Correctquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Het geheel het de tempel berg
Kut te vroeg tempelberg gezegt en te laat je hint gezienquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:13 schreef MarkPeterse het volgende:
Dit is dus de tempelberg. Hier staan zowel de rotskoepel als de Al Aqsa moskee. Ook de klaagmuur ligt aan die berg....
Nembrionic +1 jij legde het ontbrekende stukje in de puzzel....
Anders haal ik je nooit inquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kut te vroeg tempelberg gezegt en te laat je hint gezien![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:17 schreef Zeurberus het volgende:
Discovery Of Heaven?
(late reaktie, sorry)quote:
Haha die Asmo, ik denk niet dat ik een meidenvraag kan beantwoorden. Ik neem aan dat het dan over die tv-series op de dinsdagavond gaat. Die kijk ik allemaal niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:45 schreef Asmodian het volgende:
Trouwens, wyccie, als je nog heel efkens blijft stel ik een meidenvraag
MarkPeterse +1quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:40 schreef MarkPeterse het volgende:
thx 1138 was zijn eerste film
Jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:20 schreef lienelien het volgende:
langharigepluiscollie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De naam lijkt wel veel op een bordercolliequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:23 schreef lienelien het volgende:
ik ken alleen een colliesoort die je als bordercollie oid uitspreekt, maar ik vind honden stom, dus ik heb me er nooit zo in verdiept
Pluizenbaalquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:34 schreef lienelien het volgende:
maar hoe heet die pluizenbal nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |