toch genoeg dames die veel huishoudelijke kwaliteiten hebben, volgens de geruchtenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, die levert alleen commentaar.
[..]
Toekomstdroom in duigen ziet vallen.
Even door de zure appel heenbijten, we moeten allemaal wel eens iets met tegenzin doen.quote:
Ze was kunstenares!!! Dat ze toevallig ook schoonmaakte, was alleen maar om in levensonderhoud te voorzien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:21 schreef Ripley het volgende:
Ach man, jij kent toch genoeg dames die veel huishoudelijke kwaliteiten hebben, volgens de geruchten
blegh nu klink je wel heel oudquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Even door de zure appel heenbijten, we moeten allemaal wel eens iets met tegenzin doen.
En meer van die ouderlijke praat.
Ik ben dan ook uit het einde van de jaren '70.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:47 schreef miss_bleu het volgende:
blegh nu klink je wel heel oud
Broekie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ben dan ook uit het einde van de jaren '70.
Het leven gaat niet over rozenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Even door de zure appel heenbijten, we moeten allemaal wel eens iets met tegenzin doen.
En meer van die ouderlijke praat.
Lekker weekje vrij gehad dus.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:55 schreef Armageddon het volgende:
Heb bijna een week plat gelegen men. Klein griepje.
ik reserveer de bank !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Hadden jullie trouwens al in den agenda gekeken voor 18 november? Pokeravond in Den Haag. Joene komt ook.
Ik lig naast Ripley hoor ik netquote:
18 november @ Arma's, Kaarten !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:56 schreef miss_bleu het volgende:
bijnaaaaaaa tijd
Klinkt bijna net zo fijn als jesters! JESTERS!quote:
Jestersquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klinkt bijna net zo fijn als jesters! JESTERS!
Liev!quote:
"Hey schatje, ga je mee naar mijn turkse stoombad? "quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga zo maar weer eens op huis aan. Al kan ik het misschien beter damphok noemen.
Vraag jij het.. of zij?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Hey schatje, ga je mee naar mijn turkse stoombad? "
Ik heb persoonlijk geen damphok hoor, ik vulde alleen even in voor UIO wat de voordelen zouden kunnen zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:21 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Vraag jij het.. of zij?
[afbeelding]
Thanx! Je bent een kanjer!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk geen damphok hoor, ik vulde alleen even in voor UIO wat de voordelen zouden kunnen zijn
Maar ik gun je deze dame van harte hoor
Jeps en nog 100% echt ook!quote:
Geloof me, ik heb alle voordelen afgewogen en ik zie m'n huis toch liever vochtvrij.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:27 schreef Ripley het volgende:
Ik heb persoonlijk geen damphok hoor, ik vulde alleen even in voor UIO wat de voordelen zouden kunnen zijn
Doe mij maar iets met minder grote jesters. Ik ben meer van de petite-generatie.quote:Maar ik gun je deze dame van harte hoor
Dag m_b!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:02 schreef miss_bleu het volgende:
moggggguh!
Dan zie je de steutelbeenderen beter zekerquote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb alle voordelen afgewogen en ik zie m'n huis toch liever vochtvrij.
[..]
Doe mij maar iets met minder grote jesters. Ik ben meer van de petite-generatie.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan zie je de steutelbeenderen beter zeker
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:47 schreef Joene het volgende:
Mogguh Brossers ! heeeeeeeeeeeeerlijk Weeekend.
Ik denk het wel ja. Is het erg als ik weinig indrukwekkende sleutelbeenderen heb?quote:
Neuh, ik doe het licht wel uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Is het erg als ik weinig indrukwekkende sleutelbeenderen heb?
neehoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Is het erg als ik weinig indrukwekkende sleutelbeenderen heb?
Me dunkt dat die jesters meer dan voldoende indrukwekkend zijn om evt. minder indrukwekkende sleutelbenen te compenseren.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:52 schreef Joene het volgende:
neehoor![]()
Je hebt jestersneem die ook mee !
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:52 schreef Joene het volgende:
[..]
neehoor![]()
Je hebt jestersneem die ook mee !
Klopt. En daar ben ik trots op.quote:
Nou ben je lekker mee iddquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Zie het al voor me. Goeddoeme! Dacht ik dat ik alles bij me had, heb ik m'n jesters thuis laten liggen.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Klopt. En daar ben ik trots op.
Weer eens wat anders dan domme bimbo's.
LOL !quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik probeer mijn leven te beteren. Maar het lukt nog niet echt
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik probeer mijn leven te beteren. Maar het lukt nog niet echt
Je liegt dat het gedrukt staat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:18 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het een beetje zielig voor die ADO-keeper![]()
Nee, echtquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je liegt dat het gedrukt staat..
Ach ja, vrouwen, hormonen, etc.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:49 schreef Ripley het volgende:
Nee, echt
Die ex is toch een ongelovelijk kutwijf dat ze dit flikt?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, vrouwen, hormonen, etc.
Ik bied ¤20 voor één als opening.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:21 schreef miss_bleu het volgende:
whehehe foutje op de otto website.
Ik heb net 3 lcd tv's besteld voor 99 euro per stuk
Die krijg je echt niet geleverd lieverd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:21 schreef miss_bleu het volgende:
Doe eens een link.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:21 schreef miss_bleu het volgende:
Zo, ik stuur een mail en een uur later een persbericht.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hier bleutje:
Otto verkoopt per ongeluk LCD schermen voor 99 euro
Jammer maar helaas.
DUS WIJ HADDEN DE PRIMEUR HIER!!!!!!11111quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:17 schreef Armageddon het volgende:
Zo, ik stuur een mail en een uur later een persbericht.
EINZ!!!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
DUS WIJ HADDEN DE PRIMEUR HIER!!!!!!11111!
Beter laat dan nooit!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:12 schreef Armageddon het volgende:
AJAX - ADO![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:29 schreef Joene het volgende:
VRIJ
Kiend goet! Ies heel goet!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:17 schreef Armageddon het volgende:
Goeiesmorgens!!
Hoe ies mit kiend J?
Njee, nog niet! Ies bijna!!quote:
Do tell!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:39 schreef Ripley het volgende:
zusje crisis vriend
weet niet wat jij allemaal met je zusje doetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:39 schreef Ripley het volgende:
Pffff, mijn zusje heeft crisis met haar vriend dus die heeft bij mij geslapen vannacht. Mijn zusje dan, niet haar vriend
Nu ben ik moe
Bedankt voor de visual.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:48 schreef miss_bleu het volgende:
weet niet wat jij allemaal met je zusje doet
Voornamelijk thee zetten, luisteren naar verhalen over mailen met ex-en en begrijpend knikkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Is dit het Veluwe-topic?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:48 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ah, dan verwacht ik ook elk momentquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:54 schreef Q. het volgende:
Is dit het Veluwe-topic?
Yuk, mensenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bedankt voor de visual.
A dirty mind is a joy forever, n'est pas, madame bleu?
Veluwe 14.gifquote:
Gaat ze in 't Harde wonen? Ik was zaterdag nog in 't Harde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, dan verwacht ik ook elk moment. MUUS.
.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voornamelijk thee zetten, luisteren naar verhalen over mailen met ex-en en begrijpend knikken
gefeliciteerd, Aquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:46 schreef Armageddon het volgende:
Goed nieuws allemaal weer hier op het werk. De auto gaat door en de nieuwe laserprinters gaan door en mijn collega heeft ontslag genomen. Moet vaker een weekje thuis blijven.
Wat voor auto?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:46 schreef Armageddon het volgende:
Goed nieuws allemaal weer hier op het werk. De auto gaat door en de nieuwe laserprinters gaan door en mijn collega heeft ontslag genomen. Moet vaker een weekje thuis blijven.
Bedankt!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
gefeliciteerd, A
By the way, hoe was je dinsdagochtend afspraak met Tally?
Oe, gelijk op laten voeren naar 300 pk.quote:
Goed bezig, Arma.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:46 schreef Armageddon het volgende:
Wat moet ik op de A13 doen? Ik cruise altijd sjiek hendig van Den Haag via Rijswijk naar Delft. Niks geen file.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oe, gelijk op laten voeren naar 300 pk.
Ben je helemaal het mannetje op de A13 in de file.
Schön jawhol! Stimt das stuttuerüberklasse jah!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Snel! Duits tijpen! Een F.A.
Meine Deutsch ist nicht so gut.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Snel! Duits tijpen! Een F.A.
Puike route inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:54 schreef Armageddon het volgende:
Wat moet ik op de A13 doen? Ik cruise altijd sjiek hendig van Den Haag via Rijswijk naar Delft. Niks geen file.
Apfelstrudel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:56 schreef NJ het volgende:
Meine Deutsch ist nicht so gut.
Maar das maar heul af en toe. Daar is mijn huidige slopel ook niet zo blij mee. Dan wor ie een beetje heet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Puike route inderdaad.
Al stroopt het soms een beetje op na het viaduct over de A4.
Krijg joe een benzine of diesel?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Maar das maar heul af en toe. Daar is mijn huidige slopel ook niet zo blij mee. Dan wor ie een beetje heet.
Straks maakt dat niet meer uit met die rode duivel. Dan zet ik nog even een mooi muziekje op die uit de 6 luidsprekers schallen.
En voor R:quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:59 schreef scarefreak het volgende:
BIER EN TIETEN LALALAAALAAA
Weet ik nog niet. Ik denk benzine want ik rijd niet zo gek veel in een jaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Krijg joe een benzine of diesel?
Geniaal jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:02 schreef miss_bleu het volgende:
http://movies.flabber.nl/Ford.Ka/
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5553/3a9d197e/index.htmldie duif
Heb de slappe lach nu hier
http://www.youtube.com/watch?v=_7xu-LdnIe8quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:02 schreef miss_bleu het volgende:
http://movies.flabber.nl/Ford.Ka/
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5553/3a9d197e/index.htmldie duif
Heb de slappe lach nu hier
Als in serieusquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Als in serieus
IK lig nu dus ook vanaf bed te internetten
Ben vanaf woensdag ziek.. En lig met de griep in bed..
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:19 schreef Tally het volgende:
Als in serieus
Watje! ik heb met koorts gewoon gewerktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Als in serieus
WAAROM?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Watje! ik heb met koorts gewoon gewerkt
Nou dan ging ik wel bij mijn ma thuis liggen. Ik ga echt niet werken als ik me niet goed voel. Heeft niemand wat aan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Omdat ik niet thuis kon blijven.
kon niet thuis blijven in verband met een einddatum die we moeten halen voor een dikke vette bonusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou dan ging ik wel bij mijn ma thuis liggen. Ik ga echt niet werken als ik me niet goed voel. Heeft niemand wat aan.
Wat is er nou leuker dan collega's aan te steken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:41 schreef Armageddon het volgende:
Nou dan ging ik wel bij mijn ma thuis liggen. Ik ga echt niet werken als ik me niet goed voel. Heeft niemand wat aan.
juistem!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is er nou leuker dan collega's aan te steken?
Daar ben ik nu mee bezig. Ben aardig om me heen aan het blaffen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is er nou leuker dan collega's aan te steken?
aansteken hè, niet neer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:49 schreef Armageddon het volgende:
Daar ben ik nu mee bezig. Ben aardig om me heen aan het blaffen.
Vette shizzle inderdaad, J.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:59 schreef Jarno het volgende:
Goftedomme, wat is mijn nieuwe Pocket Loox N560 een ultrakek ding zeg..
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is het eigenlijk?
Uhuhquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Gezinsmannetje.
Zijn baby.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is het eigenlijk?
LOL!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is het eigenlijk?
Niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer zijn jullie uitgerekend?
Hoi Ome Willemquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Dag rakkers.
Ik ben ook een watje..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Watje! ik heb met koorts gewoon gewerkt
Over welke n00b gaat het in dit geval?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:03 schreef Armageddon het volgende:
Kwam die n00b nu ook de 18e?
n00cquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Over welke n00b gaat het in dit geval?
Wat is jouw visie op de macro-ecnonomische invloeden van de huidige toestand in het Midden Oosten?quote:
Zit de Macro ook al in het midden Oosten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is jouw visie op de macro-ecnonomische invloeden van de huidige toestand in het Midden Oosten?
Allesj hallal.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:58 schreef Armageddon het volgende:
Zit de Macro ook al in het midden Oosten?
18 years oldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is jouw visie op de macro-ecnonomische invloeden van de huidige toestand in het Midden Oosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |